Spring naar inhoud

- - - - -

Verveling

• Log in om te reageren
13 reacties op dit onderwerp
Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#1 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:32

Ik denk dat Zeppe zich verveelt. Hij speelt enkel als ik mee speel. En aan Musti heeft hij ook niks. :catnoknow Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij zich niet meer verveelt?

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:41

Wat voor speelgoed heeft hij?*

Mijn katten zijn momenteel geobsedeerd door een speelgoed muisje. Ze brengen dit zelfs terug zodat ik het weer kan weggooien.

En anders eventueel intelligent speelgoed?

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#3 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:42

Hij heeft vanalles, muisjes, balletjes,hengeltjes,...
Na 2 minuten is hij het al beu :catscratchhead

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:48

*En zoiets als dit dan? Denkspeelgoed voor katten goedkoop bij zooplus: Turbinio kattenspeelgoed
Dan moet je zelf niet bij hem gaan zitten, het beweegt uit zichzelf en is nog redelijk van prijs

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#5 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:00

Lilia2055 zei:

*En zoiets als dit dan? Denkspeelgoed voor katten goedkoop bij zooplus: Turbinio kattenspeelgoed
Dan moet je zelf niet bij hem gaan zitten, het beweegt uit zichzelf en is nog redelijk van prijs

ziet er heel interessant uit,bedankt!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:01

:geluk:

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#7 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:39

Lilia2055 zei:

Die van ons gaan hier van lopen :oops:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#8 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:42

Sarina_ zei:

Die van ons gaan hier van lopen :oops:

daar was ik ook al aan het denken,wie weet is hij er bang van.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:53

Nu het wat kouder is, spelen de poezels hier ook minder. Ze slapen vooral. Als ik pas thuis kom van het werk, wordt er even rondgecrost maar dat is ook alles. En het ligt hier nochthans vol met speelgoed :oops: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarina__*
Guest_Sarina__*

#10 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:58

Joloka zei:

Nu het wat kouder is, spelen de poezels hier ook minder. Ze slapen vooral. Als ik pas thuis kom van het werk, wordt er even rondgecrost maar dat is ook alles. En het ligt hier nochthans vol met speelgoed :oops: .

Is toch zalig!!! Geef mij maar slapende, knuffelende lieverds ipv rondcrossende, afbrekende zottekopkes :) ... vooral snachts :evil:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#11 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:30

Nog iemand voorstellen?

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#12 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:44

Heb hetzelfde probleem :( Zita vindt haar speeltjes niet interessant. Als ik een speeltje gooi tikt ze er 1 maal tegen met haar poot en stapt ze er gewoon van weg. Dan loopt ze zielig rond tot ik mij neerzet en met haar begin te spelen. En na 5 min is ze het beu en loopt ze weer zielig te wezen :( pfff

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#13 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:46

Heb hetzelfde probleem :( Zita vindt haar speeltjes niet interessant. Als ik een speeltje gooi tikt ze er 1 maal tegen met haar poot en stapt ze er gewoon van weg. Dan loopt ze zielig rond tot ik mij neerzet en met haar begin te spelen. En na 5 min is ze het beu en loopt ze weer zielig te wezen :( pfff

idd,zo is het ongeveer ook. Alleen kan zeppe soms uren met mij spelen. Waar ik soms wel niet zoveel tijd voor heb :oops:

Bewerkt door MZ_forever, 22 oktober 2010 - 16:48.

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#14 Geplaatst 22 oktober 2010 - 16:50

MZ_forever zei:

idd,zo is het ongeveer ook. Alleen kan zeppe soms uren met mij spelen. Waar ik soms wel niet zoveel tijd voor heb :oops:

Ik zit soms uren thuis dat ik met haar kan spelen maar dan heeft ze precies geen zin :(