Spring naar inhoud

- - - - -

Ik weet dat ik er jong uitzie, maar dit is overdreven

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#16 Geplaatst 23 september 2010 - 22:02

Bah wat vervelend :evil:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 23 september 2010 - 22:04

Ach, mij schatten ze ook altijd jonger!! Vroeger vond ik dat VRESELIJK!!
Nu soms ook in een nieuwe omgeving. Ze denken dan ..; och got, weer zo'n jong ding dat iets te zeggen heeft. (ben 28j)
Gelukkig veranderen ze nogal snel van mening.
Ooit zei er iemand gelukkig tegen mij dat wanneer je me hoort praten en bezig ziet, je merkt dat ik al 'ouder' ben dan ik eruit zie.
Wat was ik gelukkig met zo'n uitspraak!!

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 23 september 2010 - 22:08

heb in italie meegemaakt dat mijn vriend en ik afzonderlijk naar de toiletruimte moesten, zelfs al was er wel eenm apart heren en dames toilet. Die waren bang dat we andere plannen hadden op die wc... pfft. :o
Geplaatste afbeelding

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#19 Geplaatst 23 september 2010 - 22:25

Gatver op een wc? Nee, ik ben best in voor een andere plek dan normaal, maar een openbaar toillet? No thanks!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#20 Geplaatst 23 september 2010 - 22:27

Toen ik 19 was schatte men mij op 35 :cry: :cry: :cry:

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#21 Geplaatst 23 september 2010 - 22:30

Oei das ook niet leuk nee!

Een tijdje terug was ook leuk, ik was aan het koken en moest nog even een fles wijn halen, dus huppa naar de buurtsuper, met de auto, ik stap uit de wagen, zeg vriendelijk de cassiere gedag die even bezig was met de klant helpen in de auto naast mij (ze ziet me dus achter het stuur vandaan komen)
Ik pak de fles wijn en wil hem bij diezefde cassiere afrekenen. Vraagt ze toch niet om mijn legitimatie zeker? Ik vraag of mijn rijbewijs goed genoeg is? En ja hoor, dat was goed genoeg, ik laat mijn rijbewijs zien, gaat ze nog naar de geboortedatum kijken (ja ze was blond) en ik pieste zowat in mijn broek van het lachen!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#22 Geplaatst 23 september 2010 - 22:33

Das nou echt een dom ding :LOL: :LOL: :LOL:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#23 Geplaatst 24 september 2010 - 08:07

grappige verhaaltjes als je het zo leest, maar erg vervelend voor jullie natuurlijk

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 24 september 2010 - 08:47

oooh wat erg :) maar over een aantal jaren ben je mss blij met dat compliment :ha
alhoewel compliment is het niet echt :ha en idd de 14jarige vn tegenwoordig zien er veel te volwassen uit soms!

Bewerkt door Brenda..., 24 september 2010 - 08:47.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#25 Geplaatst 24 september 2010 - 09:39

Op sommige momenten is het echt rot om zoveel jonger geschat te worden... Maar, positief blijven denken: als je straks oud en gammel bent zie je er met een beetje geluk nog uit als een jonge blom! :LOL: :d
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#26 Geplaatst 24 september 2010 - 11:24

Ze hebben mij ook altijd jonger geschat, nu ik 41 ben vind ik dat niet erg meer :thumb:

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 24 september 2010 - 11:27

Bij mij was dat vroeger ook zo.  Ik ben nogal klein (1,62 m)en woog jaren aan een stuk maar 47 kg en had toch twee kinderen...
Tot mijn 35ste schatte iedereen me gemakkelijk 10 jaar jonger.... maar nu niet meer.  Wellicht omdat ik wat kilo's ben bijgekomen en toch wat rimpels en grijs haar heb.
Geniet ervan zolang het kan, zou ik zeggen ;)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 24 september 2010 - 11:31

Als je ouder wordt zal je het leuker vinden als ze je jonger schatten

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 24 september 2010 - 11:47

Ik ken dat maar al te goed, ben er 28 en van de week hadden ze mij nog 17 geschat.... :s :s
Ok, ik zie er jonger uit dan ik ben, maar ge moet niet overdrijven he! :o

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 24 september 2010 - 11:47

Dat klinkt heel vertrouwd hier!! Net als mijn mama heb ik er altijd veel jonger uit gezien. Ik heb toen ik nog uitging meermaals mijn pas moeten opdiepen om te bewijzen dat ik wel 18 was! "Ja kieneke, klein meiskes mogen hier nie binnen zenne!!!" :censored:
Ik dan natuurlijk héél triomfantelijk( en vooral hééél luid ;) ) mijn pas onder zijn neus geduwd samen met mijn rijbewijs "en mijnheer, mag da kieneke nu binnen ??"
Toen vond ik dat eigenlijk niet leuk dat ik niet "voor vol" aanzien werd! Ik vreesde trouwens dat schone jongens mij niet eens zouden zien staan omdat ik nog "te jong" was ;)
Nu vind ik het best leuk hoor om er jonger uit te zien :thumb: !Al kreeg ik laatst kommentaar van iemand op een seniorenforum dat ik er toch te jong uitzag om daar al te posten!! Ja zeg............ :censored: :lachen:

Voor wie het zich afvraagt, ik ben 54 en zie er zo uit!
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Lut, 24 september 2010 - 11:49.