Spring naar inhoud

- - - - -

neuspiercing - ik heb ze! foto pag 2

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#1 Geplaatst 17 september 2010 - 19:19

Ik denk er al een tijdje aan om een neuspiercing te laten piercen.
Maar... ik durf niet! Ik ben niet echt kleinzerig maar heb toch schrik van de pijn. :oops: Mijn vrees voor naalden zal me ook niet verder helpen. O:)

Nu heb ik gelezen in het tattoo en piercing topic/poll dat enkele van jullie ook pierings hebben. Wat is je ervaring daarmee en waar vind ik een goede piercer??

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 17 september 2010 - 20:27

In de juwelen winkel zetten ze ook neuspiercings. Heb het nog gezien toen mijn 2 zonen hen een oorbel lieten schieten. Het is ook zo met een pistooltje gedaan. :)

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#3 Geplaatst 17 september 2010 - 20:28

Je moet niet bang zijn, het is voorbij voor je het gevoeld hebt!  :)
Ik heb al verschillende piercings laten plaatsen en heb er ook 1 in mijn neus...
Ik vond het niet pijn doen, het is wel even wennen want ik kreeg een redelijk groot bolletje dat ik een aantal weken moest houden. Ik keek me er suf op en heb dat dus vrijwel meteen vervangen door een piepklein steentje :d

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#4 Geplaatst 17 september 2010 - 20:32

@isjuh; waar heb je het laten doen?

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 17 september 2010 - 21:01

Ik heb er ook eentje gehad.
Ik heb die destijds laten zetten bij rituals of life in Hasselt.
Ik radd je aan ze te laten piercen en niet te laten schieten met een pistooltje.
met een piercingnaald kunnen nu eenmaal nauwkeuriger werken.

pijn deed het echt niet hoor.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 17 september 2010 - 21:13

Die van mij is nog geschoten en deed helemaal geen pijn. Geneest ook snel. Geneest rapper dan oor.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 17 september 2010 - 21:14

Doet echt geen pijn, heb op mijn 16 ene laten schieten, is er ondertussen al 5 jaar uit omdak die constant verloor, maar is echt ni pijnlijk..

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#8 Geplaatst 17 september 2010 - 21:31

hoe zit dat dan als je moet snuiten? :oops:

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#9 Geplaatst 17 september 2010 - 21:31

of niest?

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#10 Geplaatst 17 september 2010 - 21:43

Ik ben niet voor juwelen in het aangezicht,maar als je dit echt wil,moet je het laten doen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 17 september 2010 - 21:54

Ik heb er wel geen, maar wel een piercing in mijn navel en dat deed toch geen pijn, uiteindelijk is het maar heel eventjes he, dus ik zou niet teveel schrik hebben, een grote tattoo laten zetten dat zou wat anders zijn! ;)

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 17 september 2010 - 22:40

Een neuspiercing mag niet meer geschoten worden, enkel nog maar gepiercet.
Over last bij het snutten enzo, dit hing bij mij af van het soort piercing die ik in had, ik had er rechte met en bolletje om vast te blijven zitten en ik had er met een hoek van 90°
maar het was vooral de lengte die zorgde dat ik wel of geen last had, het moet kort genoeg zijn dat je geen last hebt aar mag niet zo kort zijn dat de piercing uiteindelijk gaat ingroeien.

Ohja, ik heb me laten piercen in de Jenna in leuven.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#13 Geplaatst 17 september 2010 - 22:48

Ik heb zelf gaatjes in de oren en ik heb ook al gaatjes in de oren gezet. Al mijn slachtoffertjes leken dat toch niet erg te vinden. Maar een neus heb ik nog niet voor mij gehad :ha

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#14 Geplaatst 17 september 2010 - 23:14

Eleonora zei:

Een neuspiercing mag niet meer geschoten worden, enkel nog maar gepiercet.
Over last bij het snutten enzo, dit hing bij mij af van het soort piercing die ik in had, ik had er rechte met en bolletje om vast te blijven zitten en ik had er met een hoek van 90°
maar het was vooral de lengte die zorgde dat ik wel of geen last had, het moet kort genoeg zijn dat je geen last hebt aar mag niet zo kort zijn dat de piercing uiteindelijk gaat ingroeien.

Ohja, ik heb me laten piercen in de Jenna in leuven.

Ze doen het nochthans nog wel, heb het zelf in juli gezien. Was wel met een ander schietpistooltje dan dat voor de oren.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 18 september 2010 - 14:19

Ik heb een tongpiercing gehad een paar jaar geleden, en dat zetten deed helemaal geen pijn. Ik denk maar zo dat een neuspiercing nog minder erg is, het is toch ook zó gebeurd.
Ik zou een piercing áltijd laten piercen en nooit laten schieten, daar gaan zoveel dingen mis mee!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding