Spring naar inhoud

- - - - -

Wie dumpt tientallen raskatten in bos?

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#1 Geplaatst 21 september 2010 - 07:13

SINT-LIEVENS-HOUTEM/ZOTTEGEM - Onbekenden  dumpen om de haverklap kleine katjes in een bosje achter het kerkhof van  het Oost-Vlaamse Sint-Lievens-Houtem. Twee dierenvriendinnen proberen  te helpen maar houden het niet lang meer vol.

Hier onder de link waar ze opgevangen worden met meer uitleg hoe ze gevonden zijn eng om te lezen sommige verhalen

nieuwsbrief

Bewerkt door ramses, 21 september 2010 - 07:14.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 21 september 2010 - 07:36

Wat vreselijk!!!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#3 Geplaatst 21 september 2010 - 07:55

Ja het verhaal is ronduit schandalig!! Wij hebben sinds donderdag onze Meneltùr die van die plaats komt. Een super lief beestje alleen ook weer veel meegemaakt. Hij heeft schrik van het oppakken voor te knuffelen. Eens in je arm spint hij er nu op los maar je ziet dat het beestje een schrik heeft opgelopen. Was graatmager, vol vlooien en teken,.... inderdaad weer het zoveelste slachtoffer vanuit dat bos. De zaak word verder opgevolgd ;) want er is al een vaag vermoeden vanuit welke richting.
Daar gebeuren de meest afgrijselijke dingen met die beestjes, :evil: :evil: :r :r :r :r :r :r

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#4 Geplaatst 21 september 2010 - 08:04

3elfje zei:

Ja het verhaal is ronduit schandalig!! Wij hebben sinds donderdag onze Meneltùr die van die plaats komt. Een super lief beestje alleen ook weer veel meegemaakt. Hij heeft schrik van het oppakken voor te knuffelen. Eens in je arm spint hij er nu op los maar je ziet dat het beestje een schrik heeft opgelopen. Was graatmager, vol vlooien en teken,.... inderdaad weer het zoveelste slachtoffer vanuit dat bos. De zaak word verder opgevolgd ;) want er is al een vaag vermoeden vanuit welke richting.
Daar gebeuren de meest afgrijselijke dingen met die beestjes, :evil: :evil: :r :r :r :r :r :r

Hopelijk vinden ze van waar zodat ze zeer streng kunnen ingrijpen ,

Heb sinds gisteren ook weet van een asiel in R-Dam waar er 10 sphynxen zijn binnen gebracht ze komen van bij een fokker :o :o :o

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#5 Geplaatst 21 september 2010 - 08:10

Vreselijk verhaal weer.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#6 Geplaatst 21 september 2010 - 08:13

Wij hebben donderdag samen met wim  &  Nadine van de zottegemse poezenvrienden de hele avond hierover gepraat en wederzijdse info gegeven, en  we hebben enkele belangrijke terugkerende en bekende aanwijzingen gevonden. Dit word uitgespit tot op de bodem , maar vraagt wat tijd , alertheid en zeker media-aandacht!! Onder topic wie is wie , gevonden was opgesloten,en de nodige profielen van respectievelijk Mirrin, Nydor & Meneltùr, kan je al een beetje een licht opsteken :oops:
Er gaan intervieuws komen in de media ivm deze zaak ;)

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#7 Geplaatst 21 september 2010 - 08:39

Wat erg! Ik hoop dat ze die dumper snel vatten! :r :r :r

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 21 september 2010 - 08:43

Om gek van te worden!  Zijn die katten allemaal kunnen geplaatst worden, of zoeken ze nog een thuis?  Als mijn dochter groen licht krijgt van de huisbaas, gaat ze ook een kat zoeken...
Dan kan het ook ééntje van daar zijn, zogoed als van ergens anders! :evil:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#9 Geplaatst 21 september 2010 - 08:49

@ Veerlevs: nee ze zijn nog niet allemaal geplaatst. Wim heeft er al enkele hier op de site ook gezet een paar daagjes geleden. Maar je kan hem altijd eens een berichtje sturen en vragen wie er nog allemaal zit. Het zijn echt wel reuzemensen die gewoon elke vrije minuut (en centjes)in de vereniging steken voor poezen op te vangen.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 21 september 2010 - 08:55

3elfje zei:

@ Veerlevs: nee ze zijn nog niet allemaal geplaatst. Wim heeft er al enkele hier op de site ook gezet een paar daagjes geleden. Maar je kan hem altijd eens een berichtje sturen en vragen wie er nog allemaal zit. Het zijn echt wel reuzemensen die gewoon elke vrije minuut (en centjes)in de vereniging steken voor poezen op te vangen.

Sorry, maar ik ken Wim nog niet denk ik...
Staan de katten op de website?  want ik vind er helemaal niets over terug.
Is dat ver van Antwerpen?

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#11 Geplaatst 21 september 2010 - 09:05

je vind Wim hier op de site onder Bekijk profiel: Zottemsepoezenvrienden
Onder aangeboden vinde je Pedro, Lana en filou maar dit zijn er maar enkele . Verdere info kan je hem vragen ;)
Het is in zottegem en dat is van hieruit (sint-niklaas ) zo een dik half uurtje tot 40min rijden. Maar denk dat zelfs brengen geen probleem is voor hun :)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 21 september 2010 - 09:06

Zottegem ligt achter Aalst, dus richting Brussel vanuit Antwerpen.

Ik vind het zo erg voor de katjes, er lopen toch wel onmensen rond op de wereld zeg! :evil: Ik ga zeker eens bekijken of ik niet een beetje financieel kan steunen.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 21 september 2010 - 09:07

3elfje zei:

je vind Wim hier op de site onder Bekijk profiel: Zottemsepoezenvrienden
Onder aangeboden vinde je Pedro, Lana en filou maar dit zijn er maar enkele . Verdere info kan je hem vragen ;)
Het is in zottegem en dat is van hieruit (sint-niklaas ) zo een dik half uurtje tot 40min rijden. Maar denk dat zelfs brengen geen probleem is voor hun :)

Ik ga meteen eens kijken.  Bedankt en die afstand is niet echt ver, dus dat zal geen probleem zijn. :goofy:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#14 Geplaatst 21 september 2010 - 09:16

@ Adsagsona: zo lief van je en zou  voor hun zeer welkom zijn want Wim en nadine doen dit allemaal uit eigen zak en de DA kosten lopen natuurlijk wel op . Ook zorgen ze voor het nodige bij hun opvangmoeders! Echt hoedje af voor die mensen hun inzet. Ze kunnen echt alle hulp gebruiken! Dus iedereen hier vertel het aub door , des temeer kunnen ze weer realiseren. :love3:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 21 september 2010 - 09:24

3elfje zei:

@ Adsagsona: zo lief van je en zou voor hun zeer welkom zijn want Wim en nadine doen dit allemaal uit eigen zak en de DA kosten lopen natuurlijk wel op . Ook zorgen ze voor het nodige bij hun opvangmoeders! Echt hoedje af voor die mensen hun inzet. Ze kunnen echt alle hulp gebruiken! Dus iedereen hier vertel het aub door , des temeer kunnen ze weer realiseren. :love3:

Tja, het is misschien niet veel, maar alle kleine beetjes helpen he :)
Deze week ook weer m'n plantje voor Kom op tegen kanker gekocht. Zo heb ik het gevoel dat ik toch iets doe aan al het leed in de wereld.