Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#211 Geplaatst 06 december 2010 - 01:13

MissKitty zei:

We zijn dus naar de DA geweest met het kitten en het heeft inderdaad een open gehemelte. Heb het er intussen met Hanne over gehad, aangezien zij al eens zo een kittentje groot heeft gebracht en we hebben besloten om het ook te proberen. Lukt het niet en komt het niks bij dan kunnen we het altijd nog laten inslapen maar ik wil haar wel een kans geven. We zijn haar nu dus met sonde aan het voeden.

Hier branden kaarsjes en wordt geduimd dat het goed zal lukken de kleine erdoor te slepen.

Veel sterkte!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#212 Geplaatst 06 december 2010 - 08:00

:thumb: we duimen heel hard mee :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#213 Geplaatst 06 december 2010 - 08:06

:geluk: :geluk: :geluk: Nog een paar duimpjes die meedraaien :hug:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#214 Geplaatst 06 december 2010 - 08:26

Oh hoe jammer, dat is 1 van mijn grootste angsten geweest toen er 6 kleine dutskes geboren werden. Hoe spijtig dat jij het ook moet meemaken, wel heel goed van je dat je het dutske toch een kans wil geven, ik zou het ook doen. Wie weet wordt dat wel de grootste lieverd ooit, laten we hopen :geluk: :pray:

Dat het dutske ook een Cinderella story mag meemaken zoals Flanelleke, want zij heeft haar koninkrijk gevonden na ook een grote lijdensweg af te moeten leggen :geluk: :

Bewerkt door Spanishke, 06 december 2010 - 08:28.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#215 Geplaatst 06 december 2010 - 09:01

Het gaat voorlopig helemaal niet goed eigenlijk deze morgen. De kleine uk komt voorlopig niet bij en er zijn er nog 2 die tov gisterenavond 10u 2g en 3g zijn afgevallen. Ik durf anderzijds ook niet meer te veel aan de kittens te zitten want Mona raakt er precies helemaal door van streek. Ze begon net rond te lopen met kittens, eerst moest de uk met het open gehemelte naar een ander plekje en daarna de uk die 3g is afgevallen. Ik heb ze maar beide teruggelegd maar nu heeft ze precies geen zin om er nog bij te gaan liggen :(
EDIT: Ze heeft opnieuw het kitten met het og uit het nest gehaald en zondert zich daar mee af. Wat nu?
Nieuwe EDIT: Intussen ligt ze terug rustig met alle kittens op een nieuw plekje. De rust is dus teruggekeerd maar sffs moet ik dat ukje weer weghalen voor zijn sonde en gaat de stress weer volop terugkeren vrees ik :(

Bewerkt door MissKitty, 06 december 2010 - 10:00.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#216 Geplaatst 06 december 2010 - 12:07

Jammer dat je vrees voor een open gehemelte werd bevestigd... :8

Wel goed dat je alles wil proberen om het kitten erdoor te krijgen! :duim:

Hopelijk lukt het, ik duim zeker mee! :duim: :duim: :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#217 Geplaatst 06 december 2010 - 12:09

Ik duim onzettend hard mee dat het toch nog goedkomt allemaal!
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#218 Geplaatst 06 december 2010 - 12:31

Oh nee, had gehoopt hier enkel goed nieuws te lezen :(

Duimen draaien hier volop :geluk:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#219 Geplaatst 06 december 2010 - 12:33

Proficiat met de geboorte, en spijtig van de ene open geheemlte
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#220 Geplaatst 06 december 2010 - 12:49

Stresserend hé :( . Zij die denken dat een nestje kittens enkel fun is :trance: .
Vraagt veel energie ook al zijn de kittens gezond. Je moet zoveel in de gaten houden en strest bij het minste dat niet gaat zoals het hoort. Moet je het kitten nu ook s' nachts sonde geven? Heel veel sterkte en probeer zelf tussendoor ook te ontspannen :hug: .

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#221 Geplaatst 06 december 2010 - 12:57

Fairness zei:

Stresserend hé :( . Zij die denken dat een nestje kittens enkel fun is :trance: .
Vraagt veel energie ook al zijn de kittens gezond. Je moet zoveel in de gaten houden en strest bij het minste dat niet gaat zoals het hoort. Moet je het kitten nu ook s' nachts sonde geven? Heel veel sterkte en probeer zelf tussendoor ook te ontspannen :hug: .

'S nachts ook ja, het kitten kan helemaal niks zelf drinken. Om 2u geeft mijn vriend nog eens sonde voor hij gaat slapen en om 5u sta ik dan op om opnieuw te geven.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#222 Geplaatst 06 december 2010 - 12:58

MissKitty zei:

'S nachts ook ja, het kitten kan helemaal niks zelf drinken. Om 2u geeft mijn vriend nog eens sonde voor hij gaat slapen en om 5u sta ik dan op om opnieuw te geven.

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#223 Geplaatst 06 december 2010 - 12:59

Goh, eerst zoveel moeite voor Mona zwanger was en nu dit weer...

Veel sterkte alleszins en chapeau dat je al de moeite doet!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#224 Geplaatst 06 december 2010 - 13:07

MissKitty zei:

Heel veel sterkte :hug: . Hoelang moet je dit doen?

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#225 Geplaatst 06 december 2010 - 13:13

Oei, ik lees hier minder goed nieuws, ik hoop dat alles goed komt met kleine uk :hug:
Super dat jullie hem een kans willen geven.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens