Spring naar inhoud

- - - - -

RIP - Nieuw kitten 5 weken - blz. 9

• Log in om te reageren
190 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#166 Geplaatst 13 oktober 2010 - 21:59

:hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 13 oktober 2010 - 22:34

Bedankt voor al jullie steun!  Mijn oudste dochter zal zich hier ook registreren en wilt op zoek gaan naar een kitten (ros liefst) uit een nest dat door de eigenaars goed behandeld wordt en ingeent etc.  Ze is een KLEIN beetje haar vertrouwen in asielen kwijt (wat ik wel begrijp) en hoop stiekem een ros kitten te vinden met alle nodige inentingen en dat niet té jong van de mama weg moet!
Ik start (of zijzelf) nog wel een nieuw topic om hiernaar te vragen, maar indien jullie toch iemand kennen, laat het dan gerust via een PB weten. :d
Nogmaals bedankt allemaal voor de steun! Ze waren ook heel blij met jullie steun!

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#168 Geplaatst 13 oktober 2010 - 23:14

Oh meisje daar hoef je toch niet voor te danken, de meesten van ons weten hoeveel pijn het doet afscheid te moeten nemen van een diertje en dan zo'n klein ukje dat minstens twintig had moeten worden dat zo zwaar ziek wordt en overlijdt slaat een gat in het hart. Meeleven, meehuilen en steun bieden is het minste en enige dat op afstand kan worden geboden.

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#169 Geplaatst 14 oktober 2010 - 08:52

:hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#170 Geplaatst 14 oktober 2010 - 11:57

Hopelijk vind ze een nieuw kitten zodat ze deze nare ervaring maar vlug kan vergeten :hug: !!!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#171 Geplaatst 14 oktober 2010 - 12:09

jammer dat ze haar vertrouwen in asielen kwijt is, maar ik kan het begrijpen.

Er zijn echter wel een aantal asielen die ik wel volledig vertrouw en waar ik je wel met een gerust hart naartoe kan sturen voor een kitten.

ik zou het jammer vinden dat ze nu echt nooit nog een asiel vertrouwd want er zijn er die echt wel goed werk leveren. Helaas zijn dat niet alle asielen.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#172 Geplaatst 15 oktober 2010 - 11:51

veerlevs zei:

Bedankt voor al jullie steun! Mijn oudste dochter zal zich hier ook registreren en wilt op zoek gaan naar een kitten (ros liefst) uit een nest dat door de eigenaars goed behandeld wordt en ingeent etc. Ze is een KLEIN beetje haar vertrouwen in asielen kwijt (wat ik wel begrijp) en hoop stiekem een ros kitten te vinden met alle nodige inentingen en dat niet té jong van de mama weg moet!
Ik start (of zijzelf) nog wel een nieuw topic om hiernaar te vragen, maar indien jullie toch iemand kennen, laat het dan gerust via een PB weten. :d
Nogmaals bedankt allemaal voor de steun! Ze waren ook heel blij met jullie steun!

Zeg haar dat ze een opvang probeert die werkt met opvanggezinnen.
In Antwerpen denk ik dat de VZW unco jerry dat ook doet voor de allerkleinsten, dus misschien daar eens horen?
Cat shelter heeft vast ook opvanggezinnen in Antwerpen.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#173 Geplaatst 15 oktober 2010 - 11:57

Poezennestje Kapellen daar heb ik ook twee htk poezen gehaald die werken ook met opvanggezinnen, is regio Antwerpen en hebben ook een site met te adopteren kittens, het is maar een idee !

Guest_Lemon&Lily_*
Guest_Lemon&Lily_*

#174 Geplaatst 15 oktober 2010 - 12:13

Mijn twee poesjes komen uit een asiel in Anderlecht, Veeweyde en dat was helemaal geen probleem. Vindt het juist zeer belangrijk een poes van bij een asiel ipv individuen over te nemen, zodat je zeker niemand stimuleert katjes weg te geven. Maak het hen niet te gemakkelijk kittens te dumpen! :catcurs

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#175 Geplaatst 15 oktober 2010 - 12:44

Lemon&Lily zei:

Mijn twee poesjes komen uit een asiel in Anderlecht, Veeweyde en dat was helemaal geen probleem. Vindt het juist zeer belangrijk een poes van bij een asiel ipv individuen over te nemen, zodat je zeker niemand stimuleert katjes weg te geven. Maak het hen niet te gemakkelijk kittens te dumpen! :catcurs

Zeer juist.

Jammer dat zo'n dingen zoals deze die nu gebeurd zijn de goede asielen in een slecht daglicht stellen. Uiteraard hebben mensen er dan geen vertrouwen meer in.
Ik heb een katje geadopteerd uit het asiel van Brugge dat later leucose bleek te hebben. Ze is vrij snel doodgegaan na adoptie en ik had ook geen vertrouwen meer in een asiel (alhoewel het wantrouwen in het asiel van Brugge nu wel terecht is, maar daarom niet in alle asielen).

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#176 Geplaatst 15 oktober 2010 - 20:36

:hug Sterkte. Doet pijn een schatje te verliezen....

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#177 Geplaatst 16 oktober 2010 - 23:13

kijk es bij

www.katten-t-huis.be

als je wilt kan ik jou ook het tel.nummer of mailadres geven * 't is in antwerpen en op de site zie ik alleszins een rost kittentje

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#178 Geplaatst 17 oktober 2010 - 13:18

ratjepetatje zei:

kijk es bij

www.katten-t-huis.be

als je wilt kan ik jou ook het tel.nummer of mailadres geven * 't is in antwerpen en op de site zie ik alleszins een rost kittentje

Er staat wel niets omtrent vaccinaties op hun site (noch sterilisatie/castratie trouwens).
Enig idee hoe het daarmee zit?
Het is namelijk altijd handig als we kunnen doorverwijzen naar een collega-opvang, maar dan graag wel eentje die dezelfde strenge standaarden hanteert als wij :) .

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#179 Geplaatst 18 oktober 2010 - 11:52

arifiene zei:

Er staat wel niets omtrent vaccinaties op hun site (noch sterilisatie/castratie trouwens).
Enig idee hoe het daarmee zit?
Het is namelijk altijd handig als we kunnen doorverwijzen naar een collega-opvang, maar dan graag wel eentje die dezelfde strenge standaarden hanteert als wij :) .

'k heb het adres van mijn opvangmama van mijn Spaans hondje- zij deed vroeger ook kattenopvang maar wegens medische redenen is daar mee moeten stoppen. 'k Had haar een mailtje gestuurd of ze geen goeie opvang wist in de buurt van Antwerpen vandaar dat ik dit heb teruggekregen maar meer weet ik er ook niet van. 'k Zal die persoon eens een mailtje sturen om wat meer uitleg. OK?

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 18 oktober 2010 - 16:24

ratjepetatje zei:

'k heb het adres van mijn opvangmama van mijn Spaans hondje- zij deed vroeger ook kattenopvang maar wegens medische redenen is daar mee moeten stoppen. 'k Had haar een mailtje gestuurd of ze geen goeie opvang wist in de buurt van Antwerpen vandaar dat ik dit heb teruggekregen maar meer weet ik er ook niet van. 'k Zal die persoon eens een mailtje sturen om wat meer uitleg. OK?

Graag, dankje :) .