Spring naar inhoud

- - - - -

Een verhaal over een blauw poezenmeisje... (update p 9 Vrijdag sterilisatie!)

• Log in om te reageren
266 reacties op dit onderwerp
haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#226 Geplaatst 29 januari 2011 - 11:28

Kathleen zei:

zou SK mij daar mee bedoelen O:) , ik heb geen rood "maillooke" aan zene :d
Ach, die arme Pumpkin, hij weet ni beter :ha
Gelukkig met Deetje alles ok.  

:louche:
:lachen:

Smitten Kitten zei:

Toen we gisteren naar huis reden van de da hebben we trouwens een heel grote vallende ster gezien :LOL: Jullie weten uiteraard TOTAAL niet wat ik heb gewenst he 8)

Leuk, wat zou dat kunnen zijn, hmmm, eventjes over nadenken! :-k

Hoe doet Deetje het vandaag?

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#227 Geplaatst 29 januari 2011 - 11:31

Ze huppelt hier even vrolijk en wild rond als altijd... Deze middag nog even kijken naar de operatiewonde, doorsturen naar de da en eventjes bellen (had hij gevraagd). Ik hoop dat het er al wat beter uit ziet!

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#228 Geplaatst 29 januari 2011 - 11:38

Leuk om te horen dat het goed gaat :) Hopelijk ziet de wonde er vandaag beter uit!
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#229 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:00

Smitten Kitten zei:

Ze huppelt hier even vrolijk en wild rond als altijd... Deze middag nog even kijken naar de operatiewonde, doorsturen naar de da en eventjes bellen (had hij gevraagd). Ik hoop dat het er al wat beter uit ziet!

Ik duim dat de wonde toch de kans krijgt vlot te genezen met dat zotte spookje!
Hopelijk helpt het pakje wel! :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#230 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:08

een mooie kater voor mij :LOL:

en natuurlijk de voorspoedige betering van Dea

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#231 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:40

haemoglobine zei:

Ik duim dat de wonde toch de kans krijgt vlot te genezen met dat zotte spookje!
Hopelijk helpt het pakje wel! :duim: :duim: :duim:

De wonde staat nu gelukkig mooi dicht :thumb: Foto naar de da gestuurd en die was ook blij dat het er inmiddels zo goed uit zag :cheer:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#232 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:45

Smitten Kitten zei:

Toen we gisteren naar huis reden van de da hebben we trouwens een heel grote vallende ster gezien :LOL: Jullie weten uiteraard TOTAAL niet wat ik heb gewenst he 8)
O:) O:) mssn een klein beetje wel
Ik hoop in elk geval dat je wens uitkomt

Smitten Kitten zei:

waar vindt ge tegenwoordig nog een DA die zoiets zelf vraagt hé ;)

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#233 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:48

Smitten Kitten zei:

De wonde staat nu gelukkig mooi dicht :thumb: Foto naar de da gestuurd en die was ook blij dat het er inmiddels zo goed uit zag :cheer:

:thumb: :thumb: :thumb:

Gelukkig maar!

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#234 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:51

haemoglobine zei:

Gelukkig maar!

Ja echt. Ik had gisteren net mijn klopke gekregen. Ken je het als je een dagje echt even verder moet op automatische piloot en je toch voortdurend wel een beetje zorgen maakt. De spanningen van de dag vloeiden eindelijk weg en ik voelde zo ineens hoe moe ik wel niet was en toen zag ik dat die wonde er toch niet echt mooi uit zag en moesten we weer naar de dierenarts. Enfin, eind goed al goed gelukkig ;)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#235 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:57

Smitten Kitten zei:

Ja echt. Ik had gisteren net mijn klopke gekregen. Ken je het als je een dagje echt even verder moet op automatische piloot en je toch voortdurend wel een beetje zorgen maakt. De spanningen van de dag vloeiden eindelijk weg en ik voelde zo ineens hoe moe ik wel niet was en toen zag ik dat die wonde er toch niet echt mooi uit zag en moesten we weer naar de dierenarts. Enfin, eind goed al goed gelukkig ;)

Ja, idd een "bewogen" dag gisteren...
Al enkele dagen de stress omdat je weet dat de operatie eraan komt en de dag zelf is best ook wel vermoeiend...
Ik had wel medelijden met je gisteren laat, je had net in het begin van de avond gezegd dat je pompaf was, toen ik zag dat je daarna nog eens naar de da hebt moeten rijden, pfff...

Gelukkig dat het er nu beter uit ziet en dat ze haar pakje heeft die toch wat druk uitoefent, want zeg daar maar eens tegen dat ze zich kalm moeten houden! ;)

:duim: voor een verdere vlotte genezing!

Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#236 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:59

super dat alles goed is verlopen. tjah het ziet er een beetje raar uit als ze zo moeten peuteren in de buik hé. maar ik ben daar ook altijd bij, ten eerste uit interesse (ik stel danook constant vragen aan mijn da, die daar heel geduldig op antwoord. en als ik eens iets niet durf vragen, begin hij zelf uit te leggen! hij kent mij al!) en ten tweede omdat ik er dan toch bijben als er iets onverwachts zou gebeuren ofzo, je weet nooit... zou niet gerust zijn moest ik thuis moeten zitten wachten ofzo...

hopelijk vind ze een supergoeie thuis! tzal zwaar zijn om haar te laten gaan kan ik me voorstellen...
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#237 Geplaatst 29 januari 2011 - 16:01

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#238 Geplaatst 01 februari 2011 - 20:45

en hoe is het ondertussen met ons superkatje?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#239 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:13

Het gaat heel goed, thanks for asking! :)

Dea had een minieme reactie op de draadjes en een minizwelling ter hoogte van de draadjes, maar niets om ons zorgen over te maken, want voor de rest ziet het er allemaal prima uit. Geen roodheid, en de wonde is goed dicht en geneest mooi.

Ben zo blij dat het achter de rug is!!!!

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#240 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:18

Dat geloof ik graag :) . Goed dat ze het weer achter de rug heeft :catkiss .