Spring naar inhoud

- - - - -

niet huisdierw mensen laatste pag update bezoek dierenbescherming!!!

• Log in om te reageren
98 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 14 oktober 2010 - 21:39

wea zei:

wijkagent bijhalen.

hoe ziet de hond eruit? als hij er niet zo goed uitziet (er moeten toch sporen van die slagen zijn). een DA zoeken die wel eens naar die hond kan kijken en een rapportje daarover wil opmaken. dat helpt ook al veel bij de wijkagent. en zoveel mogelijk buren overhalen om dit te doen.

ook melden bij dierenwelzijn@health.fgov.be

veel succes want dit kan echt niet. arm beest zeg.....

de hond is heel vuil en heel mager , maar of er sporen zijn weten we niet want er kan niemand dicht bij de hond, de hond is ook heel vies van als hij al klein was, wellicht omdat hij nog nooit liefde heeft gekregen

griffel1977
griffel1977
  • 2.035 berichten

#32 Geplaatst 15 oktober 2010 - 14:03

Mss kunnen ze eens contact opnemen met vzw Vetas te Overmere ;) , denk dat die instaan voor jullie gemeente!

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#33 Geplaatst 16 oktober 2010 - 13:43

Elke dag de politie bellen! Die zullen dat snel kostbeu zijn dat zij de dierenbescherming zeggen de hond af te nemen. Nuja, dat hoop ik toch. Ik zou het ook niet kunnen aan zien en dat is wat ik zou doen.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 30 oktober 2010 - 19:45

Sinds vorige week is het eindelijk gelukt. de dierenbescherming heeft actie ondernomen dankzij de grote diervriendelijke buren. blijkbaar zou de hond al geplaats zijn in een ander gezinnetje. Hopelijk mag hij een mooie toekomst krijgen. :)

Ben heel blij voor dat beestje en heel fier op onze diervriendelijke geburen om met zijn allen te blijven doorzetten.

Guest_astridstevens_*
Guest_astridstevens_*

#35 Geplaatst 30 oktober 2010 - 20:11

Supergoed nieuws!! Gelukkig, arme hond...

Dikke bravo voor de buren!!!!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#36 Geplaatst 30 oktober 2010 - 23:47

nu dit vind ik een prachtig einde!!!! proficiat aan de volhardende buren !

mag ik weten welke dierenbescherming toch zo effectief heeft opgetreden?

Bewerkt door wea, 30 oktober 2010 - 23:48.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 31 oktober 2010 - 01:19

:flower: wat een goed nieuws ,fijn om te weten dat er nog diervriendelijke buren op de wereld zijn ,hopelijk komt ie goed terecht nu heb er zoveel medelijden mee :catkiss

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#38 Geplaatst 31 oktober 2010 - 09:23

:censored: :censored: :censored:

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 31 oktober 2010 - 09:57

:thumb: Wat is dit goed nieuws! Ik krijg er kippenvel van
Het doet deugd om te horen dat buren zich zo inzetten voor het welzijn van een hond :d

Bewerkt door sisi, 31 oktober 2010 - 09:57.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#40 Geplaatst 31 oktober 2010 - 10:06

heel goed nieuws :thumb:

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#41 Geplaatst 31 oktober 2010 - 10:47

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_Veerle_*
Guest_Veerle_*

#42 Geplaatst 31 oktober 2010 - 10:50

geweldig nieuws. weet uit ervaring hoe moeilijk het is om de dierenbescherming in actie te krijgen.

gr.

veerle

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 31 oktober 2010 - 16:02

wea zei:

nu dit vind ik een prachtig einde!!!! proficiat aan de volhardende buren !

mag ik weten welke dierenbescherming toch zo effectief heeft opgetreden?

Nee helaas weet ik dat niet, weet enkel deze kleine info maar het belangrijkste is dat de hond gered is uit zijn onleefbare situatie en een nieuwe kans elders kan krijgen, hopelijk lukt het de nieuwe baasjes om hem terug alles aan te leren, want hij was een paar keer uitgebroken ook en is niet zo mensvriedelijk. Natuurlijk als de dieronvriendelijke vorige eigenaars hem gn deftige opvoeding hebben gegeven is dit normaal dat het dier zo was. er zal geduld mee gemoeid zijn. Helaas weet ik ook niet waar hij ook is opgenomen.

Een klein  jaar geleden was hij uitgebroken en stond hij aan onze afsluiting en onze honden de andere kant in onze tuin. Mijn echtgenoot heeft hem toen met koekjes vanop afstand moeten naar huis lokken want hij gromde heel hard naar mijn echtgenoot en liet zelfs zijn tanden zien.  Toen ook heeft mijn echtgenoot de politie op de hoogte gebracht want de eigenaars deden hun deur toen niet open en we hadden schrik dat hij iemand zou bijten of overreden worden. Toen heeft de politie de eigenaars kunnen bereiken zodat hij terug thuis was.

Bewerkt door Minneke, 31 oktober 2010 - 16:05.

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#44 Geplaatst 01 november 2010 - 10:10

Ik hoop nog twee dingen na het lezen van dit schitterende nieuws: ten eerste dat ze geen andere dieren hebben en ten tweede dat ze geen nieuwe hond zullen aanschaffen... Hopelijk kunnen de buren dat ook blijven checken... chapeau voor deze mensen!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#45 Geplaatst 01 november 2010 - 10:45

:thumb: :thumb:
idd hoop ik ook dat er geen andere dieren zullen komen daar
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding