Spring naar inhoud

- - - - -

Van de oude doos...

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#1 Geplaatst 12 februari 2009 - 10:46

In mijn zoektocht tussen de foto's die nog niet verloren waren (mijn kapotte externe harde schijf gijzelt de rest) vond ik een paar oude fototjes van de poezel terug!

Deze is van 2002, Zwartje moet hier rond de 10 jaar geweest zijn :)

imm008b.jpg

met zo'n oude fototjes zie je toch dat zo'n beestje meer verandert dan je zelf door hebt he :) Als ik nog eens bij mijn grootouders ben, vraag ik hun fotoboek eens. Ze hebben foto's van Zwartje als kitten (1993, toen was mijn fototalent - dat nu nog steeds op niets trekt - compleet onbestaande :ha )

Bewerkt door Vosse, 12 februari 2009 - 12:00.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 12 februari 2009 - 10:47

:LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#3 Geplaatst 12 februari 2009 - 10:59

Ik hoop echt dat we onze poezels ook zolang mogen houden zoals zwartje! Leuke foto! :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#4 Geplaatst 12 februari 2009 - 11:59

Muizepoes zei:

Ik hoop echt dat we onze poezels ook zolang mogen houden zoals zwartje! Leuke foto! :)

Ik help het jullie hopen hoor ;) Soms denk ik wel dat een nieuw klein pluizebolletje erg fijn zou zijn, maar als je dan thuis komt en je vertrouwde poezel staat daar... Dan kan ik het hem ook niet aandoen om er eentje bij te steken he! (Zwartje is nogal jaloers van aard ;) ) Na zoveel jaren voel je elkaar ook perfect aan he.

Laatst was ik 's nachts vreeeeeselijk misselijk. Dan is hij op de ergste momenten naast mij komen zitten, met één pootje op mijn schouder. Elke keer als ik dan geluid maakte van de pijn, duwde hij zijn neus tegen mijn wang tot het over was. Toen ik dan een beetje beter begon te worden, is hij tegen mij aan komen liggen maar nog steeds heel oplettend. Vond ik toen vreselijk ontroerend :)

Bewerkt door Vosse, 12 februari 2009 - 11:59.
Reden van bewerken: te snel ;)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#5 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:02

Schattig!! :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:27

Goh, echt leuk hoe jullie elkaar aanvoelen!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:29

:LOL: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#8 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:31

Leuke foto :)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:36

Mooie foto :) :love3:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#10 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:49

Leuke foto, en lieve poezel die zwartje.
Ik hoop ook echt dat mijn huidige poezeltjes eindelijk eens zo oud mogen worden.
Tot nu toe is het "record" hier ocharme 6 jaar :(
Ik had een kat Rosse waar ik helemaal zot van was, maar die heb ik nog voor hij 1 jaar was op de stoep teruggevonden. Er was niks aan te zien enkel bloed uit zijn neusje. Waarschijnlijk een auto die dan zomaar is doorgereden of een trap gehad van iemand ofzo. Daarna is er hier nooit meer een nieuwe kat gekomen die nog buiten mocht. Rosse mocht dat van mij ook niet maarja ik zat toen met ouders die daar anders over dachten.
Dan is er ook nog eens een zwerfkat geweest die een nestje kreeg in onze tuin.
We hoorden plots gepiep in zo een grote rietplant (?) ofzo maar we konden er dus niet in geraken, das nl vlijmscherm :) Dat nestje bestond uit Witje, Grijsje en Zwartje. Helaas werd Zwartje gepikt rond 10 weken ofzo, Grijsje vonden we dood terug in de tuin en Witje is degene die overbleef en op 6 jarige leeftijd plots erg ziek werd. Nuja, plots.. Ze was al een aantal keer zwaar ziek geweest. Ze had niesziekte en ik had ze dr al een paar keer door moeten halen. Ze kroop onder de kast, gaf over en verloor urine tegelijk. Nog mee naar de DA geweest maar die kon haar precies amper helpen. Ze zag vreselijk af, kon niet meer bewegen en je kon haar niet aanraken. Toen kreeg ze precies een epileptische aanval en is ze gestorven. Was echt heel akelig.
Zo is dan mijn interesse voor raskatten begonnen,ik redeneerde dat als ik eens een duurdere kat in huis haalde dat mijn ouders zich er eindelijk aan zouden houden om ze nooit buiten te gaan laten (en dat is gelukt :p ) en ook omdat raskatten getest worden om allerlei ziektes enzo. Hopelijk mogen die poezels nu ook eindelijk eens een keertje een oudere leeftijd krijgen, ik kan daar nu ook wel beter op toekijken, bij de andere katjes was ik nog erg jong.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 12 februari 2009 - 12:49

Lol beetje lang verhaal geworden dat ik hier in je topic smijt :LOL:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 12 februari 2009 - 13:14

Vosse zei:

Ik help het jullie hopen hoor ;) Soms denk ik wel dat een nieuw klein pluizebolletje erg fijn zou zijn, maar als je dan thuis komt en je vertrouwde poezel staat daar... Dan kan ik het hem ook niet aandoen om er eentje bij te steken he! (Zwartje is nogal jaloers van aard ;) ) Na zoveel jaren voel je elkaar ook perfect aan he.

Laatst was ik 's nachts vreeeeeselijk misselijk. Dan is hij op de ergste momenten naast mij komen zitten, met één pootje op mijn schouder. Elke keer als ik dan geluid maakte van de pijn, duwde hij zijn neus tegen mijn wang tot het over was. Toen ik dan een beetje beter begon te worden, is hij tegen mij aan komen liggen maar nog steeds heel oplettend. Vond ik toen vreselijk ontroerend :)

Dat is zo ongelooflijk lief!

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 12 februari 2009 - 13:39

:LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

linda
linda
  • 6.190 berichten