Spring naar inhoud

- - - - -

Van de oude doos...

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#16 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:01

Zo een lieve poes! Een echte soulmate!

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:31

als ge er echt uit de oude doos wilt zien....

Bijgevoegde thumbnails

• Image1.jpg
  • Miranda2.JPG

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:33

:ha

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#19 Geplaatst 12 februari 2009 - 16:00

@ Randy: pas op, straks hebben we hier materiaal waarmee we u nog kunnen chanteren ook! ;)

@MissKitty: niet erg hoor, zo'n lang verhaal ;) Kzal er zelf ook een doen sie :p

Zwartje is tot hiertoe de enige poes die ik gehad heb. Ik kreeg'm toen ik zes was, officieel om groentjes te leren eten, officieus was't om mij verantwoordelijkheidszin bij te brengen. Ik ben opgegroeid met alleen een vader die dan ook nog eens hard moest werken en ik was dus veel alleen thuis. Zo'n poezel die je dan komt begroeten is dan super hé :) Vandaar de zeer goeie band ;)

Zwartje mag buiten, en heeft daardoor ook al de nodige avonturen beleefd. (stukjes uit z'n oren, een katnapping, een poging tot katnapping en een aanvaring met het nmbs personeel dat geheel z'n eigen schuld was) Maar ik kan'm niet binnen houden. Vanuit mijn kamer kan ik hem doorheen heel de buurt bezig zien, en als je ziet hoe gelukkig dat beestje is tijdens zijn "ronde" :) Ik weet dat het een risico is, maar volgens mij is een kat nu eenmaal veel gelukkiger zo. Iedereen kiest wat hij wilt, wat dat betreft. Het is zoals een kind opvoeden, er zijn verschillende methodes hé...

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 12 februari 2009 - 16:49

:LOL: :LOL: :LOL: leuke foto
Zwartje is zo te lezen een superlieve kat !!

Bewerkt door Marina, 12 februari 2009 - 16:51.

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#21 Geplaatst 12 februari 2009 - 18:03

mooie foto :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#22 Geplaatst 13 februari 2009 - 14:00

Vosse zei:

Ik help het jullie hopen hoor ;) Soms denk ik wel dat een nieuw klein pluizebolletje erg fijn zou zijn, maar als je dan thuis komt en je vertrouwde poezel staat daar... Dan kan ik het hem ook niet aandoen om er eentje bij te steken he! (Zwartje is nogal jaloers van aard ;) ) Na zoveel jaren voel je elkaar ook perfect aan he.

Laatst was ik 's nachts vreeeeeselijk misselijk. Dan is hij op de ergste momenten naast mij komen zitten, met één pootje op mijn schouder. Elke keer als ik dan geluid maakte van de pijn, duwde hij zijn neus tegen mijn wang tot het over was. Toen ik dan een beetje beter begon te worden, is hij tegen mij aan komen liggen maar nog steeds heel oplettend. Vond ik toen vreselijk ontroerend :)

Zeer lief..heb dat ook al eens gehad dat Noodle zo naar mij kijkt als ik me niet zo goed voel. Da's toch maf dat die dat voelen hé en jouw kat is dan al zoo lang bij jou..die band is nog duizend keer sterker!

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#23 Geplaatst 13 februari 2009 - 17:26

Mooie foto :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#24 Geplaatst 13 februari 2009 - 20:34

poezemannen zei:

Zeer lief..heb dat ook al eens gehad dat Noodle zo naar mij kijkt als ik me niet zo goed voel. Da's toch maf dat die dat voelen hé en jouw kat is dan al zoo lang bij jou..die band is nog duizend keer sterker!

ik vind dat geweldig :) zo'n poezel is een ongelofelijk steun als je dag eens tegen zit. En hij zegt nooit iets verkeerds :ha

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 13 februari 2009 - 21:07

Vosse zei:

@ Randy: pas op, straks hebben we hier materiaal waarmee we u nog kunnen chanteren ook! ;)

@MissKitty: niet erg hoor, zo'n lang verhaal ;) Kzal er zelf ook een doen sie :p

Zwartje is tot hiertoe de enige poes die ik gehad heb. Ik kreeg'm toen ik zes was, officieel om groentjes te leren eten, officieus was't om mij verantwoordelijkheidszin bij te brengen. Ik ben opgegroeid met alleen een vader die dan ook nog eens hard moest werken en ik was dus veel alleen thuis. Zo'n poezel die je dan komt begroeten is dan super hé :) Vandaar de zeer goeie band ;)

Zwartje mag buiten, en heeft daardoor ook al de nodige avonturen beleefd. (stukjes uit z'n oren, een katnapping, een poging tot katnapping en een aanvaring met het nmbs personeel dat geheel z'n eigen schuld was) Maar ik kan'm niet binnen houden. Vanuit mijn kamer kan ik hem doorheen heel de buurt bezig zien, en als je ziet hoe gelukkig dat beestje is tijdens zijn "ronde" :) Ik weet dat het een risico is, maar volgens mij is een kat nu eenmaal veel gelukkiger zo. Iedereen kiest wat hij wilt, wat dat betreft. Het is zoals een kind opvoeden, er zijn verschillende methodes hé...

En door dat "niet kunnen aanzien om ze binnen te houden als ze eigenlijk buiten willen zijn" ben ik op het idee gekomen om een raskat te nemen en vooral eentje die niets liever doet dan binnen zitten ;) Ze komen enkel en alleen buiten als het warm genoeg is en aan een tuigje natuurlijk

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#26 Geplaatst 14 februari 2009 - 00:12

Spanishke zei:

En door dat "niet kunnen aanzien om ze binnen te houden als ze eigenlijk buiten willen zijn" ben ik op het idee gekomen om een raskat te nemen en vooral eentje die niets liever doet dan binnen zitten ;) Ze komen enkel en alleen buiten als het warm genoeg is en aan een tuigje natuurlijk

da's ook een methode hé :ha

hier is het duidelijk vooral de keuze die hem veel plezier geeft. zijn poortje moet altijd open overdag, maar als het koud of nat ofzo is gaat hij helemaal niet naar buiten hoor. maar hij kan het, dat doet't precies ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#27 Geplaatst 14 februari 2009 - 00:15

Prachtig hoe jullie mekaar begrijpen en steunen.  :)

janallem2
janallem2
  • 5.022 berichten
  • 5 katten

#28 Geplaatst 14 februari 2009 - 14:47

:heart: :love3:
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 16 februari 2009 - 19:53