Spring naar inhoud

- - - - -

Wat doen jullie zoal op een dag????

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 22 september 2010 - 23:37

hallo ben om 9h opgestaan ,kattenbakken proper gemaakt ,eet-en drinkbakjes uitgewassen en opnieuw gevuld ,ontbijt klaargemaakt en gegeten ,me gewassen stoma verzorgt,alles gepoetst ,even neergelegt ,namiddag met de poesjes in de buggy gaan wandelen en genieten van een terrasje bij dit zalige weer ,op de laptop mijn mails nagekeken ,om 18h avond gegeten om 19h mijn lieve man thuisgekomen ,heeft een paar boterhammen gegeten en nadien lekker lui in de zetel tv gekeken met de poesjes naast me ,nu weer op kattensite en dan naar bed :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 22 september 2010 - 23:42

IK stond vanmorgen om 8 uur op, toen naar beneden  koffiezetter aan en de oven aan en dan de katjes eten gegeven, daarna broodjes in de oven 10 min en koffie inschenken, koffie drinken na 10 min de broodjes eruit kunnen die afkoelen om mee aan mijn jongste zoon te geven voor zijn dag stage, rondje kattenbakken en snel de wc schoongemaakt, en gestofzuigd,dan om 9 uur ging ik de deur uit om te werken bij mijn oom van 80, ik was laat normaal ga ik om 8 uur al, maar goed tot 11 uur gewerkt toen even een boodschap voor mij tante gedaan,daarna na huis en had peter de koffie al klaar, koffie gedronken en toen de paarden van mij vriendin gaan voeren ,daarna zijn we enkele dierenwinkels afgeweest om te vragen of ze vers voer verkochten voor de poezen, toen naar de groenteboer en de slager , inmiddels was het 3 uur en zijn we bakkie koffie wezen doen bij mij mama, daar vandaan waren we 5 uur thuis,ben ik de spitskool gaan snijden en mij vlees opzetten toen is peter de honden gaan uitlaten en ik even dweilen en daarna achter de computer even ,dan de honden eten geven en de katen eten geven, rondje kattenbak en  toen zelf eten , afwassen en koffie drinken bij de tv en nu weer even achter de computer..
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#18 Geplaatst 23 september 2010 - 10:06

Sarina_ zei:

Hoe deed jij dat allemaal op een uur :o

toch niet moeilijk
een wervelwind, even doorbijten en het is gedaan :d

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 23 september 2010 - 10:17

Ik ben vanochtend om 7 uur opgestaan, want moest vanochtend niet naar de oppaskatjes (er kwam een ander catsittertje). Dan heb ik de slaapkamer laten luchten, mijn kleren bij mekaar gezocht en ben ik de badkamer ingedoken. Olivier wist me te vertellen dat mijn mama een berichtje had gestuurd - blijkbaar is er een grootoom van mij gisterenavond overleden - dus terwijl ik het bed opmaakte nog even teruggebeld om te horen hoe en wat.
Daarna samen met Olivier de dieren hun ontbijt gegeven en ons eigen ontbijt klaargemaakt en opgegeten, waarna ik naar mn werk ben vertrokken.
Tijdens de lunchpauze ga ik even langs Boo'ke en Samaya, en daarna is het terug werken tot 16u00, waarna ik onmiddellijk huiswaarts ga want het is tijd om de konijnenhokken en kattenbakken met een zeepsopje onder handen te nemen. :x
Daarna nog stofzuigen en met een dweil door het huis heen.
Koken doet Olivier vanavond, dus hou ik me dan ondertussen met de plooiwas bezig.
Na het koken nog snel de afwas doen en de diertjes eten geven; en dan is het tijd om me in de zetel te nestelen. Hopelijk heb ik nog genoeg energie om wakker te blijven tijdens een filmpje. :)
Tot slot dan nog even lezen in bed voor ik helemaal indommel.

Bewerkt door Karolientje, 23 september 2010 - 10:17.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#20 Geplaatst 23 september 2010 - 10:30

Hier om 7u gewekt door mijn dames, zijn vandaag nog even in bed blijven liggen met ons drietjes. Toen ontbijt gemaakt, brooddozen, koekendozen en fruitdozen gevult. De badkamer in en mijzelf klaarmaken, dan de kindjes klaarmaken voor school.
Om 8,15u te voet naar school, van daaruit naar de stad om de adresboekjes te laten drukken voor school. En nu ben ik net weer thuis en zit achter een kop koffie :) .
Straks ga ik met een vriendin een wandeling maken van zeker een uur. Dan nog een beetje poetswerk, kindjes van school halen.
17u moeten ze weer op hun zwemles zijn. Na de zwemles eten (donderdag is broodje ei dag dus heel makkelijk) en dan hoop ik dat ik ze om half 8 in bed heb liggen :)
En dan rust :oops:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#21 Geplaatst 23 september 2010 - 18:58

Om 7.00 u opstaan , hond buiten laten en eten geven. Daarna mijn eigen klaarmaken vervolgens paardjes eten geven en dan naar t werk vertrekken. Koffietje drinken en mijn boterhammetje opeten en ondertussen ff op KS. Dan beginnen werken tot 12.00u. Naar huis onderweg nog langs de winkel en dan naar huis waarop ik onthaald wordt op een welgemeend welkom in alle dierentalen. Iedereen weer eten geven, zelf eten en daarna de paardjes op de wei zetten als t niet regent.Dan komt t ergste: de stalen uitmesten en opstrooien.Daarna rusten, boekje lezen of op internet, soms wat huishoudelijke werkjes. Tegen 16.30 u paardjes binnen halen en iedereen eten geven.Zelf daarna eten en dan languit met de notebook voor de tv. Jee nu ik dat opschrijf is precies of mijn dag hoofdzakelijk uit eten geven bestaat! :mrgreen:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#22 Geplaatst 23 september 2010 - 19:03

Als ik mijn dag geef,mag dat dan met alle details op school? O:) :lachen:

Bewerkt door MZ_forever, 23 september 2010 - 19:03.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#23 Geplaatst 23 september 2010 - 19:12

Niet alle hele lesuren hè ;)

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 23 september 2010 - 19:21

Ik ben opgestaan om half negen, gedouchet, iets gegeten en dan om half elf naar t treinstation gaan lopen.. daar was ik rind 5 voor elf, even iets lekkers gekocht bij de restauratie en dan om 11:15 met de trein richting Arnhem. Na een aantal keren overstappen kwam ik uit in veendam-de klomp, daar in een busje naar de plek waar ik dan examen ging doen vandaag.. ik was daar 45 minuten te vroeg, dus even aan de koffie en een collegaatje op msn op mijn telefoon die die ochtend toevallig ook daar examen had gedaan. Dan om half twee aan het examen... om kwart over twee weer naar buiten, met een geslaagd examen en een zeven op de cijferlijst. Om drie uur zat ik weer in de trein terug naar Deventer. Om half vier was ik weer in deventer, eerst boodschapjes gedaan bij lidl en dan gekookt thuis. Nu zodadelijk naar yogales...

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#25 Geplaatst 23 september 2010 - 23:29

Ik ben deze morgen om 08.30 opgestaan. katten eten geven, kattenbak proper maken, even spelen... Koffietje, ontbijtje, mijzelf klaarmaken, nog even met katten spelen en dan een uur lekker zweten (sport dus :) ).
Dan thuiskomen, douchen, lekker slaatje maken (met witloof, gebakken appeltjes, gesmolten kaas en walnoten, allemaal restjes die op moeste :h ) dan weer met de poezels gespeeld. Even KS en mails vant werk doen. dan even wat kleine boodschappen gedaan en om 14.30 uur opt werk aangekomen. Nu ga ik hier vertrekken... Thuis nog even met de poezen spelen, wat bij mijn ventje zitten kletsen en dan bed in...

Morgen hou ik een off-day! Me-time!!!! :cheer:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#26 Geplaatst 23 september 2010 - 23:40

6u45 opgestaan - douchen - poezenmaagje vullen - poezenpoortje openen - ontbijten - lunch maken - fietsen naar't werk - gewerkt - gaan lunchen op een bankje in't parkje hier - gewerkt - naar huis om 17u05 - thuis om 17u15 - genoten van geen zak te doen - mijn halve telefoonboek afgebeld - naar de tandarts vertrokken - weer thuis geraakt - grey's anatomy gezien (ik hoop dat callie en mark iets gaan worden) - pc checken - nu vlug vlug gaan slapen ;)

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#27 Geplaatst 24 september 2010 - 00:06

Ik ga ook ' s iets neerpennen over m'n voorlopig nog 'uitzichtloze' dagen. :onzeker:
Ben om 7u opgestaan, normaal moest dat om half 7 zijn maar kon er niet uit.
Eerst 's uitvegen (is routine), dan de katten eten geven en 's knuffelen en dan ik ontbijten (dus hier ook eerst de dieren... :LOL: ) lekkere koppen koffie drinken om wakker te worden.
Dan me gaan wassen en aankleden en om 8.45u was Ringo al thuis van z'n halve vroegen te werken. Normaal werkt ie overdag maar vandaag was het 's een halve vroegen (van 5 tot 8.30u).
En om 9u waren we hiernaast bij oma. We kwamen haar oppikken om naar het ziekenhuis te rijden op controle. We hadden haar enkele dagen terug moeten naar de spoedopnamen brengen wegens hevige pijn in haar been. Er werd gevreesd voor verstopte aders.
Dus om 9.30u moesten we in het ziekenhuis in Gent zijn. :)
Om 10.15u waren we al terug buiten. Dan 's naar de supermarkt en om 11u waren we al terug thuis; oma nog 's vergezeld naar binnen, haar nog 's de uitvoerige uitleg van de dokter gegeven (ze is nogal doof, daarmee... :) )
En dan tegen 12u wat boterhammen gegeten. Een half uurtje later zijn we dan naar de supra bazar in Lovendem gereden. 's Gaan kijken naar allerlei leuke babyspullen... :dans: :dans: bedjes, park, zitje, speelgoed enz....We hebben er wel 2u rondgeslenterd.
Dan thuis wat op de PC geweest en efkes gespeeld met de viervoeters.
Dan om 17.30u lekkere frieten van de frituur gegeten, beetje opgeruimd en erna terug wat op de PC. En nog maar 's gekeken naar verschillende kleine hotelletjes in de Ardennen. Ringo wordt 10oktober 30jaar :dans: :dans: en ik wil 'm verrassen met een WKND.
Om 19u katten eten gegeven (dat is hun vast uur), naar Familie gekeken, nog 's bij oma geweest om te kijken naar haar been, ons lekker in de zetel genesteld (ik met m'n warme pyjama aan)...
dan efkes gerollebold met de Ringo :ha :ha (geravot bedoel ik é)
en dan naar Stressvakantie gekeken. Om 22.30u is Ringo gaan slapen, maar eerst nog de kattebakken wat 'verlicht' van strontjes, en Casper's ogen en hem wat gekamd.
En ik nu nog efkes wat op KS (wat een verslaving :loveshower: ), nu nog efkes zien op de Ikea-site welke babyspullen ze daar hebben en dan lekker slapen. Want mn ogen worden kleiner en kleiner.

Bye!!!

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 24 september 2010 - 00:16

Oh jeeeeeeee als ik dat hier lees begin ik mij lui te voelen! Omdat ik nog geen lessen heb en mijn vriend nog een weekje vakantie draait alles hier op zeeeeeeeer lage toeren!

Vandaag maar pas op 11 uur opgestaan, mezelf gedouchet, aangekleed, Fiere eten en vers water gegeven, kattenbak ververst
Koffie gezet en dan om half 1 ofzo met een vriendin de boeken voor volgend jaar gaan halen. Banktoestanden in orde gebracht
Met mijn vriend naar De Standaard boekhandel gewandeld en iets gaan drinken omdat hij vandaag het nieuws gekregen heeft dat hij is afgestudeerd als huisarts na 9 jaar zwaar labeur ;) Dan gekookt thuis, iets gelezen, samen spelletje gespeeld en 's avonds filmpje gekeken...

Binnenkort begint school weer en ik moet heeeel eerlijk toegeven dat ik vroeger dan 8 uur echt mijn bed niet uitkan. Het maakt ook niet uit of ik vroeger ga slapen. Hoe vroeger ik erin lig hoe moeilijker ik er uit geraak

Dus dan sta ik om 8 uur op en om 18 uur ben ik ongeveer terug van school, ik kook, speel met de poes, kuis, doe wat gedaan moet worden en dan neem ik nog wat tijd met mijn vriend.

Ik heb hier echt wel respect voor al de mama's en papa's die ook nog voor de kindjes moeten zorgen! Ongelofelijk! Soms heb ik schrik dat ik dat nooit zal aankunnen... Een dikke pluim voor jullie!

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#29 Geplaatst 24 september 2010 - 07:08

Om 6.30 ben ik opgestaan dan heb ik gegeten. Daarna nog eventjes op ks.
Om 7.35 vertrek ik met de fiets waar ik om ongeveer 8.00 aankom.
De eerste 2 lesuren had ik WW dan speeltijd. De volgende lesuren waren SEI en Wiskunde.
Dan was het om 11.55 middag, we hadden eerste eetbeurt dus dan mogen we meteen eten. Daarna speeltijd. Volgende lesuren waren Frans en Engels. Dan weer speeltijd, en dan Nederlands. Natuurlijk ook terug naar huisfietsen, rond 4uur ben ik thuis.
Dan mijn huiswerk gemaakt. Op ks gezeten. Dan gegeten en tv gekeken. En de rest van de avond op ks zitten chatten :mrgreen:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 24 september 2010 - 09:27

Opgestaan om 7u na een nacht waarin ik amper geslapen heb (ohjajippie de studenten zijn terug in Leuven :louche: En onze "overburen" vonden het nodig een kotfuif te organiseren met alle ramen en deuren wagenwijd open zodat ik zelfs met oordopjes in nog alles kon horen. :censored: Nu weet ik weer waarom ik asap uit Leuven centrum weg wil!)
Met mijn sleepy head de katten uit de slaapkamer gejaagd om de ramen open te zetten zodat de kamer kan luchten. Dan heb ik met nog half dichtplakkende ogen mijn kleren bij mekaar gezocht en ben ik de badkamer ingedoken. Olivier heeft de dieren ondertussen hun ontbijt gegeven, waarna we samen ons ontbijt hebben klaargemaakt.
Na het ontbijt heb ik het bed opgemaakt, en alle ramen in de slaapkamer dichtgedaan, zodat de katten er terug in konden. Dan heb ik mijn spullen bijeen geraapt en ben ik naar mn werk vertrokken.
Van 8 tot 12 werken, dan over de middag even langs de oppaskatjes, daarna terug werken van 12u30 tot (hopelijk) 15u00 (als er niks dringends meer tussen komt), dan naar het zwembad om baantjes te gaan trekken, daarna naar huis een beetje schoonmaken en de dieren verzorgen en vanavond komt Natascha langs.
Dan voor het slapengaan nog even wat lezen in bed, en dat zal het wel weer zijn voor vandaag. :)

Geplaatste afbeelding