Spring naar inhoud

- - - - -

Parachutemoord

• Log in om te reageren
166 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#31 Geplaatst 20 oktober 2010 - 21:44

@Alaantje: ik kan dat ook bijna niet geloven... Je vrouw elk weekend weg, maar ze wordt wel overal afgeschilderd als de perfecte vrouw én moeder... en goed, het zal wel een lieve vrouw zijn geweest en niemand verdient zo een einde, maar toch... En idd, Els Clottemans had haar uiterlijk en aaibaarheidsfactor niet mee... Man man, stel je toch eens voor dat die dat niet gedaan heeft :s

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#32 Geplaatst 20 oktober 2010 - 21:49

Ze hebben haar van in t begin aan de schandpaal genageld, ze had geen kans.
Die Marcel die beweerde dat de vermoorde Els de vrouw van zijn leven was... waarom kroop hij dan met de beschuldigde in bed? sorry, maar daar kan ik niet bij ,hoor!

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#33 Geplaatst 20 oktober 2010 - 21:53

Ben benieuwd voor morgen , de strafmaat. Waarschijnlijk eist Vermassen levenslang en zal ze dat ook krijgen. Dus 30 jaar en kan ze na 10 jaar ten vroegste vrijkomen, ze heeft al 3 jaar gedaan dus in t gunstigste geval nog 7 jaar te gaan op voorwaarde dat er geen beroep daartegen wordt aangetekend.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 20 oktober 2010 - 21:56

Volgens mij gaat ze wel in cassatie.  Ze kan niet anders volgens mij.  Als ze de hele tijd zegt dat ze onschuldig is, kan ze zich toch onmogelijk bij dit verdict neerleggen :oops:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 20 oktober 2010 - 21:57

Ik wil hier echt niet tegendraads doen maar persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat ze de juiste beslissing hebben genomen :oops: . Hoe vaak worden mensen niet vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs? Stel je nu eens voor dat ze het wel heeft gedaan en vrij gesproken word omdat ze het niet kunne bewijzen (wat ook heel vaak gebeurd)...
Naar mijn gevoel was ze van in het begin schuldig... Sorry mijn gevoel.

Guest_Femmieke_*
Guest_Femmieke_*

#36 Geplaatst 20 oktober 2010 - 22:06

alaantje zei:

Ik vind t ook schandalig. Als er geen harde bewijzen zijn moet je iemand niet veroordelen. Bij twijfel altijd oordelen in het voordeel van de beschuldigde, dat is mijn mening. Ik had gedacht dat de jury ook zo zou oordelen tot ik vanmorgen een foto van de jryleden zag; toen dacht ik: ze hangt, zeker weten.
Als ze een knap meisje was geweest die bij de minste aanval in tranen zou zijn uitgebarsten zou ze vrijgesproken zijn. Maar ja, verkeerd gereageerd op sommige aanvallen en geen hoge aaibaarheidsfactor hebben haar de das omgedaan.
By the way, gelooft iemand dat de echtgenoot van niets wist? Komaan,zeg,

Ben het volledig met je eens.

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#37 Geplaatst 20 oktober 2010 - 22:13

veerlevs zei:

Volgens mij gaat ze wel in cassatie.  Ze kan niet anders volgens mij.  Als ze de hele tijd zegt dat ze onschuldig is, kan ze zich toch onmogelijk bij dit verdict neerleggen :oops:
Ik denk dat je enkel in cassatie kunt gaan wegens procedurefouten.
@ Fairness: Je kunt best gelijk hebben en ik spreek me ook niet uit over of dat ze t gedaan heeft of niet maar je moet vind ik objektief proberen te blijven en niet veroordelen op het gevoel, want gevoel kan bedriegen.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 20 oktober 2010 - 22:19

alaantje zei:

@ Fairness: Je kunt best gelijk hebben en ik spreek me ook niet uit over of dat ze t gedaan heeft of niet maar je moet vind ik objektief proberen te blijven en niet veroordelen op het gevoel, want gevoel kan bedriegen.

Ind het is een puur gevoel en hoe ik haar geobserveerd heb.
Maar het zou ook erg zijn dat ze haar wegens gebrek aan bewijs moeten laten gaan..
Miss zit ik er naast...
Hier blijft het niet bij hoor ;) .
Wij weten niet al de details en de gelaatsuitdrukkingen die daarbij gegeven werden...
Ik kan ook niet zeggen wat ik echt zou beslissen... ik was er niet bij in de jury.

Bewerkt door Fairness, 20 oktober 2010 - 22:24.

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 20 oktober 2010 - 22:37

Ik vind ook dat het absoluut niet kan dat iemand gestraft wordt zonder dat er bewijzen zijn!
En dan nog met Vermassen als tegenpartij, da's al helemaal geen gelijke verdeling. Plus de woorden die Vermassen gebruikte: "enkel een psycho killer kan iemand op zulk een zieke manier om het leven brengen". Euh touwtjes van een parachute doorknippen psycho? Ik vind iemand verkrachten en bewerken met messen veel en veel meer psycho hoor :s

Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 20 oktober 2010 - 22:50

Ik ben op zoek naar een foto van de jury maar vind er geen... Alaantje? Ik ben wel benieuwd..

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#41 Geplaatst 20 oktober 2010 - 22:53

Tja... ik weet het niet...

Wel vind ik het een akelige vrouw eerlijk gezegd en krijg er de kriebels van dat ze tijdens heel dat proces er zo koelbloedig bij zat, geen traan gelaten toen de familie van het slachtoffer daar hun ziel uitgoten, noch bij het filmpje waar het slachtoffer te pletter viel, maar dan wel tranen bij het verdict. Zo'n gedrag dat is ook psychopathisch...

Maar of ze een moordenaar is, dat weet alleen zij zelf natuurlijk...

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#42 Geplaatst 20 oktober 2010 - 23:10

Ik weet natuurlijk ook niet of zij het gedaan heeft maar de schuld willen doorschuiven naar de anderen en zelfs de dochter van de vermoorde vrouw trachten onder verdenking stellen ,vind ik een laffe en laaghartige streek. Ook daarom kan zij echt niet op mijn sympathie rekenen.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 21 oktober 2010 - 07:18

Het is het openbaar ministerie dat de strafmaat eist, niet Vermassen... Maar op moord (doodslag met voorbedachte rade) staat inderdaad levenslang. Maar zelfs kan verlaagd worden tot minimum 3 jaar gevangenis. (héél raar systeem)

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#44 Geplaatst 21 oktober 2010 - 07:25

Ben ik dan de enigste die haar man schuldig acht? :louche:

Volgens mij doet zij gevangenis voor de daden van haar man! Hij is er achtergekomen dat ze een minnaar had en houdt zich nu van de domme :evil:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#45 Geplaatst 21 oktober 2010 - 07:59

Pas op he, ik zeg niet dat EC het niet gedaan heeft, maar geen harde bewijzen, niks, nada... en dan dat make-up tasje... Tsja, we zullen het wel nooit weten zeker... :louche: