Spring naar inhoud

- - - - -

The big surprise!!!!

• Log in om te reageren
156 reacties op dit onderwerp
YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#46 Geplaatst 26 september 2010 - 09:05

@ tijgertje : niet vergeten in het spiegeltje te kijken af en toe hé !
jij bent geen haar beter of slechter ... :p

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 26 september 2010 - 09:46

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 26 september 2010 - 10:34

Wat super van jullie!

Geplaatste afbeelding

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#49 Geplaatst 26 september 2010 - 11:37

hmm, dan hebben jullie nu 12katjes? :heart: :LOL:
amaaaai, dikke proficiat om alweer een katje een kans te geven!!

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#50 Geplaatst 26 september 2010 - 11:38

papaver zei:

Ik denk dat Yv weer onderuit ligt (zie foto) :lachen: :jump: .
Elsie en Yv, als ik zie hoe één kleintje ons hier wakker houdt, snap ik niet hoe jullie ooit kunnen slapen in die poezenweelde? Want er is er toch altijd wel ééntje wakker dat een beetje liefde en aandacht vraagt :) ?

Trusten , ook jij Sihirci
;) .

dat is van die gigantische wijnkelder ;)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#51 Geplaatst 26 september 2010 - 13:25

katy zei:

dat is van die gigantische wijnkelder ;)

Jaah, inderdaad :d !
En wat antwoordt hij vervolgens...ééntje is geentje, twee een strikt minimum en drie (flessen?) een goed begin :ha :ha !

Bewerkt door papaver, 26 september 2010 - 13:25.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#52 Geplaatst 26 september 2010 - 21:13

Even update van Noortje! Ze is heel rustig, we nemen haar af en toe op , dan laat ze haar gewillig strelen en spint zelfs, nog niet te lang want ze is ocharm zo onzeker. Maar dat komt wel goed. Ze gaat dus ook in de buurt van pluche liggen op een rustig plekje . Ze beseft dat ze in de buurt van pluche veilig is denk ik. We hebben ze ook eens op een stoel gelegd in de veranda waar de kittens veel spelen, en daar is ze ook een tijdje gewoon blijven liggen. Daarna zonder blazen of zo naar de anderen is ze terug op haar plaatsje bij pluche gaan liggen :d We geven haar gewoon de tijd maar ze doet het heel flink moet ik zeggen tot nu toe.
Hier nog een foto van vandaag!

Bijgevoegde thumbnails

• P1040511.JPG

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#53 Geplaatst 26 september 2010 - 21:17

kleintjeklein ? noortje ? het wordt tijd dat ze een leuke fatsoenlijke elfennaam krijgt die ik nauwelijks kan onthouden !!! :hoi:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#54 Geplaatst 26 september 2010 - 21:20

3elfje zei:

Even update van Noortje! Ze is heel rustig, we nemen haar af en toe op , dan laat ze haar gewillig strelen en spint zelfs, nog niet te lang want ze is ocharm zo onzeker. Maar dat komt wel goed. Ze gaat dus ook in de buurt van pluche liggen op een rustig plekje . Ze beseft dat ze in de buurt van pluche veilig is denk ik. We hebben ze ook eens op een stoel gelegd in de veranda waar de kittens veel spelen, en daar is ze ook een tijdje gewoon blijven liggen. Daarna zonder blazen of zo naar de anderen is ze terug op haar plaatsje bij pluche gaan liggen :d We geven haar gewoon de tijd maar ze doet het heel flink moet ik zeggen tot nu toe.
Hier nog een foto van vandaag!

Ach wat is ze toch een lieverdje, er zit geen kwaad in alleen onzekerheid en angst heel veel liefde die ze nog niet durft te tonen.

Ze doet me zo denken aan mijn overleden Shamira, niet uiterlijk maar in hoe ze zich gedraagt en haar uitstraling.

christine.
christine.
  • 175 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 27 september 2010 - 08:31

ik ben blij dat het goed gaat ,amai :bravo:
ze zal bij jullie wel kunnen aarden denk ik.
Heeft ze al goed gegeten en op de bak geweest?.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 27 september 2010 - 14:38

:thumb: :thumb:

Guest_Isabel_*
Guest_Isabel_*

#57 Geplaatst 27 september 2010 - 14:40

:duim: Goed zo.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#58 Geplaatst 27 september 2010 - 15:53

Proficiat met de nieuwkomer :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#59 Geplaatst 27 september 2010 - 16:28

Noortje heeft al calmbrokjes gegeten, en een beetje van de kippehartjes en lever met gestoomde kip. Ze mag rustig op haar plaatsje liggen en ze maakt geen enkel probleem als je haar pakt en streelt, dan begint ze dadelijk te spinnen. Zelfs als je gewoon bij haar gaat zitten en rustig tegen haar babbelt begint ze gewoon te spinnen zonder dat je haar aanraakt :heart: heerlijk gewoon. Is echt een superlieve poes maar heeft dat 7 jaar niet mogen tonen of krijgen, dus dat vraagt gewoon geduld en tijd. Maar wij houden hier al van haar. :heart: :heart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 28 september 2010 - 10:51

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag