Spring naar inhoud

- - - - -

Slechte moeder!! Alfie uit het raam gevallen :(

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 22 september 2010 - 13:56

:hug: :hug: :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 22 september 2010 - 14:44

gelukkig is het allemaal goed afgelopen :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 22 september 2010 - 14:59

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 22 september 2010 - 15:06

Zo'n dingen gebeuren soms... daarom ben je nog niet slecht!

Mijn trio zijn ook eens van de tweede verdieping ontsnapt maw ook uit een raam gesprongen (vallen) toen ze hier beneden aan het vloeren waren. :o

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 22 september 2010 - 15:55

Je zal wel enorm geschrokken zijn, maar dit maakt je absoluut nog geen slechte mama!

Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#21 Geplaatst 22 september 2010 - 16:01

je bent helemaal geen slechte peozenmoeder jeetje doe niet zo mal hoor ;) . ja schrikken doe je zeker en nee ik was ook naar de da gerent. liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#22 Geplaatst 22 september 2010 - 16:22

Dit verhaal ken ik!!!! Het overkwam mij ook een half jaar geleden ofzo. Flush zat heel plots (ik had 10 minuten niet omgekeken omdat ik druk bezig was met iets) buiten op de vensterbank. En ik schrok me rot, ging voorzichtig naar hem toe (om hem al niet te doen schrikken) en hij verschrikt zich toch, wil zich snel omdraaien en ook hier vensterbank te smal, Flush een verdieping naar beneden... En wij wonen langs een drukke baan en tussen de baan en ons huis is er enkel een smal voetpad en een fietspad en het hele gebouw (rijhuizen) is heel lang dus uit schrik zou hij logischerwijze gewoon de straat overlopen... :o

ik kan je verzekeren dat ik nog nooit zo snel de trap ben afgestormd!!! En die trap is ook nog eens aan de achterzijde van het huis en dan moest ik helemaal rond om naar voren te gaan... :roll:
Flush had gelukkig niks en was gelukkig naar de juiste kant gelopen zodat hij mij tegemoet kwam... ik denk zelfs dat ik hem meer pijn heb gedaan met hem zo stevig vast te pakken en vast te houden tot ik helemaal terug boven stond :oops: maar aangezien hij gewoon verder begon te spelen 5 minuten later ben ik dan ook maar niet naar DA gegaan. Maar als er iets niet pluis was geweest was ik ook dadelijk opgereden hoor!

Ik heb mij toen ook een hele tijd een slechte mama gevoeld, durfde het zelfs niet tegen iedereen te vertellen :oops:

Maar het is niet zo hoor! Ongelukjes gebeuren nu eenmaal en je leert er inderdaad maar uit! :hug:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#23 Geplaatst 22 september 2010 - 18:28

Een goede poezenmamma die meteen handelde en de da heeft bezocht om zeker te zijn dat het poezenschatje geen schade heeft opgelopen... RESPECT!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#24 Geplaatst 22 september 2010 - 18:56

Je kan ze nooit 24/24 in het oog hebben of dat nu dieren zijn of kinderen. Ongelukjes zitten dikwijls in een klein hoekje, je moet jezelf niks verwijten je hebt goed gehandeld. :hug:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#25 Geplaatst 22 september 2010 - 20:10

Joloka zei:

:hug: :hug: :hug: Ik zou ook naar de da gevlogen zijn

For the record, Rafje is ook al van een verdieping naar beneden gevallen ;) Ik ben er toen niet mee naar de dierenarts gegaan, omdat meneer slechts 1 minuut langer de tijd nodig had om weer naar boven te kruipen en aan het raam te gaan jengelen om aandacht :ha

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 23 september 2010 - 09:29

Ik zou net hetzelfde gedaan hebben :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 23 september 2010 - 09:33

Vosse zei:

For the record, Rafje is ook al van een verdieping naar beneden gevallen ;) Ik ben er toen niet mee naar de dierenarts gegaan, omdat meneer slechts 1 minuut langer de tijd nodig had om weer naar boven te kruipen en aan het raam te gaan jengelen om aandacht :ha

Van een verdieping of van verschillende verdiepingen Vosse? O:)

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 23 september 2010 - 11:07

Gelukkig is zijn avontuur goed afgelopen.
Voor jou een dikke :hug: :hug:

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 23 september 2010 - 18:59

Jullie zijn echt lieverds, door jullie berichten ben ik inmiddels weer in staat rustig adem te halen (en natuurlijk dat het goed is afgelopen met Alfie!!) :rub:

Met Alfie lijkt het te gaan als altijd en hij is weer lekker hyperactief bezig en eet/drinkt/rent gewoon zoals het hoort.
Heb hem alleen nu ik erover nadenk nog geen grote boodschap zien doen, maar ik kan me vergissen (ik denk nl dat Eve en Alfie's drolletjes er anders uitzien, maar wie weet is dat niet zo).. ik houd het wel in gaten.

Dit lijkt (fingers crossed) helemaal goed afgelopen :) :)
Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 23 september 2010 - 19:01

Vosse zei:

:ha :ha  Wat een karakterpoezel!
Geplaatste afbeelding