Spring naar inhoud

- - - - -

Zwanger f niet?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_midnight_*
Guest_midnight_*

#1 Geplaatst 05 mei 2009 - 18:16

Hallo,

Mijn poes normaal een opgewekt speels beestje, slaapt nu erg veel, eet meer, aanhankelijker enz. Ongeveer 3-4 weken geleden was ze voor de 2de keer krols en is tijdens de nacht naar buitengeglipt door een openstaande ruit. Die komt terecht op een middendak waar ze alleen naar de buren kan op dat dak. ik heb haar tepels gecontroleerd nu er is alleen een heel klein beetje haar weg maar ze zien lichtroos, als ik aan haar buik kom voel ik toch dat ze wat dikker is en voel ik soort van harde kleine langwerpige dingetjes die je wat kan verschuiven, ook voel ik ronde zakjes onder haar tepels.

ik vraag me echt af of ze zwanger is of dat haar gedrag en lichaam normaal is.

grts.

Guest_shivers_*
Guest_shivers_*

#2 Geplaatst 05 mei 2009 - 18:21

Als ik het zo hoor denk ik dat ze inderdaad zwanger is...
Alleen als jij al zakjes voelt onder de tepels, dan is ze waarschijnlijk al verder dan 3, 4 weken.
Die kleine langwerpige harde schijfjes klinkt niet normaal. Ik zou zeker met haar langs de DA gaan om te kijken of ze zwanger is, want dan zal je haar toch hoogwaardig voer en kittenmelk etc gaan geven. Maar vooral om naar die schijfjes te laten kijken!

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 05 mei 2009 - 18:21

geen idee, maar er zijn hier wel enkele mensen die veel meer ervaring met dit soort dingen hebben ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#4 Geplaatst 05 mei 2009 - 18:25

Ik zou het ook niet weten eigenlijk maar er zijn er hier genoeg om al jouw vragen te beantwoorden volgens best vermogen..
Vind die schijfjes toch ook niet normaal klinken eigenlijk..misschien DA eens even bellen voor wat raad?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 05 mei 2009 - 19:24

Ik zou ook zeker een DA raadplegen zodat je zeker bent.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#6 Geplaatst 05 mei 2009 - 19:32

Zou ook een bezoekje brengen aan de DA. Je moet toch weten of je een bevalling moet voorbereiden of niet he.

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#7 Geplaatst 05 mei 2009 - 20:29

Weet je zeker dat het maar 3/4 weken geleden was.
1e langwerpige dingetjes die je kan verschuiven, dat voel je die op deze korte dracht.
nu al ronde zakjes bij de tepels, ook dat behoort niet bij deze korte dracht.
Vaak gaat ook later in de dracht het haar pas goed wijken.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!