Spring naar inhoud

- - - - -

Trouwfeest

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 22 september 2010 - 11:56

:help:

Wij moeten op 02.10 naar het trouwfeest van onze beste vrienden maar we zouden nog iets in mekaar moeten steken om op het trouwfeest zelf te doen... Fotootjes van vroeger tot nu laten we sowieso zien, maar dan zou er nog een grappige "act" moeten zijn... Ik dacht misschien een grappige poppenkast op te voeren over hun ontmoeting en verschillende fases in hun relatie...

Wat hebben ze zoal gedaan op trouwfeesten waar jullie op waren uitgenodigd? Alle tips en inspiratie is welkom!!!!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#2 Geplaatst 22 september 2010 - 12:00

Een hilarische sketch ineen gestoken over hun verleden, heden en toekomst! Iedereen lag plat van het lachen. :dancer:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#3 Geplaatst 22 september 2010 - 13:11

ah daarvoor had je mij nodig :mrgreen:

vertel eens wat meer over hun, dan kunnen we daarop verder gaan. Mijn meesterlijk meesterbrein gaat dan wel in actie schieten. :twisted:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 22 september 2010 - 13:14

Op het laatste trouwfeest waar ik geweest ben was er een compilatie van de vrijgezellenavond, een optreden van een travestiet, een flash mob of hoe het ook noemt (zo'n ingestudeerd dansje), 'Prince' die voor de bruid Kiss kwam dansen... :)

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#5 Geplaatst 22 september 2010 - 13:27

Bij mijn neefje hebben ze een speelfilm van hun eerste ontmoeting gemaakt, waarbij schoonmama de bruid speelde en de schoonvader van de bruidegom de bruidegom speelde. Was echt superleuk.

Op mijn eigen bruiloft hebben ze echt de meest vreselijke jeugdfoto's van nul tot nu van ons tweeën verzameld en dat in een diashow gezet. mijn schoonzus heeft daarbij de verhalen van onze jeugd (met blunders en al) en onze ontmoeting verteld. daarna werd ons een lied toegezongen met eigen gemaakte tekst.

Wat ik trouwen echt súperleuk vond, was dat wij van alle familie en vrienden op de dagbruiloft samen een digitale fotolijst hebben gekregen, waar de hele diavoorstelling op stond en daarnaast een foto van elk koppel dat was uitgenodigd. Zo leuk, we hebben nu allemaal jeugdfoto's die we zelf niet hadden op die manier op de fotolijst.