Spring naar inhoud

- - - - -

Kittenren maken? Extra tips please...

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 19 september 2010 - 18:24

Na het maken van onze werpkist zouden we tegen dat de kittens wat groter zijn ook een kittenren zelf willen maken.
Wie heeft tips en weet welke materialen we best kunnen gebruiken? Heeft iemand ookal zelf één gemaakt kan je dan een fototje plaatsen? We zouden graag met houten latte werken die we dan in dezelfde kleur als de kist kunnen verven. Eventueel een ren die we aan de kist kunnen bevestigen. We hebben gisteren ook zo'n stapelbedje gekocht en in dezelfde kleur geverfd. Zo hebben we binnekort een klein kitten wereldje dat we telkens voor onze schatjes weer kunnen boven halen :heart: . In de bedjes en de kist komen dezelfde stoffen binnekort zodat ze goed bij elkaar passen.

Bijgevoegde thumbnails

• 57930_154429114578904_100000354484633_357563_6522000_n.jpg
  • 63035_154429204578895_100000354484633_357564_173752_n.jpg

Bewerkt door Fairness, 24 september 2010 - 00:26.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 september 2010 - 18:57

:up: Niemand?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 19 september 2010 - 18:59

:ha Sech dat stapelbedje heb ik ook naast mijn werpkist staan, alleen is het niet roze :lachen: , eigelijk zou je dezelde kittenren moeten hebben als ik maar dan wel in blauw.  :lachen:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 september 2010 - 19:03

Ben jij dat dan waar ik dat bedje heb zien staan :LOL: ? Ik had het hier over een maand gezien en mijn vriend zei da's kei schattig. Gisteren hebben we zo eentje gekocht en dadelijk geverfd. Ja ik weet het die "puppyren" die jij hebt is prachtig en bestaat ook in het blauw maar 179eur vind ik echt wel veel :s . Heb jij die ren ook zoveel betaald?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 19 september 2010 - 19:28

Fairness zei:

Ben jij dat dan waar ik dat bedje heb zien staan :LOL: ? Ik had het hier over een maand gezien en mijn vriend zei da's kei schattig. Gisteren hebben we zo eentje gekocht en dadelijk geverfd. Ja ik weet het die "puppyren" die jij hebt is prachtig en bestaat ook in het blauw maar 179eur vind ik echt wel veel :s . Heb jij die ren ook zoveel betaald?

Waarschijnlijk wel :lachen: , ik vind het wel leuk dat je die dezelfde kleur hebt gegeven als je werpkist. :thumb:
En in die tijd was ik zo zot om zoveel geld er aan te geven :ha , nu zou ik dat ook niet meer doen.
Ik hoop dat je iemand vind die je kan helpen om een kittenren te maken. :geluk:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 19 september 2010 - 19:35

Solotje zei:

Waarschijnlijk wel :lachen: , ik vind het wel leuk dat je die dezelfde kleur hebt gegeven als je werpkist. :thumb:
En in die tijd was ik zo zot om zoveel geld er aan te geven :ha , nu zou ik dat ook niet meer doen.
Ik hoop dat je iemand vind die je kan helpen om een kittenren te maken. :geluk:

Ja ik zou graag alles in dat kleurtje hebben ook de ren. De fleece dat in de werpkist ligt heb dubbel dus van die stof zou ik graag 2 overtrekjes maken die in die bedjes passen en voor de kist zou ik er ook nog een hoesje van moeten maken want nu ligt het gewoon over een kussen erin. En dan zou ik nog een tweede stof moeten vinden om te kunnen wisselen om uit te wassen ;) . Ik had gezien dat Hanne (smitten kitten) zelf een ren gemaakt had (of toch laten maken dat weet ik niet) maar ik heb geen idee hoe eraan te beginnen. Het zou fijn zijn als ik dan met een scharniertje ze aan de kist kan bevestigen zodat ze zeker niet weg kunnen. We hebben nog zeker een maand de tijd (voor de ren) dus begin ik stilaan te zien hoe en wat. Waarom verf jij je bedje niet in hetzelfde roze? Zou ook super mooi zijn!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 19 september 2010 - 19:45

Fairness zei:

Ja ik zou graag alles in dat kleurtje hebben ook de ren. De fleece dat in de werpkist ligt heb dubbel dus van die stof zou ik graag 2 overtrekjes maken die in die bedjes passen en voor de kist zou ik er ook nog een hoesje van moeten maken want nu ligt het gewoon over een kussen erin. En dan zou ik nog een tweede stof moeten vinden om te kunnen wisselen om uit te wassen ;) . Ik had gezien dat Hanne (smitten kitten) zelf een ren gemaakt had (of toch laten maken dat weet ik niet) maar ik heb geen idee hoe eraan te beginnen. Het zou fijn zijn als ik dan met een scharniertje ze aan de kist kan bevestigen zodat ze zeker niet weg kunnen. We hebben nog zeker een maand de tijd (voor de ren) dus begin ik stilaan te zien hoe en wat. Waarom verf jij je bedje niet in hetzelfde roze? Zou ook super mooi zijn!!

Mja.. ik weet het, ik zal het ooit eens wel doen. :)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 19 september 2010 - 19:45

Kei leuk zeg ... Prachtig zo in hetzelfde kleurtje :thumb:
Nu de kittens nog :) Je weet het he, heel veel fotokes posten binnenkort :oops:
Voor een kittenren kan ik je geen tips geven. Dat hebben we nog niet gemaakt.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 19 september 2010 - 19:48

Froetske zei:

Kei leuk zeg ... Prachtig zo in hetzelfde kleurtje :thumb:
Nu de kittens nog :) Je weet het he, heel veel fotokes posten binnenkort :oops:
Voor een kittenren kan ik je geen tips geven. Dat hebben we nog niet gemaakt.

Fotokes zal geen probleem zijn ;) .
We zullen wel iets in elkaar krijgen zeker :s .
Och we hebben nog even, binnen 2 weken worden ze pas verwacht en dan moeten ze nog zeker 3a4weken in hun kist vertoeven voor ze op pad gaan :) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 19 september 2010 - 19:49

Solotje zei:

Mja.. ik weet het, ik zal het ooit eens wel doen. :)

Ik heb dat hier gisteren ook zelf gedaan en heb er toch wel zo'n 3uur aan bezig geweest :lachen: . Al die latjes en dan nog 2 lagen.

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 19 september 2010 - 19:55

Fairness zei:

Ik heb dat hier gisteren ook zelf gedaan en heb er toch wel zo'n 3uur aan bezig geweest :lachen: . Al die latjes en dan nog 2 lagen.

Het resultaat is echt heel mooi :dance:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 19 september 2010 - 19:59

Froetske zei:

Het resultaat is echt heel mooi :dance:

Bedankt :) .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 20 september 2010 - 12:35

:LOL: :LOL: :LOL: . Voor een kittenren kan je met houten latjes werken en daartussen plexiglas bevestigen. Is gemakkelijk te onderhouden en de kittentjes kunnen er niet in vast zitten met hun pootjes ofzo. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 20 september 2010 - 14:25

PeggyJ zei:

:LOL: :LOL: :LOL: . Voor een kittenren kan je met houten latjes werken en daartussen plexiglas bevestigen. Is gemakkelijk te onderhouden en de kittentjes kunnen er niet in vast zitten met hun pootjes ofzo. :geluk: :geluk: :geluk:

Ja ik ben zowizo van plan om met plexiglas te werken. En dan scharniertjes ertussen zodat de panelen in beide richtingen kunnen draaien. Waar kan ik plexiglas het beste vinden?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 20 september 2010 - 16:20

Plexiglas verkopen ze in elke doe-het-zelf zaak zoals Hubo, Gamma,...
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag