Spring naar inhoud

- - - - -

Operatie

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#1 Geplaatst 14 oktober 2010 - 13:06

Mijn tante wordt volgende maand geopereerd. Haar baarmoeder zal worden verwijderd via een snede in haar buik. Ze maakt zich nu natuurlijk zorgen wat ze best met haar poes Tiba zal moeten doen eens ze terug thuis is.

Tiba slaapt namelijk zowel 's nachts als 's avonds op haar buik of in de buurt van haar (buik).

Weten jullie misschien tips om ervoor te zorgen dat Tiba het voor die periode even af kan leren om 's nachts bij haar te slapen en ervoor te zorgen dat ze bvb in de zetel niet met op haar buik springt. Ze hebben al geprobeerd de slaapkamer te sluiten 's nachts maar Tiba vindt het heel erg oneerlijk dat zij niet bij mijn tante mag slapen en miauwt de hele nacht door en klopt voortdurend met haar pootjes op de deuren.

Als jullie wat weten graag dan want we willen het voor zowel mijn tante als Tiba zo aangenaam mogelijk houden.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 14 oktober 2010 - 13:09

Als je tante op haar zij gaat liggen, kan Tiba toch niet zomaar op haar buik springen ? En anders haar buik beschermen met een kussen of zo :catnoknow
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag