Spring naar inhoud

- - - - -

Parachutemoord

• Log in om te reageren
166 reacties op dit onderwerp
Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 21 oktober 2010 - 09:59

Sarah en Erik zei:

ik ga met je akkoord Anne, maar er zijn natuurlijk ook veel psychologische onderzoeken geweest, die er één voor één op wezen dat ze wel degelijk in staat is om zo'n moord te plegen.
En in zo'n zaken geloof ik nogal sterk.

Ind daar gaat meer aan vooraf dan we denken hoor :) .
Ik weet niet maar iets op haar gezicht laat me denken dat ze het deed...
Iedereen beziet iemand anders natuurlijk, maar voor mij was ze schuldig van in het begin... Zo'n gevoel draagt iedereen anders hé ;) . Ik was opgelucht eigenlijk dat ze was opgepakt want ik had schrik dat ze wegens gebrek aan bewijsstukken vrij ging blijven lopen en dat zou even erg zijn!
En of volgens mij doet de advocaat hier ook niets ter sprake. De advocaat van de tegenpartij was ook niet de eerste de beste hoor.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#62 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:17

Fairness zei:

Ind daar gaat meer aan vooraf dan we denken hoor :) .
Ik weet niet maar iets op haar gezicht laat me denken dat ze het deed...
Iedereen beziet iemand anders natuurlijk, maar voor mij was ze schuldig van in het begin... Zo'n gevoel draagt iedereen anders hé ;) . Ik was opgelucht eigenlijk dat ze was opgepakt want ik had schrik dat ze wegens gebrek aan bewijsstukken vrij ging blijven lopen en dat zou even erg zijn!
En of volgens mij doet de advocaat hier ook niets ter sprake. De advocaat van de tegenpartij was ook niet de eerste de beste hoor.

dat is mijn gedacht ook ja :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#63 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:17

Sarah en Erik zei:

ik ga met je akkoord Anne, maar er zijn natuurlijk ook veel psychologische onderzoeken geweest, die er één voor één op wezen dat ze wel degelijk in staat is om zo'n moord te plegen.
En in zo'n zaken geloof ik nogal sterk.

Dat zegt niks vind ik. Volgens mij kan je in iedereen wel zoiets terugvinden als je daar echt naar op zoek gaat. Blijft ze haar onschuld volhouden dan noemen ze haar gewoon enorm koelbloedig, een pathologische leugenaar enz. Maar wat moet ze dan anders indien ze het niet gedaan heeft? In bijna iedere rechtszaak heeft de ene partij een legertje psychologen die via onderzoek ontdekt zouden hebben dat de beschuldigde het gedaan heeft en de andere partij een legertje psychologen die zegt dat de beschuldigde het niet gedaan heeft. Ze zien gewoon wat ze willen zien.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:27

nathalinde zei:

Wat het slachtoffer betreft ... ergens heeft zij het een beetje gezocht om zo aan haar einde te komen, want ze was uiteindelijk zelf ook een grove fout aan het maken door als getrouwde vrouw een andere realtie te beginnen en dus ontrouw te zijn.

Sorry maar dit vind ik toch wat grof...
Dan zouden er hier veel vrouwen/mannen moeten neerstorten hoor.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#65 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:28

Fairness zei:

Sorry maar dit vind ik toch wat grof...
Dan zouden er hier veel vrouwen/mannen moeten neerstorten hoor.

inderdaad :s

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:31

Persoonlijk vind ik ook dat, ongeacht ze het nu gedaan heeft of niet, zolang er geen harde bewijzen zijn ze vrijgesproken zou moeten worden. Ik geloof nog altijd in 'je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is'.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:32

MissKitty zei:

Dat zegt niks vind ik. Volgens mij kan je in iedereen wel zoiets terugvinden als je daar echt naar op zoek gaat. Blijft ze haar onschuld volhouden dan noemen ze haar gewoon enorm koelbloedig, een pathologische leugenaar enz. Maar wat moet ze dan anders indien ze het niet gedaan heeft? In bijna iedere rechtszaak heeft de ene partij een legertje psychologen die via onderzoek ontdekt zouden hebben dat de beschuldigde het gedaan heeft en de andere partij een legertje psychologen die zegt dat de beschuldigde het niet gedaan heeft. Ze zien gewoon wat ze willen zien.

Voor mij komt ze enorm schijnheilig over al van in het begin. Wanneer zoiets met één van mijn vriendinnen zou gebeuren zou ik het van in het begin al moeilijk gehad hebben om voor een camera te verschijnen en dat zou zeker met tranen gepaard gaan...
Ind psygologisch kan je bij iedereen wel wat vinden maar in hoeverre? Dan begint ze over haar job als kleuterleidster van je moest mij eens bezig zien... Dat doet ook helemaal niet ter zaken want bekijk Ronald Janssen die was ook doodgewoon in zen dagelijkse leven.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#68 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:37

Maar, wat zijn harde bewijzen? ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:37

PeggyJ zei:

Persoonlijk vind ik ook dat, ongeacht ze het nu gedaan heeft of niet, zolang er geen harde bewijzen zijn ze vrijgesproken zou moeten worden. Ik geloof nog altijd in 'je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is'.

Stel dat ze het deed? Verdiend ze het dan om vrij te lopen omdat er nergens bewijs stukken zijn? Persoonlijk ben ik zelfs voor deze procedure. Kan er niet aan doen. Ze is echt niet zomaar schuldig bevonden hoor. Dat gebeurd niet met de eerste de beste die men aanhoud. Zie de bende van nijvel, onopgelost gewoon wegens gebrek aan bewijs. Nog thans als je het hoort zijn daar mensen die sterk verdacht zijn van deze zaak. Ik vind het schandalig net dat deze mensen dankzij "the good luck of not having evidence" zomaar vrij verder kunnen gaan!!!

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#70 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:43

Ik weet het niet,of ze het deed of niet.
Heb altijd gedacht van wel,maar nu twijfel ik zelf...
Wat ik wel weet is dat Jaloezie een vies ding is. En mensen al veel zieke dingen heeft laten doen.
Misschien dat dit hier ook wel het geval was.
Weet het echt niet...

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:45

ik heb eigenlijk ook altijd gedacht dat ze het gedaan heeft maar ja mss ook niet, ze zal wel in beroep gaan zeker en dan kan er over dat tasje mss meer gezegd worden, weet het ook allemaal niet hoor, ik hoop in ieder geval dat ze niet onschuldig in de cel zit, dat ze het echt gedaan heeft

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#72 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:45

*Ik had het verwacht dat ze schuldig ging bevonden worden. Krijg het gevoel dat ze geen eerlijk proces gekregen heeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze onschuldig is. Ik weet het niet dus kan er ook geen oordeel over vellen. Er zijn gewoon heel veel dingen in het onderzoek die niet kloppen. Waarom niet de man en de minnaar meer ondervraagt? of waarom komt nu ineens dat toiletzakje boven. En als zij zo "gestoord" zou zijn, waarom mocht zij dan nog 4 jaar lang les geven aan kinderen van 10 jaar?*
Teveel onregelmatigheden naar mijn goesting. Ik hoop dat ze geen onterechte straf krijgt indien ze onschuldig is.*

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#73 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:48

Lilia2055 zei:

*Ik had het verwacht dat ze schuldig ging bevonden worden. Krijg het gevoel dat ze geen eerlijk proces gekregen heeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze onschuldig is. Ik weet het niet dus kan er ook geen oordeel over vellen. Er zijn gewoon heel veel dingen in het onderzoek die niet kloppen. Waarom niet de man en de minnaar meer ondervraagt? of waarom komt nu ineens dat toiletzakje boven. En als zij zo "gestoord" zou zijn, waarom mocht zij dan nog 4 jaar lang les geven aan kinderen van 10 jaar?*
Teveel onregelmatigheden naar mijn goesting. Ik hoop dat ze geen onterechte straf krijgt indien ze onschuldig is.*

Dat is niets abnormaal hier in belgië hoor.
Vele ex pedofielen zijn leraars ;) .

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:49

Fairness zei:

Dat is niets abnormaal hier in belgië hoor.
Vele ex pedofielen zijn leraars ;) .

Ja als je dat maar weet :)
Hier in België hoor je echt veel dat je denkt van :o

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#75 Geplaatst 21 oktober 2010 - 10:52

Brenda... zei:

Ik weet het niet,of ze het deed of niet.
Heb altijd gedacht van wel,maar nu twijfel ik zelf...
Wat ik wel weet is dat Jaloezie een vies ding is. En mensen al veel zieke dingen heeft laten doen.
Misschien dat dit hier ook wel het geval was.
Weet het echt niet...

Ik "verdenk" haar van jaloezie. Niet meer, niet minder.
Ik denk dat we als vrouwen zelf kunnen zeggen hoe we al eens door een andere vrouw geviseerd werden wegens jaloezie. Is dit de verkeerde persoon die niet sterk in haar schoenen staat en zit je dan in deze situatie dan acht ik daar deze persoon toe in staat.