Spring naar inhoud

- - - - -

Work in progress...

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 19 september 2010 - 17:05

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#17 Geplaatst 19 september 2010 - 17:37

:LOL: :LOL: :LOL:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 20 september 2010 - 12:57

Smitten Kitten zei:

Het worden dus inderdaad showgordijntjes. Eentje voor mij en eentje voor hier op het forum. Gelukkig moet mijn naaimachine het meeste werk doen en gaat het dus wel redelijk snel, zo met de hand zoals jou zou ik echt niet op tijd kunnen afkrijgen :oops:
Mijn showgordijntjes die maak ik ook op de naaimachine hoor en die dekentjes voor op en in de kooi ook. Mijn quilts die maak ik echter met de hand.Naai ze zou ik zeggen. Ik kom in genk wel eens keuren, als ik genezen geraak!
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 20 september 2010 - 13:01

Hoe ver sta je eigelijk Hanne? :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#20 Geplaatst 20 september 2010 - 13:02

WhiteWitch zei:

Mijn showgordijntjes die maak ik ook op de naaimachine hoor en die dekentjes voor op en in de kooi ook. Mijn quilts die maak ik echter met de hand.Naai ze zou ik zeggen. Ik kom in genk wel eens keuren, als ik genezen geraak!

Oh ok! Ik dacht al gordijnen met de hand... :catscratchhead Ik heb er in elk geval niet het geduld voor ;) (en heb nogal tere handjes :ha )

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 20 september 2010 - 13:05

Solotje zei:

Hoe ver sta je eigelijk Hanne? :LOL:

Amaai, Anja, ik heb al zitten vloeken hoor! Voor de eerste keer gewerkt met biaislint :x

't Is dat je plankjes voor mij hebt gemaakt en omdat ik mag meerijden anders had ik er al lang de brui aan gegeven :ha

Ik hoop wel dat je nog Fifé gaat showen na de show in Genk, want formaat gordijnen is gemaakt op formaat Fifé show en er is toch meer werk in gekropen dan ik had gedacht, zonde om ze dan maar een keer te gebruiken, he :p ;)

Ik denk wel dat ik ze tegen woensdagavond klaar krijg, ben je dan thuis? Dan spring ik snel even binnen om de plankjes te halen. Ik heb nog wel wat stof over en kan nog proberen om ook voor jouw plankje een hoesje te maken als ik nog tijd heb.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 20 september 2010 - 20:41

Smitten Kitten zei:

Amaai, Anja, ik heb al zitten vloeken hoor! Voor de eerste keer gewerkt met biaislint :x

't Is dat je plankjes voor mij hebt gemaakt en omdat ik mag meerijden anders had ik er al lang de brui aan gegeven :ha

Ik hoop wel dat je nog Fifé gaat showen na de show in Genk, want formaat gordijnen is gemaakt op formaat Fifé show en er is toch meer werk in gekropen dan ik had gedacht, zonde om ze dan maar een keer te gebruiken, he :p ;)

Ik denk wel dat ik ze tegen woensdagavond klaar krijg, ben je dan thuis? Dan spring ik snel even binnen om de plankjes te halen. Ik heb nog wel wat stof over en kan nog proberen om ook voor jouw plankje een hoesje te maken als ik nog tijd heb.

Oh jee :oops: arme Hanne :hug: , kan ik ze dan echt niet gebruiken op een andere show? :s :ha dan ben ik verplicht om fifé shows te doen maar er zijn er toch niet zo veel of wel?   Ik ben woensdagavond thuis, om hoe laat wil je komen?  Het zou wel leuk zijn dat ik ook een hoesje heb. :cheer:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 20 september 2010 - 20:48

:thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 20 september 2010 - 20:49

Solotje zei:

Oh jee :oops: arme Hanne :hug: , kan ik ze dan echt niet gebruiken op een andere show? :s :ha dan ben ik verplicht om fifé shows te doen maar er zijn er toch niet zo veel of wel?   Ik ben woensdagavond thuis, om hoe laat wil je komen?  Het zou wel leuk zijn dat ik ook een hoesje heb. :cheer:

Anja, aangezien jij op gewone shows toch ook geen gordijnen gebruikt maar een oud deken denk ik wel dat je deze daar ook kan gebruiken hoor :ha . Maar ze zijn des te mooier op een grote kooi, daar komen ze dan goed tot hun recht he ;) Ik ga je morgen bellen om af te spreken, ok?

Bewerkt door Smitten Kitten, 20 september 2010 - 20:49.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 20 september 2010 - 20:51

Smitten Kitten zei:

Anja, aangezien jij op gewone shows toch ook geen gordijnen gebruikt maar een oud deken denk ik wel dat je deze daar ook kan gebruiken hoor :ha . Maar ze zijn des te mooier op een grote kooi, daar komen ze dan goed tot hun recht he ;) Ik ga je morgen bellen om af te spreken, ok?

:ha Ik gebruik helemaal geen deken! :---) :louche: :shhh:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#26 Geplaatst 20 september 2010 - 20:54

Solotje zei:

:ha Ik gebruik helemaal geen deken! :---) :louche: :shhh:

:ha ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#27 Geplaatst 20 september 2010 - 22:36

Amber is echt gek van de pastelkleurige showgordijntjes die ik ben aan het maken, ze wilt er echt niet meer af gaan ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 20 september 2010 - 22:38

Smitten Kitten zei:

Amber is echt gek van de pastelkleurige showgordijntjes die ik ben aan het maken, ze wilt er echt niet meer af gaan ;)

:lachen: Ze wil misschien meegaan deze zondag! :p

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#29 Geplaatst 20 september 2010 - 22:40

Smitten Kitten zei:

Eentje voor mij en eentje voor...??? Wie raadt het :ha

Oow, ik dacht spontaan aan de nootjes van duyvis...waarschijnlijk off topic :oops: ?

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#30 Geplaatst 21 september 2010 - 12:49

creatief! mooie stofjes