Spring naar inhoud

- - - - -

Slechte moeder!! Alfie uit het raam gevallen :(

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 22 september 2010 - 12:06

Ik moet echt geen kinderen krijgen, ik ben zo'n slechte moeder!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Ik heb een omgekeerde eengezinswoning, d.w.z. de woonkamer is boven en het slapen is beneden.
De woonkamer is niet direct boven de tuin, maar rechts van de tuin en onder mijn woonkamer is het poortje voor het hofje waar ik in woon.

Alfie was al de hele dag van het zonnetje aan het genieten in de ren en ik was wel 10x al naar beneden gelopen om te kijken of hij het lekker naar zijn zin had, wat zo was :)

Ik had zelf mijn woonkamer raam een beetje openstaan*, omdat het zulk mooi weer was en ik zat er direct voor, met mijn rug er naar toe.

(*Mijn vader heeft de hor reeds klaar hiervoor, maar mijn ouders wonen erg ver en hebben nog niet langs kunnen komen of andersom.)

Ik was met mijn coach aan het praten op de bank, toen zei zij dat Alfie achter mij langs de vensterbank aan de buitenzijde was op geglipt.
Ik had dit helemaal niet gevoeld of gemerkt!!
Ik draaide mij om en riep zijn naam, terwijl ik opstond en wat deed die lompe schat... hij probeerde zich om te draaien om terug te lopen.
Het was echter te smal en HIJ VIEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik hoorde een plofje..

IK BEN NOG NOOIT ZO GESCHROKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben naar beneden gerend en daar rende hij het hofje in langs de deuren, om te kijken waar hij toch moest zijn in paniek.
Toen zag hij mij en rende terug en klom tegen onze tuindeur op. Ik pakte hem en droeg hem naar binnen.

Hij was echt zwaar geschrokken (misschien ook van mij). Hij ging eerst op zijn buik liggen, maar ik zag dat hij iets moeite had met zijn linkerachterpootje, want die legde hij er steeds uit.
Daarna ging hij maar op zijn zij liggen.

Ik ben direct naar de DA gesjeesd. Hij was nog nooit zo rustig in de auto.
Eenmaal bij de DA kon hij gewoon weer op alle pootjes prima staan weer.

Toch in overleg rontgen laten maken, niet alleen voor breuken, maar ook voor bijv. een klaplong.

Gelukkig zag alles er prima uit, hij had alleen een gescheurde nagel.

Voor de zekerheid heeft hij een pijnstillerprikje gehad.

Ongelooflijk :trance:

Toen hij thuis was, ging hij wel weer daar op de vensterbank voor dat raam liggen. Natuurlijk was die nu wel dicht.......

Pffffffffffffffffffffffffffffffff :(

Mijn moeder zei nog tegen me, waarom ga je nu direct naar de DA, ben je 96 euro kwijt en hij mankeerde helemaal niets.
Ben ik nu te paniekerig dat ik direct naar de DA ben gegaan? Ik ben wel gerust dat ik weet dat alles ok is tenminste...
Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#2 Geplaatst 22 september 2010 - 12:08

ik zou even ongerust geweest zijn hoor :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 22 september 2010 - 12:21

:hug: :hug: :hug: Ik zou ook naar de da gevlogen zijn

Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 22 september 2010 - 12:30

Stom ongeluk, je bent geen slechte kattenmama!
Ik vind dat je er goed aan hebt gedaan direct naar de DA te gaan, je weet nooit wat er mis had kunnen zijn he.
Don't worry! :hug

Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#5 Geplaatst 22 september 2010 - 12:35

heel goed van je! je weet maar nooit he!

Xnelextje
Xnelextje
  • 117 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 22 september 2010 - 12:39

Een ongelukje kan iedereen gebeuren en je zal zeker geen slechte mama zijn.
Het is goed dat je naar de DA geweest bent dan weet je toch dat er niks mis mee is en ben je ook gerust gesteld. Maar ja... alles gaat nu weer goed dat is het belangrijkste hé ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 22 september 2010 - 12:39

Dat is inderdaad een stom ongelukje, iedereen maakt wel eens een fout, van fouten leer je en ik ben er zeker van dat je een goede moeder zal zijn omdat je zo goed hebt gereageert, dus een dikke pluim voor jouw! :thumb:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 22 september 2010 - 12:46

Een ongeluk schuilt in een klein hoekje; en van je fouten leer je nu eenmaal ook bij. Dit overkomt je maar 1 keer, daar ben ik zeker van. Je reactie was in ieder geval de beste (om naar de DA te snellen), want je weet nooit. Maar gelukkig is met Alfie alles in orde. :hug:
Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 22 september 2010 - 12:48

Dat vind ik heel lief van jullie om te zeggen, al zal ik het zelf wel anders blijven voelen voorlopig hoor... :( En het hielp ook niet dat mijn vriend het ook nog eens zei (over die slechte moeder), terwijl ik het alleen nog maar dacht op dat moment.

Maar ik heb hier ZEKER van geleerd! Namelijk dat je altijd voorzichtig moet zijn en een ongelukje in een klein hoekje zit!!!
Al zie je je katje niet, en ben je vlakbij het raam, laat het toch niet zomaar openstaan! Hor erin of anders niet!!

Bewerkt door eve, 22 september 2010 - 12:51.

Geplaatste afbeelding

Guest_Yvonne1_*
Guest_Yvonne1_*

#10 Geplaatst 22 september 2010 - 12:54

Hierdoor ben je absoluut geen slechte poezenmama hoor, 24 uur alert zijn lukt niemand dus ongelukjes kunnen nou eenmaal gebeuren, hoe vervelend ook :) . Je hebt supersnel gereageerd en gelukkig is het goed afgelopen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 22 september 2010 - 12:54

eve zei:

Dat vind ik heel lief van jullie om te zeggen, al zal ik het zelf wel anders blijven voelen voorlopig hoor... :( En het hielp ook niet dat mijn vriend het ook nog eens zei (over die slechte moeder), terwijl ik het alleen nog maar dacht op dat moment.

Maar ik heb hier ZEKER van geleerd! Namelijk dat je altijd voorzichtig moet zijn en een ongelukje in een klein hoekje zit!!!
Al zie je je katje niet, en ben je vlakbij het raam, laat het toch niet zomaar openstaan! Hor erin of anders niet!!

:thumb: :hug:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 22 september 2010 - 13:03

Neen, je bent zeker geen slechte poezenmama.  24/24u kan je ze gewoonweg niet in de gaten houden.  Inderdaad het is spijtig dat zoiets gebeurd is, maar je hebt er heel goed aangedaan om direct naar de DA te gaan.  Zo weet je zeker dat alles oke is.
Het leven is altijd leren met vallen en opstaan.  Iemand die nooit fouten maakt, bestaat gewoonweg niet.
Knuffel Alfie maar eens goed.  Ik weet zeker dat hij jou niets kwalijks neemt.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 22 september 2010 - 13:07

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 22 september 2010 - 13:45

Ik zou ook snel naar de Da geweest zijn hoor! En ja ongelukjes kunnen gebeuren.
Opmerkingen ivm met mijn poezen en honden krijg ik ook regelmatig hoor!

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#15 Geplaatst 22 september 2010 - 13:52

Dat zal schrikken geweest zijn, gelukkig valt het allemaal nog mee!!
Een slechte poezenmama, nee hoor, dit was een ongelukje, Alfie mag blij zijn met zo' n mama!!