Spring naar inhoud

* * * * - 1 stemmen

Mijn Kitten Bloom opvoeding

• Log in om te reageren
61 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#16 Geplaatst 20 mei 2009 - 10:13

:cheer: :cheer:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#17 Geplaatst 20 mei 2009 - 10:14

:thumb:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#18 Geplaatst 20 mei 2009 - 10:21

Dat is fijn om te horen.
Het zal een heel stuk makkelijker worden als ze met hun 2 zijn.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 20 mei 2009 - 15:40

:dance: :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 20 mei 2009 - 15:59

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#21 Geplaatst 20 mei 2009 - 16:00

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :catkiss

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 20 mei 2009 - 19:01

Oh, wat een leuk nieuws! :thumb:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 20 mei 2009 - 19:32

Wat fijn dat Bloom en vriendje bij krijgt. Dubbel plezier voor allen! :jump: :jump:
Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 20 mei 2009 - 20:56

Bij m'n katertje (zaliger :cry: ) was het net zo toen hij nog kleintjes was. Het was een echt duveltje :x ! Het is wel veeeeel verbeterd toen hij wat ouder werd, gelukkig maar, het is zelfs een echte lieverd geworden, dus niet wanhopen zou ik zeggen. En met dat 2e kitten bij komt het zeker wel goed! ;) Dan kunnen ze hun energie vooral bij elkaar kwijt ipv op u! En veel speelgoed voorzien hé natuurlijk .

Ons ventje kon bijzonder kwaad worden, maar dan wel altijd op mij en nooit op mijn vriend, dat zou hij nooit gedurfd hebben om zo uit te halen bij hem. Bijvoorbeeld, als meneer vond dat ik niet genoeg aandacht (naar zijn zin dan) aan hem besteedde was't ook altijd prijs, mij aanvallen en zo :scared: . In die tijd hadden we nog barkrukjes, :evil: heb ik veel littekens op mijn benen aan overgehouden, ik moet niet verder vertellen zeker? Hij kon er ook helemaal niet tegen dat ik mijn witte badjas aanhad, hij heeft zo ettelijke keren mijn :h derriere aangevallen ( :censored: doet pijn hoor aan de billen!) en dus heb ik die badjas maar achterwege gelaten om wat gespaard te blijven, daar was mijn vriend dan weer gelukkig mee :goofy: :twisted: .
Ik kan zo nog even doorgaan met voorbeelden als ik terugdenk.
Absoluut niet leuk, dus ik leef zeker met u mee. Courage jong, er is zeker en vast beterschap in zicht! :geluk: :hug:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 21 mei 2009 - 22:40

Super dat hij zijn maatje bij hem krijgt. Die heeft langer bij de mama gezeten en zal al wat meer 'opgevoed' zijn. Daar zal Bloom ook wel veel van leren :d
Toen ik mijn katertje net had stond ik over heel mijn lichaam vol krassen :d
na een tijdje gaat er dat terug uit hoor. Een maandje geduld nog :d

Guest_Bloom_*
Guest_Bloom_*

#26 Geplaatst 21 mei 2009 - 23:23

Hoi hoi,

Fijn om zoveel leuke reacties te lezen!! Ik heb het nieuwe vriendje van Bloom, Wolf van gistere... Het is hier nu bijna oorlogsgebied, ze zijn elkaars grenzen aan het aftasten en Bloom gaat er volledig voor ( meppen, bijten, uitdagen,... ), soms is het zo erg dat ik moet ingrijpen, want dan hoor ik wolf piepen van pijn... Hopelijk gaat het snel over en worden ze vriendjes :catangel :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#27 Geplaatst 21 mei 2009 - 23:27

Dat is heel normaal hoor. Laat ze hun maar op mekaar afreageren, zo leren ze het best. Ingrijpen zou niet nodig moeten zijn, katten kunnen tegen een stootje.
Maare,... heb ik al foto's gezien???

Guest_Bloom_*
Guest_Bloom_*

#28 Geplaatst 21 mei 2009 - 23:40

Ik weet het!! Men camera ligt nog op het werk, ik ga maandag een paar leuke maken en online zetten ;) ... De profielfoto is alvast Bloom... :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 22 mei 2009 - 07:27

Tof zeg!!! Enne... hoe was de eerste nacht?

Geplaatste afbeelding

Guest_Bloom_*
Guest_Bloom_*

#30 Geplaatst 22 mei 2009 - 10:10

Rampzalig eigenlijk, ik heb dikwiijls moeten opstaan en ingrijpen, ik kan dat gekrijs niet aan als WOlfje pijn heeft omdat Bloom hem keihard bijt :( ... :(