Spring naar inhoud

- - - - -

Hoe herkennen??

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
7 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 22 september 2010 - 13:37

Hoe kunnen we jullie het beste herkennen op de show in sint-niklaas?? Moeten we naar nummers kijken, Al jullie poezels uit ons hoofd leren??? Of naar de gepostte foto's van jullie gaan zoeken?? Want jullie zullen er niet onder je KS-naam staan :catscratchhead neem ik aan :dancer: :dancer:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#2 Geplaatst 22 september 2010 - 13:55

schrijf de ks'ers hun kooinummers op, met hun ks-naam erbij :)
neem dat mee en zoek naar de nummers ;)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#3 Geplaatst 22 september 2010 - 14:09

euh, en waar vind ik de kooinummers, heb daar nog nooit opgelet bij iemand?? :oops:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 22 september 2010 - 14:16

Die worden door de deelnemende forumleden meestal enkele dagen voor de show in het topic over de desbetreffende show geplaatst. Vaak wordt er ook aan de showorganisatoren gevraagd of de ingeschreven forumleden samen kunnen zitten op show, dus dan zal het voor bezoekers ook makkelijker zijn om iedereen terug te vinden.
Sommige mensen hebben ook flyers of andere reclame van KS op hun kooi liggen (ik deed dat toch meestal) als herkenningspunt en ik weet dat we voor een van de shows in Antwerpen in t verleden ook eens hadden afgesproken dat iedereen van KS een roos (of andere bloem) zou bij hebben. :LOL:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#5 Geplaatst 22 september 2010 - 14:19

bedankt karolientje, :thumb: Ik was me hier al aan het suf zoeken bij iedereen. Had al gekeken wie zich had ingeschreven in het desbetreffende topic, maar vond verder niets.  Ik kan mss zoals de gidsen met zo een paraplu of wandelstok rond gaan lopen met ks op daar :dancer: :dancer: :dancer:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#6 Geplaatst 22 september 2010 - 19:31

we kijken al uit naar zondag. Zijn echt nieuwsgierig hoe het daar gaat zijn. Het is al enige tijd geleden dat we nog eens naar een "show" zijn geweest ... (we hebben hier thuis al zo veel show ... lol) :LOL:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#7 Geplaatst 23 september 2010 - 00:54

Hier mag een slotje op want heb de reeds geplaatste nummers gevonden :thumb:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 23 september 2010 - 08:10

:slot: