Spring naar inhoud

- - - - -

Ik weet dat ik er jong uitzie, maar dit is overdreven

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#1 Geplaatst 23 september 2010 - 18:08

Wij zijn net terug van 3 weken Florida, pretparken bezoeken etc.

Mijn zoontje van 3 wilde in een "achtbaan" en was groot genoeg, dus waarom niet (hell, als ik het toe zou laten doet hij de meest heftige achtbaan ook nog zonder blikken of blozen, maar eerst even groeien ;) )
Er moest echter wel iemand mee van 14 jaar of ouder om hem te begeleiden. Voel je hem aankomen? Ik mocht dus niet met hem mee he? Ik ben verdorie bijna 27 jaar, moeder van 2 kinderen!! Hele discussie over mijn leeftijd, ik nog gezegd dat ik zijn moeder was, maar nee, ik loog. Mijn ID was bij mijn man, ik had alles achtergelaten bij hem. Ik moest maar terug komen als ik mijn ID had, maar had net met een klein kind een half uur in de rij gestaan! Op een gegeven moment vond mijn zoontje het een goed idee om te roepen: Mommy (2 talig opgevoed, in de VS spreken we enkel engels tegen hem) look, rollercoaster!
Dus die kerel van die attractie tegen mij: Oh you really are his mommy? Yes you ***** en toen mocht het ineens wel :trance: Achteraf even terug gegaan met mijn paspoort via de uitgang en kreeg toen wel excuses.

Gebeurd het me een dag later in een ander park toch niet weer? Ja hoor, hij mocht wel met mijn man mee, maar niet met mij. Heb even met mijn trouwring staan zwaaien (en mijn ID) en ineens was het geen probleem meer.

Ik heb er geen moeite mee dat ik er jonger uitzie dan ik ben, maar nog geen 14 geschat worden is ook weer een beetje overdreven, je wordt gelijk niet meer voor vol aangezien.

Oh en hoevaak ze het tegen mijn moeder wel niet gezegd hebben dat het zo leuk was dat ze een groot gezin had (oftewel, mijn man, ik, en mijn kinderen haar kinderen) en mijn moeder spreekt dat dus niet tegen he? Die lacht eens vriendelijk en zegt dat ze het fantastisch vind.
Ik kan het dan niet laten om mijn zoon iets aan grandma te laten vragen he? :p

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 23 september 2010 - 18:16

't probleem is andersom. 14 jarigen zien er tegenwoordig soms al veel te volwassen uit O:)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 23 september 2010 - 18:16

:ha
Ja, de meeste vrouwen zouden toch willen ruilen met jou denk ik ;)
Maar ik kan me voorstellen dat het soms ook heel vervelend kan zijn. Zeker als je ergens niet binnen mag.
Een vriendin van mij is zeer, zeer klein. En als we vroeger iets gingen drinken vroegen ze op café soms ook haar paspoort. En ze was dan al lang ouder dan 16!

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 23 september 2010 - 18:20

Kan soms wel lastig zijn...

Bekijk het van de goede kant, als je er 40 wordt, zul je er pas 27 uitzien ;)
Dan zal het leuker zijn :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#5 Geplaatst 23 september 2010 - 18:21

Deze topic vraagt eigenlijk om een foto ter verduidelijking ... :dancer:

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#6 Geplaatst 23 september 2010 - 18:26

Helaas, geen foto's van mij of mijn gezin online :)

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 23 september 2010 - 18:27

amai!!! kan me voorstellen dat het niet leuk is
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#8 Geplaatst 23 september 2010 - 18:35

ojeee :o

liange
liange
  • 2.370 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 23 september 2010 - 19:04

ik heb het op de boulevard in miami ook meegemaakt we gingen op het terras in de utgangswijk ene gaan drinken ik vroeg me een coctail en moest ook mijn pas tonen dacht dat ik het kreeg

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#10 Geplaatst 23 september 2010 - 19:08

liange zei:

ik heb het op de boulevard in miami ook meegemaakt we gingen op het terras in de utgangswijk ene gaan drinken ik vroeg me een coctail en moest ook mijn pas tonen dacht dat ik het kreeg

Ik weet niet hoe oud je bent maar in Florida vragen ze iedereen onder de 40 (of 30) om een ID, is de wet..

Guest_Femmieke_*
Guest_Femmieke_*

#11 Geplaatst 23 september 2010 - 19:10

YvVanRoyen zei:

Deze topic vraagt eigenlijk om een foto ter verduidelijking ... :dancer:

Dat vind ik ook!

Wel lastig hoor. :onzeker:

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 23 september 2010 - 19:10

Ik had in Engeland in een club eens dat ik vroeg naar waar t toilet was, en die idioot achter de toonbank dan vroeg of ik t heren- of damestoilet zocht.....

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 23 september 2010 - 19:10.

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 23 september 2010 - 19:29

Ik had in Engeland in een club eens dat ik vroeg naar waar t toilet was, en die idioot achter de toonbank dan vroeg of ik t heren- of damestoilet zocht.....
OOK hier is een foto op zijn plaats!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 23 september 2010 - 19:44

:lachen: Ik heb dat probleem ook regelmatig
Nu niet dat ze me 14 schatten meestal is het 20 jaar terwijl ik ook 27 ben :x

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 23 september 2010 - 21:46

Ginger-en-Noortje zei:

waahahaha, je hebt hem toch hopelijk wel de weg naar "the optician " uitgelegd?