Spring naar inhoud

- - - - -

Parachutemoord

• Log in om te reageren
166 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:52

feroesti zei:

Ik begrijp de kwaadheid van die familie ook niet tegenover de beschuldigde. Als ze het daadwerkelijk gedaan heeft was dat omdat ze echt moe getergd werd door haar vriendin en haar liefdespartner. Ze had haar daarom niet moeten vermoorden, maar haar gewoon kunnen laten vallen.

Sorry Feroesti maar als ze het deed is het en blijft het een hele laffe super smerige daad!!! Zomaar over iemand zen leven beslissen zonder dat deze nog enige kans had om zich van de dood te redden??!!
Wat ik zo erg vind nu doordat ze op deze manier veroordeeld werd word ze vaak door de buitenwereld op handjes gedragen omdat ze geen bewijs hebben en dus vrij hoort rond te huppelen. Allé komaan. Stel ze heeft het gedaan...
Dan zal ze wel blij lachen in haar celleke dat ze nog op die handjes gedragen kan worden!
Niemand verdiend het om op zo'n smerige laffe manier omgebracht te worden :misselijk: !!! En omdat ze getergd werd of weet ik wat, komaan hé dan moeten er vele mensen sterven ze. Ga eens ergens een weekje in een fabriek werken dan zal je wel zien wat ik bedoel ;) , bedrog, pesterijen noem het en je hebt het trouwens overal...

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#122 Geplaatst 22 oktober 2010 - 14:57

Fairness zei:

:onzeker: Mja maar langs de andere kant denk ik dat haar kinderen en rest van de familie zich toch niet zomaar bij eender welke verdachte verzoenen. Ik bedoel maar ook zij moeten zeer sterk overtuigd zijn dat ze het was anders ga je dit niet "vieren". Miss hebben de familie als dank de jury uitgenodigd...
Achter alles word nu dadelijk wat gezocht ;) .

Mja het is niet voor niets strafbaar wat de jury nu gedaan heeft he. Die mogen achteraf namelijk niet communiceren met hen over het proces enzo.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#123 Geplaatst 22 oktober 2010 - 15:12

Fairness zei:

Sorry Feroesti maar als ze het deed is het en blijft het een hele laffe super smerige daad!!! Zomaar over iemand zen leven beslissen zonder dat deze nog enige kans had om zich van de dood te redden??!!
Wat ik zo erg vind nu doordat ze op deze manier veroordeeld werd word ze vaak door de buitenwereld op handjes gedragen omdat ze geen bewijs hebben en dus vrij hoort rond te huppelen. Allé komaan. Stel ze heeft het gedaan...
Dan zal ze wel blij lachen in haar celleke dat ze nog op die handjes gedragen kan worden!
Niemand verdiend het om op zo'n smerige laffe manier omgebracht te worden :misselijk: !!! En omdat ze getergd werd of weet ik wat, komaan hé dan moeten er vele mensen sterven ze. Ga eens ergens een weekje in een fabriek werken dan zal je wel zien wat ik bedoel ;) , bedrog, pesterijen noem het en je hebt het trouwens overal...

Ja , maar als iemand gepest werd en de pester koelbloedig afmaakt, zal hij zo'n proces niet krijgen. Dan zullen er verzachtende omstandigheden zijn.... Zo heeft Vermassen een vrouw vrij gekregen die door haar man mishandeld werd. Zij had hem vermoord en heeft dat bekend is zelfs vrijgesproken vanwege de jarenlange mishandeling. En dat kan wel ???
Moord is toch moord.
En dan wordt hier in deze zaak zo'n mediacircus opgevoerd ??
En staat de familie van de beschuldigde daar achter en doet de advocaat daar aan mee ???

Ik verwacht toch dat er beroep aangetekend wordt, ik denk niet dat het hier bij blijft...

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 22 oktober 2010 - 15:13

MissKitty zei:

Mja het is niet voor niets strafbaar wat de jury nu gedaan heeft he. Die mogen achteraf namelijk niet communiceren met hen over het proces enzo.

Dat van het strafbare daar ben ik niet van op de hoogte ;) . (wegens dat de zaak toen reeds uitgesproken werd)
Langs de andere kant heeft zo'n drink voor mij persoonlijk niets te betekenen. Allé eigenlijk wel. Volgens mij zijn die mensen dankbaar dat de persoon (waarvan ze volgens mij toch heel erg overtuigd moeten zijn dat zij dit gedaan heeft) zal boeten voor wat ze deed. Als je niet overtuigd bent van haar misdaad ga je dit toch zeker niet botvieren.
Of die mensen moeten heel anders denken en zijn dan ik :catscratchhead . Dat kan ook ;) .

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 22 oktober 2010 - 15:18

feroesti zei:

Ja , maar als iemand gepest werd en de pester koelbloedig afmaakt, zal hij zo'n proces niet krijgen. Dan zullen er verzachtende omstandigheden zijn.... Zo heeft Vermassen een vrouw vrij gekregen die door haar man mishandeld werd. Zij had hem vermoord en heeft dat bekend is zelfs vrijgesproken vanwege de jarenlange mishandeling. En dat kan wel ???
Moord is toch moord.
En dan wordt hier in deze zaak zo'n mediacircus opgevoerd ??
En staat de familie van de beschuldigde daar achter en doet de advocaat daar aan mee ???

Ik verwacht toch dat er beroep aangetekend wordt, ik denk niet dat het hier bij blijft...

Nee hier blijft het zeker niet bij, daar ben ik ook van overtuigd.
Ind normaal komen die zaken zeker zeker ter spraken en word er dan milder omgegaan. Maar aangezien ze alles ontkent heeft, heeft ze ook niet open kunnen uitkomen voor de diepe wrang die ze echt voelde ;) . Moest ze nu dadelijk bekend hebben (ik herhaal nogmaals wanneer ze dit deed ;) ) dan had ze het er met haar advocaat kunnen overhebben en aankaarten in het proces. Er is wel wat over gezegd maar niet zo diep en vergaand want dan zou ze zichzelf alleen nog verdachter gaan maken. Dat is mijn mening hé.
En ind die media aandacht... waarom wil je nu zoiets als beschuldigde??!!

Bewerkt door Fairness, 22 oktober 2010 - 15:20.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#126 Geplaatst 22 oktober 2010 - 15:41

Fairness zei:

Dat van het strafbare daar ben ik niet van op de hoogte ;) . (wegens dat de zaak toen reeds uitgesproken werd)

Strafbaar: juryleden parachutemoord leggen uitspraak uit aan kinderen slachtoffer - Hbvl.be

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#127 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:12

Ik ben ooit beschuldigd van diefstal. Alles wees naar mij, ik had geen geld, had schulden, was ter plaatse geweest, slechte jeugd, ouders geen geld, agressie, armoede... Dus werd er gezegd dat het niet anders kon dat dat IK schuldig was. Ik mijn onschuld uitgeschreeuwd, dat was nog een extra bewijs dat ik schuldig was want een onschuldig iemand zou rustig blijven ... Ben afgeschilderd als iemand met psychische problemen, dubbele persoonlijkheid, ik verdrong het feit dat ik een dief was ... Moet ik uitleggen wat dat met een mens doet?
Ik durf nergens meer te komen uit angst dat ze mij achteraf zouden beschuldigen van iets. Ik durf niet naar een winkel te gaan, ik durf niet naar etentjes, ik durf geen geld vast te nemen, ik durf niet uitgaan, ik durf niet bij andere mensen zijn ... Er zijn zoveel plaatsen waar gestolen kan worden en ik heb zo een enorme angst om nogmaals beschuldigd te worden! Aangezien 1 of andere 'psychiater' na 2 minuten een diagnose kan stellen gebaseerd op het feit dat mijn ouders geen geld hadden ...
Dit is een heel gevaarlijk precedent! Iemand beschuldigen op basis van vermoedens KAN niet.
Ze willen Vorst sluiten? Mannekes toch! Bouw al maar een stuk of 15 extra gevangenissen met die veroordeleingen op basis van vermoedens.
Hadden ze van in het begin die minnar verdacht, dan had hij daar gestaan, niet Els. Hij had een even grote reden.

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#128 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:20

En dan nog iets.
Ik blijf erbij, misschien erg voor de familie van het slachtoffer ... Ze had alle redenen om zelfmoord te plegen en Els en/of de minnaar mee te sleuren in haar afgrond!
Tenslotte kon ze alles verliezen, haar man, kinderen, huis, alles.
Wat als ze het niet meer zag zitten en zelfmoord pleegde zodanig dat anderen de schuld van moord kregen? Daar al iemand aan gedacht?

En wou ze die relatie niet stopzetten? Misschien roddels van de pers, maar als ze die relatie beëindigde en Mr.Macho kon dat niet verkroppen...

Iemand die jaren, als vrouw en moeder, nachten en weekends van huis blijft en de man verklaart dat hij niets wist van een minnaar, klinkt me ook héél vreemd in de oren hoor. Wat als ze nu eens van hem wou scheiden? En hij verdroeg die nederlaag niet?
Els in den bak, de andere 2 ook hoor! Ze hadden ook alle redenen om die vrouw te vermoorden!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#129 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:39

Gehenna eerst en vooral een dikke :hug: :hug: :hug: want dat moet helemaal niet plezant zijn zoiets.
En over dat proces kun je eewig blijven praten de waarheid zal toch nooit iemand zeker weten .
En als zij het niet gedaan heeft vindt ik dat heel erg en dan zal de echte dader al heel lang triomfantelijk door het leven gaan .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#130 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:45

MissKitty zei:

Ik las vandaag dan ook nog eens dat de jury na afloop lekker een terrasje is gaan doen met de familie Van Doren. Dat zegt toch ook al genoeg :o

zegt de media... Media zegt veel ;) En als ze iets kunnen opblazen, zullen ze dat wel doen.

Bewerkt door Frances, 22 oktober 2010 - 17:03.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#131 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:51

Frances zei:

zegt de media... Media zegt veel ;) En alles ze iets kunnen opblazen, zullen ze dat wel doen.

Inderdaad!

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 22 oktober 2010 - 18:07

Ik hoop echt dat ze schuldig is, want ik zou anders niet graag in de schoenen van een jurylid staan.  Amai! :o

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#133 Geplaatst 22 oktober 2010 - 18:33

Frances zei:

zegt de media... Media zegt veel ;) En als ze iets kunnen opblazen, zullen ze dat wel doen.

Iedereen heeft commentaar en kritiek op de media maar elk geruchtje gaat  verder de wereld in en wordt daarbij nog eens lekker bewerkt. ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 22 oktober 2010 - 18:42

MissKitty zei:

Ok ind nu zie ik het voor het eerst ;) . Nog steeds zie ik er geen kwaad in, in tegendeel. De uitspraak was al gedaan, dus heeft het niets met de mensen van de jury hun beslissing te maken gehad. Ik snap eigenlijk niet waarom er zo over gedaan word alweer :catscratchhead . Binnenkort hebben ze hun nog geld gegeven zodat ze haar schuldig bevonden ook zeker ;) .
In het dagelijks leven praat men over zoiets ook altijd na.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#135 Geplaatst 22 oktober 2010 - 19:39

Lap, daar heb je t al! In de Marollenmoord beroepT zich de advocaat op het geschapen precedent: dat er helemaal geen tastbare bewijzen nodig zijn om iemand schuldig te verklaren. HET WAS TE VERWACHTEN.