Spring naar inhoud

- - - - -

Vonden we zo leuk!

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 21 september 2010 - 18:41

:LOL: :LOL: , die fles zou je alleen al kopen voor de leuke glazen
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#47 Geplaatst 21 september 2010 - 18:43

Had bij ons ook de doorslag gegeven omdat we die glaasjes zo leuk vonden :oops:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#48 Geplaatst 21 september 2010 - 21:04

Ik zou ook zo'n kelder kopen, moest ik zo veel flessen hebben :anyone:  :lachen: ?

Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#49 Geplaatst 21 september 2010 - 21:09

origineel

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#50 Geplaatst 21 september 2010 - 21:11

:dancer: :dancer: die papaver toch :love3:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#51 Geplaatst 21 september 2010 - 21:12

Die kelder vraagt echt om bewonderd te worden ....en die glazen zijn heel mooi :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#52 Geplaatst 21 september 2010 - 21:22

3elfje zei:

@ sihirci: daar houden we je aan he ;) :d

:d :d :d eerst ff vrij vragen op het werken dan zitten jullie met mij opgescheept in die kelder :x Uiteraard breng ik mijn kattentuig ook mee :catnoknow :catscratchhead :cat :catangel :catsad :catcurs :catkiss :cathiss :catlick

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#53 Geplaatst 21 september 2010 - 21:28

Sihirci zei:

:d :d :d eerst ff vrij vragen op het werken dan zitten jullie met mij opgescheept in die kelder :x Uiteraard breng ik mijn kattentuig ook mee :catnoknow :catscratchhead :cat :catangel :catsad :catcurs :catkiss :cathiss :catlick

:zweep: :zweep: :zweep: zweepzweep

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#54 Geplaatst 22 september 2010 - 12:12

19 poezen in de wijnkelder, denk dat er niets meer overblijft voor ons dan :dancer: :dancer: :dancer:

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 22 september 2010 - 12:47

phoe, komen wij aan met een wijnrekje! Dat is heel knap wat jullie daar hebben, en die glazen; prachtig! :loveshower:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#56 Geplaatst 23 september 2010 - 02:47

3elfje zei:

19 poezen in de wijnkelder, denk dat er niets meer overblijft voor ons dan :dancer: :dancer: :dancer:

Ah zal wel meevallen hoor de katten zullen alleen ff ruiken en dan een smoeltje trekken :onzeker:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#57 Geplaatst 23 september 2010 - 08:55

:lachen: :lachen: haha sihirci, dan ken je onze poezen nog niet :trance:

Bewerkt door 3elfje, 23 september 2010 - 09:12.

Pixel
Pixel
  • 17.019 berichten

#58 Geplaatst 23 september 2010 - 10:04

3elfje zei:

Het smaakt heel zacht moet ik zeggen ! We hadden het al een tijdje staan , maar onze vriendin doet deze week mee met komen eten op vt4 en die is van zuid-africa! Vandaar dat we daar nu eens zin in hadden om dat uit te proberen O:)

Ik heb dat gisteren gezien tijdens het strijken. Vond dat een geweldig grappige madam :ha

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#59 Geplaatst 23 september 2010 - 10:39

@ pixel: Is echt een superleuke vriendin! Ze is echt zoals ze op de TV overkomt! Een schat van een mens. Iets meer dan een half jaar geleden vertelde ze me dat ze zich had ingeschreven hiervoor en ze wou graag dat Yv voor de achtergrondmuziek zou zorgen ,doch toen heb ik haar verteld dat zelfs echtgenoten het huis uit worden gestuurd en het alleen de kandidaten zijn die in beeld komen. Dan heeft ze dus gekozen voor dat afrikaans gedicht. Vond dat ook veel beter in het kader passen. Ze heeft wel super veel lol gehad die hele week. Het was een heel gezellige bende , maar de opnames duurden tot half3 s'nachts :trance: dus halverwege de week was iedereen een halve zombie. :dancer: Zij had ook veel teveel klaargemaakt (maar zo ken ik ze dan wel weer) zodat de hele filmcrew lekker heeft meegegeten.