Spring naar inhoud

- - - - -

Minoes, wat heb ik een spijt zeg..

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 21 september 2010 - 01:28

Wat heb ik een spijt dat ik Minoes heb laten steriliseren zeg, echt ik deed het voor haar omdat ze gewoon elke keer weer krols was, en dat was zo zielig voor haar, niet voor ons hoor want ze produceerde niet zo'n hard geluid, maar voor haar wel dat gekronkel over de vloer en dat leuke gepruttel erbij..

Ook was het het beter voor haar, omdat het slecht zou zijn voor haar en ze baarmoederontsteking kon krijgen enz..

En wat was ik bang voor de operatie, bang dat ze niet uit de narcose zou komen , niet wetende dat ik ook bang moest zijn voor wat er daarna zou kunnen gebeuren.

Minoes was altijd onze dondersteen hier, altijd in voor kattenkwaad een leuke mooie lieve poes, de kleinste van het stel..

En er is weinig meer van overgebleven,Minoes is echt verandert van karakter , ze is lui geworden , nog weinig tot geen kattenkwaad haalt ze meer uit, ze is dik aan het worden en ook nog eens kale plekken krijgt ze , ze lijk wel 18 inplaats van 1,5 jaar..

Als ik alles van te voren had geweten had ze gewoon op de kattenpil gebleven, want nu weet ik niet meer hoe of wat.

Minoes is nog steeds onze schat, maar wat heb ik haar aangedaan zeg..

Sorry moest het gewoon van me afschrijven,Ben er echt intens verdrietig om :cry: :cry:

Bewerkt door brithany, 21 september 2010 - 01:31.

Geplaatste afbeelding

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#2 Geplaatst 21 september 2010 - 03:30

:hug:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 21 september 2010 - 04:35

Dat vind ik echt ontzettend triest voor je! Vooral omdat ik toen heb kunnen lezen hoeveel schrik je al op voorhand had voor de operatie.

Maar misschien moeten Minoes haar hormonen gewoon nog allemaal wat op orde komen. Het is ook geen kittentje meer, ze wordt ouder en daarmee ook veel rustiger.

Jij hebt haar helemaal niets aangedaan hoor: Ik denk dat Minoes haar lui lekker leventje best wel leuk vindt zo! Hoe zou je zelf zijn? Die poes geniet gewoon voluit van het leven zoals een echte koningin :heart:

Ik snap wel heel goed je gevoel want het is toch een beetje een kleine meid dat je 'afgeeft' daarom wil ik je een heeeeeeeeeeele dikke knuffel geven!

ps: heeft ze soms wat last van stress dat ze kale plekken vertoont of hoe komt ze daar juist aan?

:hug: :hug: :hug:

brithany zei:

Wat heb ik een spijt dat ik Minoes heb laten steriliseren zeg, echt ik deed het voor haar omdat ze gewoon elke keer weer krols was, en dat was zo zielig voor haar, niet voor ons hoor want ze produceerde niet zo'n hard geluid, maar voor haar wel dat gekronkel over de vloer en dat leuke gepruttel erbij..

Ook was het het beter voor haar, omdat het slecht zou zijn voor haar en ze baarmoederontsteking kon krijgen enz..

En wat was ik bang voor de operatie, bang dat ze niet uit de narcose zou komen , niet wetende dat ik ook bang moest zijn voor wat er daarna zou kunnen gebeuren.

Minoes was altijd onze dondersteen hier, altijd in voor kattenkwaad een leuke mooie lieve poes, de kleinste van het stel..

En er is weinig meer van overgebleven,Minoes is echt verandert van karakter , ze is lui geworden , nog weinig tot geen kattenkwaad haalt ze meer uit, ze is dik aan het worden en ook nog eens kale plekken krijgt ze , ze lijk wel 18 inplaats van 1,5 jaar..

Als ik alles van te voren had geweten had ze gewoon op de kattenpil gebleven, want nu weet ik niet meer hoe of wat.

Minoes is nog steeds onze schat, maar wat heb ik haar aangedaan zeg..

Sorry moest het gewoon van me afschrijven,Ben er echt intens verdrietig om :cry: :cry:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#4 Geplaatst 21 september 2010 - 06:49

janet :hug: het kitten gaat er ook van af he , hier zijn ze ook 1.5 jaar en charlie zit al in zen luie dagen , casper nog niet maar dat zal ook wel komen
hij is veel rustiger , slaapt meer , speelt minder en geniet :love4: :hug:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#5 Geplaatst 21 september 2010 - 07:08

Inderdaad, het kitten gaat er ook een beetje uit. Wacht nog wat af. En je zal haar ook voor andere eigenschappen leren appreciëren. Ik kan't weten, met mijn brompot hier ;)

Daarbij, de kattenpil op lange termijn is ook schadelijk hoor. Je hebt in ieder geval het juiste gedaan.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 21 september 2010 - 07:43

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#7 Geplaatst 21 september 2010 - 08:21

Volgens mij heeft dat niet veel te maken met de sterilisatie hoor. Zoals de anderen ook zeggen, minoes is geen kitten meer.
Kan je haar niet verleiden tot een spelletje?

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#8 Geplaatst 21 september 2010 - 08:32

Ja hier is jong en oud gek van de gemaakte hengeltjes van Yv! Op dat moment staan ze er allemaal en is echt leuk om te zien ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 21 september 2010 - 08:45

Vosse zei:

Inderdaad, het kitten gaat er ook een beetje uit. Wacht nog wat af. En je zal haar ook voor andere eigenschappen leren appreciëren. Ik kan't weten, met mijn brompot hier ;)

Daarbij, de kattenpil op lange termijn is ook schadelijk hoor. Je hebt in ieder geval het juiste gedaan.

Lies zei:

Volgens mij heeft dat niet veel te maken met de sterilisatie hoor. Zoals de anderen ook zeggen, minoes is geen kitten meer.

Volledig mee eens!
Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#10 Geplaatst 21 september 2010 - 09:53

het zal wel in orde komen ;)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 21 september 2010 - 10:14

he meid , je hebt haar net goed aangedaan ,
zoals al gezegd werd ,
kitten zijn is ervan af ,

dus worden ze luier en genieten van het slapen in een prachtthuis

Hier zijn ze ook allemaal rustiger geworden hoor en spelen minder
Tot jezelf  even met het laserlampje komt
maar zoals vroeger toen ze jonger dan een jaar waren nee dat gedrag is weg
en dat komt niet door ze te behelpen denk ik
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 21 september 2010 - 11:33

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 21 september 2010 - 11:36

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 21 september 2010 - 14:26

Vosse zei:

Lies zei:

Ben het hiermee eens, volgens mji staan die dingen los van de sterilisatie.

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 21 september 2010 - 15:32

Hey Janet, jouw Minoes is toch een schat van een poes!?? Heb ik nog met mijn eigen ogen gezien in augustus!!!

Alle poezen worden heel wat kalmer bij het opgroeien hoor! Mijn 4 drukke meisjes zijn intussen ook 4 professionele slapers geworden.....
Wat die kale plekken betreft, zou het soms kunnen dat ze een beetje overstuur was door je logé? Misschien vond ze die extra hond erbij net iets te veel??
Maak je geen zorgen, Minoes is een gelukkige poes hoor! Mijn 4 meisjes werden alle4 geholpen, en daar ben ik nog altijd héél blij om!!
:hug:    :hug:   :hug: