Spring naar inhoud

- - - - -

Examens... GESLAAGD!!

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 22 september 2010 - 12:20

Morgen mag ik op voor het eerste van drie examens voor het vakdiploma drogist. Ik werk bij het Kruidvat en ik heb al het vakdiploma assistent-drogist, maar ik wilde wel meer.. iets waarvoor de meeste collega's mij voor gek verklaren, want in mijn functie is er niemand die dat vrijwillig doet. De meesten doen het pas als ze moeten, en dat is als ze manager worden. Ik ben eerste verkoopster en daarmee is mijn assistent-drogist diploma al iets dat helemaal niet hoeft.. maar ik vind dat leuk :)

Enige domper is nu, dat de leidinggevenden van het district waarin ik werk, denken dat ik dus hogerop wil. En nu hebben ze mij dan overgeplaatst naar een megastore. Ik werkte voorheen in een redelijk overzichtelijk winkeltje, en dan straks moet ik ineens naar die enorme winkel toe.. Ik vind dat helemaal niet leuk eigenlijk.

Ik heb namelijk een concentratiestoornis, waarvoor ik medicatie neem. Het overzicht in zo'n grote winkel ben ik in no-time kwijt. Ik krijg straks als manager iemand, die met mij samenwerkte in een ander groot filiaal, back in the days toen ik nog maar pas werkte bij kruidvat. Ik werk er nu al bijna 8 jaar, dit wordt mijn derde filiaal. Zij kent mij eigenlijk alleen van de dagen dat ik nog niet wist van mijn stoornis, en ik nog erg slecht functioneerde. Ik vrees dat ik me helemaal opnieuw ga moeten bewijzen naar haar toe.. en ik vind het vreselijk dat ik uit mijn huidige team weg moet... maar keuze is er helaas niet.

Sorry voor t lange verhaal maar moest het even kwijt.. al neem ik nergens een blad voor mijn mond, hoor. Dit alles heb ik al voor de voeten van mijn leidinggevenden gesmeten. Maar er is niks aan te doen....

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 23 september 2010 - 16:35.

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#2 Geplaatst 22 september 2010 - 12:37

succes!!!

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 22 september 2010 - 12:41

voor morgen veel good luck! :geluk:
Misschien kan je in een 1ste gesprek met de nieuwe filiaalhoudster uitleggen wat je in de tussentijd ontdekt hebt en hoe jij en het nieuwe team daar mee om kan gaan.
:flower:
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 22 september 2010 - 12:42

Ik hoop toch dat je het toch leuk gaat vinden in die grotere winkel, veel succes met je examens! :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 22 september 2010 - 13:47

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 september 2010 - 10:04

Waahhh... bach rescue-spray in de aanslag.. ik moet zo naar de trein gaan voor t examen in Ede....

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 23 september 2010 - 10:36

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#8 Geplaatst 23 september 2010 - 10:38

Veel succes! :duim: :duim: :duim:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 23 september 2010 - 10:38

Veel succes morgen!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 23 september 2010 - 14:00

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#11 Geplaatst 23 september 2010 - 14:01

:geluk:
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 23 september 2010 - 16:31

Hier ben ik weer... en ik ben geslaagd!!! :dancer: :dancer: :dancer: Ik heb een 7 gehaald. Nu kan ik verder met de volgende module.. het tweede boek (moet er drie doen) zal deze week in mijn brievenbus vallen....

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 23 september 2010 - 16:53

Van harte proficiat :flower: :flower: :flower:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#14 Geplaatst 23 september 2010 - 16:55

Dikke proficiat!! :flower: :flower:

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#15 Geplaatst 23 september 2010 - 17:27

Proficiat! :duim: :duim: :duim: