Spring naar inhoud

- - - - -

Welke krabpaal erbij ?

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#1 Geplaatst 04 april 2009 - 11:37

Heb mijn vriend kunnen overtuigen om te sponseren voor een nieuwe krabpaal erbij O:) . Heb hem voor de keus gesteld: ofwel zelf één maken of één kopen. Hij heeft dan maar voor de laatste optie gekozen :) . We gaan hem volgende week bestellen via de website van witjesverzendhuis.nl. We twijfelen wel nog tussen 2 onderstaande exemplaren. Bij de eerste vind ik het hangmatje wel leuk, maar vind ik het nadelig dat er geen volledig afgesloten slaapplaatsje is. Bij de tweede is dat er wel, maar dan geen hangmatje ... Ni gemakkelijk om te kiezen. En allebei nemen, dat kan ik mijn vriend nu ook weer niet aan doen :) .

Bijgevoegde thumbnails

• Krabpaal1.jpg
  • krabpaal2.jpg

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 04 april 2009 - 14:11

Ik heb 3 krabpalen met een hangmatje, en eigenlijk maken ze daar het minste gebruik van. Ze liggen veel liever op de plankjes of in de afgsloten slaapplaatsjes. Misschien kan dat je keuze vergemakkelijken,ik weet niet wat de anderen hun ervaringen zijn.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 04 april 2009 - 14:16

Zo'n hangmandje heb ik ook helemaal van onder aan de onze, maar inderdaad daar wordt bij ons zelfs NOOIT gebruik van gemaakt. Het oogt mooi, maar dat is het ook, het is veel te laag naar hun goesting denk ik, want er heeft nog nooit iemand in gelegen. Ik zou niet die eerste nemen en zeker niet als je het enkel zou doen voor dat hangmatje

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#4 Geplaatst 04 april 2009 - 14:49

[twijfelen wel nog tussen 2 onderstaande exemplaren. Bij de eerste vind ik het hangmatje wel leuk, maar vind ik het nadelig dat er geen volledig afgesloten slaapplaatsje is. Bij de tweede is dat er wel, maar dan geen hangmatje ... Ni gemakkelijk om te kiezen. En allebei nemen, dat kan ik mijn vriend nu ook weer niet aan doen :) .[/quote]

Hangmatjes, worden hier ook niet gebruikt, de tunnels wel. Heel belangrijk vind ik, dat de ligplaatsen groot genoeg zijn om er ontspannen te kunnen op liggen en slapen. Hangt er dus een beetje vanaf, hoe groot en zwaar je poezen zijn! Op de foto lijken de klimpalen allemaal groot, misschien is even de maten na kijken.

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#5 Geplaatst 04 april 2009 - 15:14

hier gebruikt alleen onze kitten het hangmatje
de rest ook niet
ze liggen hier ook liever plat

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#6 Geplaatst 04 april 2009 - 15:29

Merci! Dat maakt de keuze idd makkelijker. :) Dan ga ik voor de 2de. Het belangrijkste is dat de poezel hem leuk vindt he. Kon ik hem maar laten kiezen ;) .

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 05 april 2009 - 14:39

Ik heb ook een hangmatje maar daar hebben ze alleen even in gelegen toen ze nog heel klein waren. Nu leg ik er maar hun speelgoed in waar ze niet mee spelen

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 05 april 2009 - 15:00

hier heb ik ook een krab met hangmatje en ze liggen er amper in ....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#9 Geplaatst 05 april 2009 - 23:11

Hier liggen ze ook zelden tot nooit in die hangmatjes.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 06 april 2009 - 10:11

Ik zou voor die 2e gaan. Ik heb ook een krab met zo een bak met gat in bovenaan en ze vinden dit zo leuk om er onderaan in te gaan en er vanboven dan uit te komen en zo te springen naar de palen :d

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#11 Geplaatst 06 april 2009 - 16:29

We hebben net de 2de krabpaal besteld. Ik hoop dat hij hier vlug gaat zijn. :-)  Bedankt voor de tips.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#12 Geplaatst 06 april 2009 - 18:47

mobius zei:

Ik heb ook een hangmatje maar daar hebben ze alleen even in gelegen toen ze nog heel klein waren. Nu leg ik er maar hun speelgoed in waar ze niet mee spelen

Dat is een goed idee! Hier hangt dat ook niks te doen!! :LOL:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 07 april 2009 - 09:24

poezemannen zei:

Dat is een goed idee! Hier hangt dat ook niks te doen!! :LOL:

:LOL: :d

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#14 Geplaatst 08 april 2009 - 11:44

De nieuwe krabpaal is geariveerd :) . Ze hebben ons vanochtend uit ons bed gebeld. Nu is onze Simba zijn speelhoekje toch wat groter geworden.

Bijgevoegde thumbnails

• HPIM2160.jpg
  • HPIM2163.jpg
  • HPIM2165.jpg
  • HPIM2170.jpg
  • HPIM2176.jpg

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#15 Geplaatst 08 april 2009 - 11:47

Ik denk dat hij goedgekeurd is :jump: :dans: :dancer:

Bijgevoegde thumbnails

• HPIM2155.jpg