Spring naar inhoud

- - - - -

Parachutemoord

• Log in om te reageren
166 reacties op dit onderwerp
Dinnie
Dinnie
  • 215 berichten
  • 5 katten

#106 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:16

dit proces is één grote show met nog enkele na - afleveringen. Voer voor de rodelpers en waarschijnlijk mss boek in de toekomst?
Stel je gewoon de vraag
- Wie is er hier eigenlijk het slachtoffer van het onverantwoord sexueel gedrag van mevrouw waarvan de man en kinderen beweren dat ze intens gelukkig met haar waren?????????????
- waarom was er eigenlijk veel schrik van pleiter Vermassen na het vinden van het tasje?
Prins Tody :fishbowl , Rino Rossi :eat2 ,¨Principessa Jélina :catscratch , Fiddel, Boullie en Dinnie

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#107 Geplaatst 21 oktober 2010 - 22:16

dit vind ik een goeie, gepost door Safira op haar facebookpagina:

Stel een man komt thuis en wordt door z'n vriendin ervan beschuldigd gedronken te hebben. Hij zegt: "Bewijs dat maar eens..." Zij
zegt: "Hoeft niet! Je hebt er het karakter voor, je weet de drank
staan, je hebt de kennis om een flesje te openen èn je had er vandaag de
......... tijd voor!  :goofy:
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#108 Geplaatst 21 oktober 2010 - 22:20

Gewoon het idee dat de vrouw eventueel onschuldig is, vind ik wel héél naar...

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#109 Geplaatst 22 oktober 2010 - 12:23

Fairness zei:

Dat zal ik ook niet ;) gene bang :scared: :lachen: .

Daar kun je nooit zeker van zijn!!
Eerst kreeg mijn ventje zo een papier dat hij komende 5 jaar in een wervingslijst staat voor in de jury te zetelen.Dachten zelf er niet meer aan.Tot enkele maanden later.
Op een dag stond hier bij ons 2 deurwaarders voor de deur(is ff slikken zenne)en dan krijg je een papier dat je die dag om dat uur u moet aanmelden op het justitiepaleis.
Je weet wel al welke zaak.

En zijn weinig redenen dat je zelf kunt zeggen voor niet te moeten zetelen.De partijen kunnen u wel weigeren.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#110 Geplaatst 22 oktober 2010 - 12:47

molleken zei:

Daar kun je nooit zeker van zijn!!
Eerst kreeg mijn ventje zo een papier dat hij komende 5 jaar in een wervingslijst staat voor in de jury te zetelen.Dachten zelf er niet meer aan.Tot enkele maanden later.
Op een dag stond hier bij ons 2 deurwaarders voor de deur(is ff slikken zenne)en dan krijg je een papier dat je die dag om dat uur u moet aanmelden op het justitiepaleis.
Je weet wel al welke zaak.

En zijn weinig redenen dat je zelf kunt zeggen voor niet te moeten zetelen.De partijen kunnen u wel weigeren.

I know iedereen kan opgeroepen worden. De kans is er maar ze is klein. Ik hoop dat ik dat nooit hoef te doen!
En in dat geval zei ik dus toch al dat ik niet kan zeggen wat ik dan zou beslist hebben. Ik weet de details niet net als jij. Ik spreek enkel over mijn gevoel dat ik er nu bij heb hoor.
Ik weet niet niet voor welke zaak uwe vriend heeft moeten verschijnen :catnoknow . Had je dat eerder ergens vermeld miss?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 22 oktober 2010 - 13:02

Nele zei:

dit vind ik een goeie, gepost door Safira op haar facebookpagina:

Stel een man komt thuis en wordt door z'n vriendin ervan beschuldigd gedronken te hebben. Hij zegt: "Bewijs dat maar eens..." Zij
zegt: "Hoeft niet! Je hebt er het karakter voor, je weet de drank
staan, je hebt de kennis om een flesje te openen èn je had er vandaag de
......... tijd voor!  :goofy:

:ha :ha :ha
Nee ik denk dat we intussen wel van een mug een olifant aan het maken zijn.
Het is nu toch niet omdat dit nu zo uitgesproken werd (nogmaals we weten echt niet alles van de details hoor) dat nu iedereen onterecht bij het minste achter de tralies gaat vliegen. We waren er niet bij dus zowel ik die "denk" dat het correct is als anderen die "denken" dat het incorrect is hebben eigenlijk geen recht van spreken ;) . En voor de duidelijkheid is gewoon mijn meningske maar :onzeker: .
Ik heb echt geen schrik nu dat ik onterecht ergens voor veroordeeld ga worden zoals sommige. Ik ben ervan overtuigd dat wanneer ik iets niet gedaan heb ik voor voldoende overtuigingskracht en een alibi kan zorgen. Ik zou trouwens al vele langer klacht ingediend hebben wegens het schenden van mijn naam enzo want ze heeft toch al die tijd als hoofdverdachte moeten verder gaan zonder ze daar ergens over sprak dat het haar zeer deed of zo om van zulke zware feiten beschuldigd te worden.
Maar we zullen wel zien wat er nog van komt ;) .

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#112 Geplaatst 22 oktober 2010 - 13:37

Fairness zei:

:ha :ha :ha
Nee ik denk dat we intussen wel van een mug een olifant aan het maken zijn.
.

ja, er zullen misschien meerdere zaken meegespeeld hebben waar wij geen weet van hebben, en je hebt gelijk, hoor, we moeten van een mug geen olifant maken... maar kvond het gewoon grappig en passend! ;) vriendlief zal hier moeten oppassen int vervolg! :twisted:
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:07

Nele zei:

ja, er zullen misschien meerdere zaken meegespeeld hebben waar wij geen weet van hebben, en je hebt gelijk, hoor, we moeten van een mug geen olifant maken... maar kvond het gewoon grappig en passend! ;) vriendlief zal hier moeten oppassen int vervolg! :twisted:

Nu kan je je vriend lekker bewerken met chantage ;) :lachen: . Ah nee gij wilt ni mee gaan shoppen met mij [-( (allé nu da is toch zooo.. plezant voor ne jongen lekker mee gaan shoppen met zen vriendinneke :ha ) wacht dan maar ... :-k :---) :shhh: :ha .

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#114 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:18

schuldig of onschuldig, het is al bij al een hele soep hoor, ik denk dat we nooit echt zullen weten wie het gedaan heeft net als bij oj simpson in de tijd, alleen de schuldige weet het , may he burn in hell!!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#115 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:18

Ik las vandaag dan ook nog eens dat de jury na afloop lekker een terrasje is gaan doen met de familie Van Doren. Dat zegt toch ook al genoeg :o

Bewerkt door MissKitty, 22 oktober 2010 - 14:41.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#116 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:28

:catscratchhead

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#117 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:38

tijgertje75 zei:

schuldig of onschuldig, het is al bij al een hele soep hoor, ik denk dat we nooit echt zullen weten wie het gedaan heeft net als bij oj simpson in de tijd, alleen de schuldige weet het , may he burn in hell!!

Ik HOOP dat er alsnog bewijs volgt of bekentenis. Maar ik vrees ook.
Laten we hopen dat ze het ind gedaan heeft.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:41

MissKitty zei:

Ik las vandaag dan ook nog eens dat de jury na afloop lekker een terrasje is gaan doen met de familie van doren. Dat zegt toch ook al genoeg :o

:onzeker: Mja maar langs de andere kant denk ik dat haar kinderen en rest van de familie zich toch niet zomaar bij eender welke verdachte verzoenen. Ik bedoel maar ook zij moeten zeer sterk overtuigd zijn dat ze het was anders ga je dit niet "vieren". Miss hebben de familie als dank de jury uitgenodigd...
Achter alles word nu dadelijk wat gezocht ;) .

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#119 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:41

Dinnie zei:

dit proces is één grote show met nog enkele na - afleveringen. Voer voor de rodelpers en waarschijnlijk mss boek in de toekomst?
Stel je gewoon de vraag
- Wie is er hier eigenlijk het slachtoffer van het onverantwoord sexueel gedrag van mevrouw waarvan de man en kinderen beweren dat ze intens gelukkig met haar waren?????????????
- waarom was er eigenlijk veel schrik van pleiter Vermassen na het vinden van het tasje?

Hier ben ik het volledig mee eens.
Ik stel me diezelfde vragen.
Vandaar dat ik de vreugdekreet van de familie zo dubbel vind.
Je kan toch nooit blij en opgelucht zijn, het gaat nota bene om het slachtoffer haar beste vriendin.

Ik begrijp de kwaadheid van die familie ook niet tegenover de beschuldigde. Als ze het daadwerkelijk gedaan heeft was dat omdat ze echt moe getergd werd door haar vriendin en haar liefdespartner. Ze had haar daarom niet moeten vermoorden, maar haar gewoon kunnen laten vallen. Maar ik vrees dat ons menselijk brein niet altijd zo in mekaar zit.

Voor de familie van de beschuldigde moet dit ook een hel geweest zijn al die tijd !! En daar heeft het mediacircus enorm veel schuld aan.
Ik vrees dat die familie echt helemaal kapot en leeg is nu, terwijl ze er niets aan kunnen doen. En dan gaan ze hen ook nog eens een micro onder de neus gaan duwen om enige reactie te kunnen krijgen ???

Filmen in en rond zo'n proces zou verboden moeten zijn !! En zo'n zaken echt in de media gaan uitspelen, vind ik enorm getuigen van zeer weinig respect zowel voor het slachtoffer als de beschuldigde. En daar heeft de familie van het slachtoffer dus toestemming voor gegeven ??? Dit zou ik dus nooit kunnen !!

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#120 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:44

MissKitty zei:

Ik las vandaag dan ook nog eens dat de jury na afloop lekker een terrasje is gaan doen met de familie van doren. Dat zegt toch ook al genoeg :o
Dat past toch niet vind ik. Persoonlijk zou ik dat nooit doen, je voelt de hete adem van de pers in je nek en dan zoiets doen dat zorgt alleen voor dat je integriteit als jurylid in het discrediet gebracht wordt.