Spring naar inhoud

- - - - -

Wie dumpt tientallen raskatten in bos?

• Log in om te reageren
60 reacties op dit onderwerp
Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#61 Geplaatst 25 september 2010 - 00:50

NEEN!!! Nee nee nee nee! Ik heb daar dus echt nachtmerries van, kan niet eten en loop hele dagen te blijten. Ik zie constant al die poesjes die niet begrijpen wat er gebeurt, die pijn hebben, roepen op hulp op hun mama en ik kan ze niet helpen... Als ik ooit zo iemand betrap, ik zweer het, dan zit ik in den bak.
Moest ik er geen 4 hebben ... neen, ik moet dat uit mijn gedachten zetten, we mogen maximum 2 poezen houden van de maatschappij (ik ben de uitzondering, héhé) en ik heb ook het geld niet om een extra poesje op te vangen :catsad
en mijn grote hulp, onze Max is er niet meer (ook een vondelinkske van 2-3 dagen oud) Man die kater was speciaal, hij waste de jongskes, leerde hen naar de bak gaan, toonde het eten, leerde jagen, klopte erop als ze te druk waren... (ok, extra blijt nu)
Maar goed, morgen de rekening uitpluizen en hopelijk kunnen we wat storten. Fingers crossed ...

Ps: als muzikant gebeurt het dat we Cats spelen, van die musical. Echt waar, ik KAN het niet spelen. Ik zie constant die arme poesjes ... en nu stop ik echt hoor, ik zie de letters van mijn toetsenbord niet meer door de tranen.