Spring naar inhoud

- - - - -

Angel was spoorloos & Solotje de inbreekster!

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 23 september 2010 - 12:58

Nu heb ik weer iets meegemaakt, gisterenavond had ik bezoek en dan was ik eigelijk vergeten om de katten uit de tuin te halen, normaal gezien moeten ze binnen als het donker wordt.
Dus ons bezoek gaat naar huis, ik begon op te rommelen en ineens zag ik oh jee die deur staat nog open, dus de katten zijn nog buiten, ik ga naar buiten en ik zeg dan altijd "hop hop hop" en dan rennen ze allemaal naar binnen... ik zag geen kat meer buiten, sluit de deur, ik ga binnen zien of iedereen binnen zit, ja ja onze Angel was nergens te bespeuren :8 ... ik heb echt alles afgezocht, in de kasten, op de kasten, onder de zetel.... geen Angeltje. :(  Nu hoorde ik wel bij de buren de hele tijd de hond blaffen, ik met mijn pillicht over de muur maar toen ik schijnde dan stopte de hond, heb dan het licht uit gedaan en de hele tijd stil gebleven met de hoop dat die hond terug begon en dan kon ik zien naar waar de hond aan het blaffen was maar nee hoor die hond zweeg tot dat ik terug binnen was, ik heb Angel de hele tijd geroepen en niets :( , vroeger toen de schrikdraad er nog niet was was hij ook al enkele keren ontsnapt maar dan kwam hij altijd direkt schreeuwend aangelopen en peste hij mij met terug weg te rennen, dat vond hij zo leuk... echt een pestkopje. :love4:
Ik ben toen bij die mensen heel laat gaan bellen :oops: maar ja ik kon toch mijn Angeltje niet in de steek laten he?
Niemand was er thuis :( , toen ben ik terug gaan zien over de muur en ja plots zag ik mijn Angeltje :dancer: , zo'n bange oogjes... hij zat in het tuinhuisje en hij antwoorde, hij kwou komen en kwam richting mij maar plots was die stomme hond er :evil: , ja sorry ik vond het op dat moment een stomme hond, ik riep zo van "ga weg stomme hond, bol het af :evil: ", Angeltje kroop terug in het kot :( . Oke nu was het groen licht voor mij, ik wist waar hij was en mijn missie kon beginnen!!! 8) Ik ging naar binnen maar onderweg was ik in een spinneweb gelopen :help: en ik wist dat daar een reuze spin in zat :help: ik keek er naar en die spin was weg :help: :help: :help: , ik schreeuwde heel hard uit paniek, ik sprong in alle richtingen :help: , ik werd echt zot, ineens viel die spin uit mijn haren en belande ze op de grond, oef ze was er uit, maar die spin heeft dus op mij gezeten he, echt griezelig, brrr... Dave was zelfs wakker geworden van mijn geschreeuw :oops: oh jee wat moeten de buren wel niet denken.... ale nu verder met mijn missie, ik ging naar binnen, deed het licht uit en maakte Dave wakker, ondertussen was het 01.00u, hij kwam mij direkt helpen, ik deed mijn schoenen aan, dave deed de schrikdraad af, ladder klaar, ik mijn borstel gaan halen om eerst die rotspinnen weg te doen, toen ben ik over de muur gesukkeld, is echt niet zo simpel met al dat groen O:) , wat ik allemaal voelde dat wil jullie niet weten, ik was er over, de hond heb ik niet gezien, ik met mijn pillicht richting tuinhuis en daar zat hij met zijn grote groene ogen :love2: , ik riep hem en hij sprong direkt in mijn armen! :love3: Het weerzien was echt grote liefde! :love4:
Toen ik terug in mijn bed lag voelde ik overal wel iets kruipen brr.. zo dat was het dan, vandaag gaan we zien waar en hoe hij is ontsnapt, voorlopig mag hij niet meer alleen in de tuin tot dat het is gevonden.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#2 Geplaatst 23 september 2010 - 13:05

Wat een nachtje!! Bij jou is het ook nooit een saai leventje neem ik aan :d Ze houden je goed op dreef. Ik zie het zo allemaal voor me :dancer:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#3 Geplaatst 23 september 2010 - 13:06

amaaaai! :LOL:

Xnelextje
Xnelextje
  • 117 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 23 september 2010 - 13:07

hehehe, die poezen toch hé! Hopelijk heeft hij er nu uit geleerd en gebeurd het niet weer eens :-)
En van die spin in zou ook de hele buurt bij elkaar roepen :ha

Groetjes

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#5 Geplaatst 23 september 2010 - 13:11

Wat een avontuur! Maar gelukkig is Angel veilig en wel terug thuis! :thumb:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 september 2010 - 13:25

Wat een nachtelijk avontuur zeg.  Wat goed dat Angel nu veilig terug is!

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#7 Geplaatst 23 september 2010 - 13:26

Jeezes Anja, wat een verhaal :trance: Ik zou ook echt gek worden van die spinnen brrrrr :misselijk:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 23 september 2010 - 13:35

amai wat een nachtje ,
hoe komt angel aan de andere kant , er staat toch schrikdraad he?

Gelukkig is hij terecht!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 23 september 2010 - 13:45

Wat een leuke avonturen beleef jij toch elke keer opnieuw :goofy: :trance:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 23 september 2010 - 13:45

Wat een verhaal  :trance:  Gelukkig dat Angel nu terug veilig thuis is door jou handelen :thumb: :hug:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 23 september 2010 - 14:09

Oef, ik zou ook paniekeren, mocht dit gebeuren!
Gelukkig was hij niet ver weggeraakt en is hij veilig terug thuis!

Brrr, die grote spinnen, ik ben er niet bang van, maar ze moeten nu ook niet op mij komen zitten!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 23 september 2010 - 14:11

Eind goed, al goed... gelukkig maar!!
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 23 september 2010 - 15:32

Ge weet toch wat er op inbraak staat O:) :ha :ha , "maar alé meneer de juge, 't was voor een goe doel" :mrgreen:
Ik  zou net hetzelfde gedaan hebben hoor, alleen ben ik banger voor blaffende honden dan voor spinnen :oops:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#14 Geplaatst 23 september 2010 - 15:40

Gelukkig heb je hem terug. En die enge beesten, :o stel u voor dat die spin jouw haar een super spinnenweb had gevonden :p

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 23 september 2010 - 16:09

brrr, ik zou ook panikeren hoor!
Geplaatste afbeelding