Spring naar inhoud

- - - - -

Flicka is blijkbaar een goede jager!!!

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#1 Geplaatst 02 mei 2009 - 10:34

ik weet niet of het bij kattenkwaad hoorde maar ik zet het maar even hier.
Eergisteren zat Dirk buiten met de buurman te babbelen (Dirk moet niks van katten hebben) en zei nadat ik terug kwam van Dean zijn fiets te gaan halen. Amai Karolien. Ik begon al te zweten, kat dood, kat weg, kat gepakt door den hond. Nee nee zei hem das verdorie ne goeie jager. Ik zeg alle heeft ze nen beer gepakt of heeft ze met uwe winchester op een konijn geschoten. (Dirk is jager) Lachen da ze deden, nee nee das een kat met lef. Ik zeg begint ni wa heeft ze uitgestoken. Ja die jaagt op ratten, dan hebt ge een kat met lef. Ik zeg Flicka naar binne, hij zo laat die toch doen. Da wil zeggen da ge een heel gezonde kat hebt. Dien grijze gelijk hij ze noemt is een heeeeeeeeel gezonde kat. Dieje Rosse (Polle) dien doe ni anders als op stap te gaan maar ik heb dien nog ni zien jagen zenne. :p K zeg dien ga op zoek naar de vrouwkes zeker (polle is toch gecastreert :p dus da kan geen kwaad) . Ik vond het wel een vies gedacht dat mijn kat op ratten jaagt, dan heeft ze toch iets van haar mama geerft. Dat was een verwilderde kat. Den buurman direct, heeft die nog familie :p k wil er ook wel zo eentje. Ik zeg k zal met Flick overleggen da ze halftime voor u kan werken :p ach ja den boerenbuiten heeft men poezels goe gedaan.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 02 mei 2009 - 10:37

Tja, zo'n ratten zijn inderdaad geen gemakkelijke beestjes maar ze zijn zoo gelukkig op den buiten nu en ja, zo'n dingen horen er dan ook weer bij hé..ge kunt ze onmogelijk tegenhouden hé..
Wie weet wat katten buiten allemaal uitsteken?! 'k denk dat ge het niet wil weten!! :LOL:

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#3 Geplaatst 02 mei 2009 - 10:42

nee inderdaad da wil ik ni weten. Van de week riep Dean, karolien de polle is zwart geworden. Hij hing vol potgrond.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#4 Geplaatst 02 mei 2009 - 10:43

Karolien zei:

nee inderdaad da wil ik ni weten. Van de week riep Dean, karolien de polle is zwart geworden. Hij hing vol potgrond.

:ha :ha Dat valt dan nog mee hé!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 02 mei 2009 - 11:35

:trance: :trance: , ik zou het toch ook niet leuk vinden als ze met een rat thuis komen
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 02 mei 2009 - 13:08

Karolien zei:

:ha :ha
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#7 Geplaatst 02 mei 2009 - 13:54

Mijn ma haar kat Prutske, kwam gisteren thuis met een grote prooi. Vol trots stelde hij hem aan ons voor. "De huisjesslak" , groot joekel.
En trots dat hij was !!

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#8 Geplaatst 02 mei 2009 - 13:56

Straks neemt ze zo'n rat mee naar binnen :ha :scared:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#9 Geplaatst 02 mei 2009 - 14:02

Toen wij vroeger (11 jaar geleden) onze twee htk kattes hadden , hadden we regelmatig een rat in huis. Gelukkig altijd keurig doodgemaakt door onze tijgerin Febe. Ze waren altijd volledig intakt, geen bloed, geen verwondingen te zien. Toen we Kerstmis vierden in 1997 , lag er achter de Kerstboom een pakje voor ons klaar. Een grote, dikke , vette dode rat... Dit zullen we nooit meer vergeten.Toch lief van haar om ons een kadeautje te geven ? We woonden toen nog in een huurhuisje vlak bij een grote beek. Ratten en muizen in overvloed voor onze Febe. We hebben haar dan maar een belletje om gedaan en het probleem was opgelost.

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#10 Geplaatst 02 mei 2009 - 18:58

den buurman en dirk vinden da ook ni erg, hoe minder ratten hoe beter en goeie gymnastiek voor de kat. P.S. die laat zich geen bandje aandoen :p

Guest_kaladibra_*
Guest_kaladibra_*

#11 Geplaatst 02 mei 2009 - 19:22

Spreek mij niet van rat of muis binnen in huis. :evil: .Onze quizco(huiskat ) is ne echte muizen jager en normaal eet hij ze op maar verlede week was dat wel eventjes anders.Voor dat we konden tegen houden zat meneer ermee binnen en leefde nog :evil: :evil: .Resultaat muis los,dochter vanboven op tafel :d ,ik met mijn schoen er achteraan :twisted: en de kat zat ons vanop een afstandje rustig te bekijken O:) .
Na een goed kwartier is hij zich er weer mee gaan moeien en op nog geen 3 min had hij terug beet. Ma dan heeft ie gevlogen met zen muis :evil: :evil: :evil: .

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#12 Geplaatst 02 mei 2009 - 20:13

ik ben op de dag aan't wachten dat Flicka de Rex is aanbrengt (duitse scheper) hij is er zo bang van, nu moet ik zeggen hij moet buiten hare cirkel van 1 meter blijven of hij krijgt lappen. Polle en Rex waren te straks neuze neuze aan't doen

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 02 mei 2009 - 21:38

ik zie ze al fier komen aanwandelen met haar rat :LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Karolien_*
Guest_Karolien_*

#14 Geplaatst 02 mei 2009 - 22:57

Ze was weer op pad daarjuist en dan liep ze me achterna met de staart op 12 uur :p hihi

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 03 mei 2009 - 10:06

indyke is ook een echte jaagster.... rond kerstmis kwam ze zo fier als een gieter met een duivenpluim naar huis en legde deze als kadooke voor men voeten... 3 weken geleden zat ze iets in de lucht te gooien ... grrrrr een piepklein vogeltje .. beestje was naar de vogelhemel... vorige week kwam ze met een dode muis af .. dochter heeft die keurig weggegooid en gisteren zaten ze met iets levend te spelen dat indyke gevonden had en voor de kater zijn neus bracht.... ocharme twas een meikever .... da beestje kraakte nogal toen ze erin beten maar gelukkig kon ik hem no levend ergens anders zetten en hun spel bederven. :o