Spring naar inhoud

- - - - -

neuspiercing - ik heb ze! foto pag 2

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 18 september 2010 - 14:19

Wat ik me altijd al afgevraagd heb, blijven er daar dan langs de binnenkant niet makkelijk snotjes aan hangen? :catnoknow
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#17 Geplaatst 18 september 2010 - 15:10

dat vraag ik me dus ook af...

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#18 Geplaatst 18 september 2010 - 15:28

nja ik vraag me dat ook af, zoals nu bv zit ik met de griep en snuit mijn neus om de 2min, als ik een neuspiercing zou hebben, dan zou er toch veel blijven achter hangen denk ik. Of kan je die uit laten voor een tijdje?

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#19 Geplaatst 18 september 2010 - 20:58

Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en ben daarnet samen met nico naar de tattooshop geweest.

Het zetten van de piercing wel deed even pijn, maar als het buisje eruit was en de druk wegviel, was ook de pijn weg.

Na het zetten vroeg de piercer me of ik gedronken had of medicatie nam omdat ik bleef bloeden (niet echt veel hoor, maar meer dan gewoonlijk ;)  ). Ik weet dat mijn bloed trager stolt dan normale mensen dus ik stond ook niet versteld van de vraag.
Ik voel mijn hartslag er nog wel in maar dat is heel normaal zei de tatoeƫerder.

Het  was een hele nette shop en het materiaal was heel goed gesteriliseerd.
Ziehier het resultaat:

Bijgevoegde thumbnails

• PICT0001.JPG
  • PICT0006.JPG
  • PICT0008.JPG

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 18 september 2010 - 21:05

:thumb: :thumb: :thumb: en krijgt Nico nu ook ergens een piercing?

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 18 september 2010 - 21:36

:) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#22 Geplaatst 18 september 2010 - 22:05

joloka, ik heb een prince albert voorgesteld :x , maar hij zag dat niet zitten... :ha

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#23 Geplaatst 18 september 2010 - 22:05

Ziet er netjes uit! Verstandig ook van je dat je het hebt laten piercen en niet schieten. Met schieten schijnen er toch vaker problemen voor te komen. Overigens vond ik zowel mijn navel als mijn tongpiercing niet geheel pijnloos ;) Tongpiercing deed wel minder zeer dan navel.
Veel plezier iig met je piercing!
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 19 september 2010 - 09:36

sarahtje zei:

joloka, ik heb een prince albert voorgesteld :x , maar hij zag dat niet zitten... :ha

Hij moet dat niet ZIEN zitten ;)

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 19 september 2010 - 09:43

Ze ziet er wel leuk uit!

Geplaatste afbeelding

Xnelextje
Xnelextje
  • 117 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 19 september 2010 - 10:46

Knap Sarah :thumb:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 19 september 2010 - 11:36

Tof. Waar heb je het laten doen? Ik wil van de week nog een oorbel helemaal bovenaan mijn oor en een vierde gaatje.

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#28 Geplaatst 19 september 2010 - 12:09

ik heb het laten doen in een tattooshop in Antwerpen.  Dit is hun website: 23 SUPPLIES.com
Het is een hele propere tattooshop, hele vriendelijke piercer. Die stelde me meteen op mijn gemak omdat ik schrik had voor de pijn. Hij vertelde stap voor stap wat hij ging doen, heeft meerdere keren gevraagd of ik pijn had, of het ging of alles goed was. En de prijs viel goed mee. Ik heb een witte gouden genomen omdat ik allergisch ben aan nikkel :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 19 september 2010 - 12:17

doet helemaal geen pijn :) althans bij mij toen toch niet. Maar geen enkele piercing deed pijn bij mij. Heb een neuspiercing laten piercen op mn 14de.
Staat je goed! ;)

Bewerkt door Brenda..., 19 september 2010 - 12:18.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

wea
wea
  • 6.053 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 19 september 2010 - 12:17

ik heb er ook eentje (wel echt op een volledig foute manier laten zetten: op een markt in Bolivia :trance: . tja je doet domme dingen als je jong bent...)

ik vind het echt mooi: een klein discreet steentje. aleen geraak ik konstant mijn neusbelletjes kwijt.... :s