Spring naar inhoud

- - - - -

sneu!

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 23 september 2010 - 21:36

hoe meer ik hier op de kattensite zit hoe meer sneu ik het vind voor onze Moby dat hij terug alleen is.
Ik zeg nooit meer een poes in huis bij halen maar ik smelt steeds als ik lees dat er bij jullie een jong poesje of oudere poes bijkomt.

We willen eigenlijk gn poezen omdat we al 2 hondjes hebben en we als grootste reden te veel verdriet hebben bij het overlijden van onze diertjes.

we zijn niet gewoon onze poezen binnen te houden maar nu ons 2de poes in verongelukt door auto durven we het echt niet meer aan.

Hoop maar dat we het gewoon worden en Moby kan wennen om niet buiten te gaan.  Omdat Moby een speelvogel is zou hij denk ik heel gelukkig zijn met zo een klein ukje erbij maar ik mag het zeker nu niet doen nu ons Minneke pas een weekje bij ons vandaan is.  wie weet in de toekomst.  Moby moet zich nu ontplooien en we moeten zelf eerst maar even tot rust terug komen na ons minneke.

zeg nooit nooit.Ik hou zielsveel van onze huisdiertjes en ben jaloers op jullie vele poezels in huis. :love3:  Onze droom was altijd als minneke kwam te sterven ( we hoopten zeker pas binnen een jaartje of 10) dat we 2 katjes van eenzelde nestje konden in huis hebben.

Maar de situatie is nu op een maand volledig anders en we moeten nu aan Moby nog wennen en Moby moet hem hier ten volle kunnen ontplooien.

Maar toch gezond smachten naar iets mag toch eens he ?!
eventjes dromen wie weet ooit nog ;)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 23 september 2010 - 22:03

Laat het gewoon op je afkomen en tijd brengt raad ,en natuurlijk mis je Minneke.Zoiets verwacht je niet ik wens je veel succes met de mooie Moby,en probeer hem het binnen huis zo aangenaam mogelijk te maken .Heel veel succes :) ;) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#3 Geplaatst 23 september 2010 - 22:07

Het verlangen is begrijpelijk, maar idd eerst alles wat tot rust laten komen. De juiste poes of poezen komen toch op je weg als de tijd ervoor rijp is. Ik denk ook dat het lot zo beslist heeft dat moby bij julli terecht is gekomen, en je ziet wel wat de toekomst brengt! :hug:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 24 september 2010 - 09:23

Kan je wel begrijpen hoor, als je al de verhalen en al de foto's van de kittens hier ziet.  Wie weet wat de toekomst jullie brengt!

Geplaatste afbeelding

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#5 Geplaatst 24 september 2010 - 11:30

Ja, al die kittentjes zien er om ter schattigst uit hé. Neem rustig de tijd om alles op zijn plooi te laten komen en zie dan.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 24 september 2010 - 11:44

Begrijp je wel, je zal uiteindelijk wel de juiste beslissing nemen

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 24 september 2010 - 11:58

:hug: :hug: :hug:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#8 Geplaatst 24 september 2010 - 14:08

:hug: :hug: :hug:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#9 Geplaatst 24 september 2010 - 15:22

Laat alles maar effe rusten, als er een katje je pad kruist dan weet je het wel.
Hier is Billy heel onverwachts ons pad gekruist en onze oudste schat pimmeke was nog geen week gestorven.
En toch hebben we rap de keuze gemaakt van Billy in ons gezin op te nemen, het is dat het zo moest zijn. :)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 24 september 2010 - 18:20

:hug: ik begrijp dat je het moeilijk hebt. Zelf heb ik hier na de dood van Figaro (een jaar geleden) regelmatig met tranen en zakdoeken achter de PC gezeten. Al die kittens, poezen en katers die geen mandje vonden (of moeilijk) en ik die een man had die geen 2e kat wilde. Er zijn een paar momenten geweest dat er toch bijna ééntje bijkwam, maar om de éne of andere reden ging het dan niet door. Tot eind mei, dan was er weer een kitten dat een mandje zocht. En ik werd verliefd op dat manneke en na enig aandringen mijn man ook :x . Na kennismaking en 2 bezoekjes aan Chopin en baasje kwam hij op 19 juni hier wonen; Dus je ziet. Als de tijd er is, dan kruist er voor jou ook wel eentje je pad :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#11 Geplaatst 24 september 2010 - 19:31

oei,ik wist niet dat er iets gebeurt was met jullie Minneke :cry: Laat het misschien even de tijd en zoals Cathérine zei,op een dag zal er vanzelf wel "iemand"op je pad komen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 24 september 2010 - 19:41

Minneke zei:

We willen eigenlijk gn poezen omdat we al 2 hondjes hebben en we als grootste reden te veel verdriet hebben bij het overlijden van onze diertjes.

Als de diertjes overlijden is er inderdaad een leegte en veel verdriet dat ze achterlaten. Maar ook heel veel mooie herinneringen, want verdriet ontstaat alleen maar voor iets dat je veel vreugde heeft gegeven. :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag