Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#181 Geplaatst 05 december 2010 - 01:27

ik lees het nu net van mona ,wat ben ik zo blij voor je ,5 kittens amai heeft ze alles goed doorstaan gelukkig ,een hele dikke proficiat :loveshower: :b :loveshower: zo schattig als je ze ziet liggen ,het is zo spanned allemaal ,en je woont ook zo kort bij mij ,ik hoop dat er een blue point bij is :heart: daar ben ik ook zo gek van ,het is een goede mamapoes dat zie je ,zo jong leven in huis ben een tikkeltje jaloers :ha op je , :catkiss
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#182 Geplaatst 05 december 2010 - 01:59

marleen57 zei:

ik lees het nu net van mona ,wat ben ik zo blij voor je ,5 kittens amai heeft ze alles goed doorstaan gelukkig ,een hele dikke proficiat :loveshower: :b :loveshower: zo schattig als je ze ziet liggen ,het is zo spanned allemaal ,en je woont ook zo kort bij mij ,ik hoop dat er een blue point bij is :heart: daar ben ik ook zo gek van ,het is een goede mamapoes dat zie je ,zo jong leven in huis ben een tikkeltje jaloers :ha op je , :catkiss

Het gaan helaas allemaal sealtjes zijn. Je mag ze altijd eens komen bezoeken uiteraard, dan hoef je al minder jaloers te zijn ;)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#183 Geplaatst 05 december 2010 - 03:46

Hartelijk gefeliciteerd met de vijfling.
Heerlijk om mamma en kids op de foto's te mogen bewonderen :love4: :love4: :love4:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#184 Geplaatst 05 december 2010 - 08:33

Van harte gefeliciteerd met de superschattige wollebolletjes! :loveshower: Geniet ervan!
Geplaatste afbeelding

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#185 Geplaatst 05 december 2010 - 08:42

Oh, het zijn er 5 geworden super :flower:

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#186 Geplaatst 05 december 2010 - 09:06

Dikke proficiat met de 5-ling een mooi nestje en alles is goed verlopen :thumb: :thumb: :thumb: !!!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#187 Geplaatst 05 december 2010 - 09:25

Gefeliciteerd met de 5-ling. Hopelijk groeien ze uit tot mooie gezonde dolletjes.
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#188 Geplaatst 05 december 2010 - 09:35

Vandaag is het opstaan iets minder leuk. Ineens blijkt dat Luca de nacht in de gang achter het wasmachine heeft doorgebracht en hij wilt daar ook helemaal niet meer achteruit komen. Gisteren ging het nog allemaal goed, hij bleef de hele tijd in de living bij Mona en de kittens en is zelfs tijdens de bevalling eventjes gaan helpen bij Mona. Snap er ff niks van :(

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#189 Geplaatst 05 december 2010 - 09:39

proficiat met je 5-ling :love3: :love3: :love3:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#190 Geplaatst 05 december 2010 - 09:41

MissKitty zei:

Vandaag is het opstaan iets minder leuk. Ineens blijkt dat Luca de nacht in de gang achter het wasmachine heeft doorgebracht en hij wilt daar ook helemaal niet meer achteruit komen. Gisteren ging het nog allemaal goed, hij bleef de hele tijd in de living bij Mona en de kittens en is zelfs tijdens de bevalling eventjes gaan helpen bij Mona. Snap er ff niks van :(

Het is waarschijnlijk ook allemaal een beetje verwarrend voor hem he :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#191 Geplaatst 05 december 2010 - 09:53

Joloka zei:

Het is waarschijnlijk ook allemaal een beetje verwarrend voor hem he :hug:

Ja en dat snap ik ook wel, ik vind het alleen zo raar dat hij het gisteren nog allemaal ok vond :o

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#192 Geplaatst 05 december 2010 - 09:55

MissKitty zei:

Ja en dat snap ik ook wel, ik vind het alleen zo raar dat hij het gisteren nog allemaal ok vond :o

Gisteren was het allemaal nog zo nieuw en zo spannend wat er gebeurde en vandaag zijn die kittens daar nog he. En zijn vriendinnetje gedraagt zich ook anders. Misschien heeft ze deze nacht zelfs eens geblazen naar hem omdat hij naar de kittens kwam kijken? Komt allemaal wel goed hoor. Geef hem maar een dikke knuffel van ons allemaal :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#193 Geplaatst 05 december 2010 - 10:08

Joloka zei:

Gisteren was het allemaal nog zo nieuw en zo spannend wat er gebeurde en vandaag zijn die kittens daar nog he. En zijn vriendinnetje gedraagt zich ook anders. Misschien heeft ze deze nacht zelfs eens geblazen naar hem omdat hij naar de kittens kwam kijken? Komt allemaal wel goed hoor. Geef hem maar een dikke knuffel van ons allemaal :hug:

Nee want net voor ik ging slapen rond 3u bleek hij ook al onder bed te zitten en er plots niet meer onderuit te willen, en sindsdien is hij dus niet meer bij haar geweest dus van blazen is er geen sprake geweest. Waar ik overigens heel verbaasd over was, ik had niet gedacht dat ze hem zo zou vertrouwen in de buurt van haar kittens. Ook nu lijkt ze soms op zoek te gaan naar hem.
De dikke knuffel zal zijn voor wanneer ik mijn lieve mannetje eindelijk achter dat stomme wasmachine uit krijg :) Ik ga ook maar eens bachbloemen geven dan best, hopelijk helpt dat wat.

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#194 Geplaatst 05 december 2010 - 10:26

Is heel erg normaal. Hier ook altijd het geval wanneer er nieuwe kittens geboren zijn.

Super dat je drie dametjes hebt om uit te kiezen. De geboortegewichtjes zijn in ieder geval heel erg netjes.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#195 Geplaatst 05 december 2010 - 10:36

Voor Mona is het ook nog wennen merk ik. Gisteren was ze niet uit de werpkist te krijgen maar vandaag is het al helemaal anders. Elke rede is precies goed om er toch maar even weer uit te kunnen. Als ik opsta uit de zetel dan is ze er direct bij om achter mij aan te gaan, en zeker als ik uit de living ga. Ik denk dat ze het eigenlijk beter gaat doen als ik terug werken ben en er niet ben om haar af te leiden. Ze wilt ook echt letterlijk voor 6 eten trouwens amai :)

De gewichtjes zijn na een nachtje slapen:
1. Katertje: 84g --> 95g
2. Poesje: 101g --> 108g
3. Poesje: 92g --> 101g
4. Poesje: 91g --> 87g
5. Katertje: 104g --> 110g

Ze lijken het dus allemaal goed te doen, behalve de 4de. Maar ik zit een beetje te twijfelen of ik 1 en 4 niet verwisseld heb misschien als je zo de gewichtjes bekijkt.
Binnen een paar uurtjes nog maar eens opnieuw wegen dus.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens