Spring naar inhoud

- - - - -

Buitenkrabpaal

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 06 maart 2009 - 11:24

Eens iets anders, leuke krabpaal modellen :

Krabpaal_&_Co

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 06 maart 2009 - 11:24

Ik had de site reeds een bekeken, maar het blijft super leuk om naar te kijken.
Erg leuke krabpalen hebben ze daar!

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#3 Geplaatst 06 maart 2009 - 22:06

PeggyJ zei:

Die website ken ik al, vind de krabpalen super tof! Andy vindt ze maar niets :roll:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 07 maart 2009 - 16:57

Ik ben op zoek naar een krabpaal voor buiten en kwam toen deze site tegen. Kunnen natuurlijk niet voor buiten dienen, maar ik vind dat ze weinig keuze hebben in die banana-leaf krabpalen voor buiten.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 07 maart 2009 - 17:01

PeggyJ zei:

Ik ben op zoek naar een krabpaal voor buiten en kwam toen deze site tegen. Kunnen natuurlijk niet voor buiten dienen, maar ik vind dat ze weinig keuze hebben in die banana-leaf krabpalen voor buiten.

ja, ik ken dat probleem, voor die buitenpalen. heb ondertussen al dagen versleten achter de pc :misselijk: , degenen die altijd weerkomen zijn die catpalace....maar die zijn me dan weer net iets te duur.... :x

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Asrael_*
Guest_Asrael_*

#6 Geplaatst 09 maart 2009 - 10:11

Ja, zwijg ervan, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een krabpaal voor buiten... K geloof dat ik zelf zal proberen iets in elkaar te steken :trance:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 09 maart 2009 - 16:00

Ik heb een tijd geleden een website gezien waar je zelf je krabpaal kan ontwerpen... Iemand een idee waar dat kan?

Ik wil ons Dieuwke nu ook wel nog een krabpaaltje kado doen (ale, eerder mezelf maar soit ;) )...
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 09 maart 2009 - 16:11

Niels + Evelyn zei:

Ik heb een tijd geleden een website gezien waar je zelf je krabpaal kan ontwerpen... Iemand een idee waar dat kan?

qualitycat.nl-pussicatklimmeubelen importeur Nederland & België

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#9 Geplaatst 10 maart 2009 - 13:13

tash zei:

ja, ik ken dat probleem, voor die buitenpalen. heb ondertussen al dagen versleten achter de pc :misselijk: , degenen die altijd weerkomen zijn die catpalace....maar die zijn me dan weer net iets te duur.... :x

Boogytrees heeft ook krabpalen die geschikt zijn voor buiten.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Die van Karlie vind ik ook erg mooi. Hier kan je ze kopen.
Deze vind ik de mooiste van Karlie:

Geplaatste afbeelding
Ik denk dat Poezenvrouwtje zo'n krabpaal heeft.

Bewerkt door elixeryen, 10 maart 2009 - 13:15.

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 10 maart 2009 - 13:51

elixeryen zei:

Boogytrees heeft ook krabpalen die geschikt zijn voor buiten.

Daar staan wel leuke dingen. Volgens mij kan je zelf ook zoiets maken als je een beetje handig bent (of een handige man hebt)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 10 maart 2009 - 14:31

Ines zei:

Daar staan wel leuke dingen. Volgens mij kan je zelf ook zoiets maken als je een beetje handig bent (of een handige man hebt)

Ja, ik heb het al aan mijn vriend voorgesteld. Ik denk alleen dat hij het niet echt ziet zitten. (Hij is niet super handig :ha )

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#12 Geplaatst 10 maart 2009 - 19:39

elixeryen zei:

Ja, ik heb het al aan mijn vriend voorgesteld. Ik denk alleen dat hij het niet echt ziet zitten. (Hij is niet super handig :ha )

Goh, de mijne wel als hij echt wil maar hij heeft weinig geduld dus ik vrees dat na paar minuten de palen door de tuin vliegen! :LOL: :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 12 maart 2009 - 13:26

Ik vind die bananaleaf van Karlie ook mooi voor buiten, maar de onderste plank is toch voorzien van een stofje, dus ik vraag me af of dit echt wel zo goed tegen het vocht gaat kunnen als hij constant buiten staat. Mijn man gaat voor de nieuwe buitenren zelf een krabpaal maken :LOL:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 12 maart 2009 - 13:45

PeggyJ zei:

Ik vind die bananaleaf van Karlie ook mooi voor buiten, maar de onderste plank is toch voorzien van een stofje, dus ik vraag me af of dit echt wel zo goed tegen het vocht gaat kunnen als hij constant buiten staat. Mijn man gaat voor de nieuwe buitenren zelf een krabpaal maken :LOL:

Jij hebt precies wel een handige harry thuis!
Ik ben ontzettend benieuwd naar het resultaat van je krabpaal. Enig idee wanneer die gemaakt zal worden? :twisted:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 12 maart 2009 - 13:47

Ik zet er wel wat push achter, maar hij heeft niet altijd tijd ervoor, maar een beetje zeuren helpt meestal wel. En ja, mijn man is heel handig, en kan eigenlijk heel mooie dingen maken als hij zich er op toespitst en mijn ideeën uitvoerd :x
Geplaatste afbeelding