Spring naar inhoud

- - - - -

Babbie sterilisatie

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#1 Geplaatst 21 oktober 2010 - 18:39

Zaterdag gesteriliseerd. Zondag een vod en maandag zat er iets meer leven in. Dinsdag een beetje tonijn gegeten, wat rondgelopen ... Gisteren vliegt ze tegen het raam, de tuinpoes was daar. Iets meer gegeten, Broer in zijn neus gekrabt, op de kast gesprongen om snoepjes te eten, tonijn eten, water drinken (niet veel maar toch)
Ik dacht dus, ok, ze komt stilaan erdoor.
Vanmorgen kom ik beneden en ze ligt daar, haar vacht verward, kleine oogjes, licht hijgen. Ik wil een beetje tonijn geven, ze draait haar kopje weg. Ok dan! Ik schud met het potje snoepjes, totaal geen reactie! Dus wil ik een paar snoepjes op haar kussen leggen, onder haar kop is het helemaal nat.
WTF?! Bek open, niks te zien, maar ze kwijlt. En dat was niet normaal. wonde bekeken, ziet er goed uit, geen infectie.
Wij daarnet naar de da ...
Springt madame uit de mand, de echtgenoot erachter om ze te pakken ... not. Ze loopt weg, springt tegen de muur, op de kasten ...
Zegt de da: daar is niks mis mee ... Ah nee, thuis ligt ze een beetje zielig ziek te doen, weigert te eten, ligt te kwijlen en dan is ze ineens springlevend!
Geen koorts, niks ziek, totaal niks. Comediƫnne!

Bon, ze heeft toch een spuit 'epo' gekregen en wat vocht omdat ze toch niet veel drinkt en eens we terug thuis waren is ze gaan drinken, zeker 100ml !!! Is daarnet een beetje droge voeding gaan eten ook. En nu loopt ze rond met haar blik van "wat kan ik uitsteken ..."

Ik ga hier vlug een blikje opentrekken zi, nu die doping werkt, dat ze maar eet.
Zo mager dat ze geworden is.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:48

Wat een zotte poezel.  Wel raar, dat ze thuis zo raar doet.

Geplaatste afbeelding

Guest_Gehenna_*
Guest_Gehenna_*

#3 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:26

Hmz... is altijd een beetje een 'rare' geweest :x

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 22 oktober 2010 - 19:17

:) :) :)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#5 Geplaatst 22 oktober 2010 - 19:20

Ach die bedoeld gewoon het is verwentijd, dus personeel begin maar uit de kast te halen :lachen: :lachen: :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 22 oktober 2010 - 19:42

:) :) :d
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#7 Geplaatst 22 oktober 2010 - 19:44

:bravo: :bravo: :bravo:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 23 oktober 2010 - 20:00

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag