Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Guest_Vanessa_*
Guest_Vanessa_*

#271 Geplaatst 06 december 2010 - 22:57

Veel sterkte!!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#272 Geplaatst 06 december 2010 - 23:13

Pff voel me toch echt schuldig. Zit de hele tijd te denken wat als ik nu meer ervaren was geweest, zou het ukje het dan ook niet gehaald hebben.. Balen.. Hopelijk komt het met de andere kittentjes wel goed :(

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#273 Geplaatst 06 december 2010 - 23:17

MissKitty zei:

Pff voel me toch echt schuldig. Zit de hele tijd te denken wat als ik nu meer ervaren was geweest, zou het ukje het dan ook niet gehaald hebben.. Balen.. Hopelijk komt het met de andere kittentjes wel goed :(

Niet doen!!! De realiteit met og kittens is dat ze soms ook nog andere afwijkingen hebben... Proberen vind ik uiteraard een nobel doel, maar als er verder nog wat scheelt dan stopt het gewoon daar. Je merkt al snel of een ukje zelf ook mee vecht en een goede kans maakt of niet... En aan het woord is iemand die met hart en ziel houdt van haar eigen og kitten dus ik hoop dat je je echt niets gaat verwijten!!! :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#274 Geplaatst 07 december 2010 - 01:15

hoi ik lees het net allemaal ,wat triest is het maar misschien het beste voor mona en de andere kittens ,ik heb er zelf van gehuild ,maar je mag je niet schuldig voelen ,je hebt er alles voor gedaan voor het kleintje ,hopelijk keert de rust nu wat terug bij mona en haar kleintjes ,heel veel sterkte als ik je kan helpen vraag je het maar , :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#275 Geplaatst 07 december 2010 - 01:27

MissKitty zei:

Sterkte Edith. Een kitten verliezen is echt hard hé, zeker als je er zo voor vecht.
Bij Amira's eerste nestje had ik ook zoiets van "was ik maar meer ervaren" er was ook eentje dood. Ik denk dat iedere beginnende fokker dit wel eens denkt.

Hoe is het nu met Mona & de andere kleintjes? Kijkt ze er al wat meer naar om?
En idd zoals Jubikelcat's zegt, geef Mona ook wat aandacht & vertroetel mams maar eens. Voor haar is het ook de eerste keer. ;)

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#276 Geplaatst 07 december 2010 - 07:57

Veel  sterkte :hug We duimen dat verder alles voorspoedig mag evolueren!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#277 Geplaatst 07 december 2010 - 08:02

Ik lees dit nu ook pas, zeker je eigen geen schuld geven!!!
Veel sterkte! :hug: :hug: :hug:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#278 Geplaatst 07 december 2010 - 08:13

Je mag jezelf geen verwijten maken nu, Edith! Je hebt alles gedaan wat in je macht lag! Veel andere mensen zouden het kleintje deze kans zelfs niet gegeven hebben, maar dat heb jij wel gedaan dus dat alleen al is super van je! Het is gewoon heel erg spijtig dat het toch niet heeft mogen zijn, maar jou treft hierin echt geen schuld.
Heel veel sterkte met dit alles een plekje te geven! Ik hoop dat het met mamapoes en de andere kleintjes vanaf nu de goeie kant op zal gaan! :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#279 Geplaatst 07 december 2010 - 09:26

Toch eindelijk een beetje goed nieuws nu. De rust is inderdaad een beetje teruggekomen nu. Mona wilt wel niet meer in de werpkist maar we hebben een nieuw plekje gemaakt dat ze aanvaard heeft en daar heeft ze de nacht met de kittens doorgebracht. Toen ik vanmorgen ging kijken lag ze nog op dat plekje met de kittens netjes aan haar buik. Ik ben er voorlopig maar vanaf gebleven en ga ze enkel s'avonds nog wegen voorlopig, denk dat dat belangrijk is voor Mona nu dat ik er zoveel mogelijk vanaf blijf.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#280 Geplaatst 07 december 2010 - 09:28

:thumb: :thumb: :thumb:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#281 Geplaatst 07 december 2010 - 10:04

Ik was aant kijken om het kleintje te laten cremeren en las daar dit:

Indien u beslist om uw huisdier achter te laten bij uw dierenarts zonder specifieke wens, weet dan dat het naar een villingscentrum (destructiebedrijf voor recyclage van dode dieren) gaat. Uw huisdier wordt dan niet gecremeerd, maar wordt gebroken, vermalen en verwerkt tot brandstof voor de cementindustrie!

Is dat echt zo ofwat? :o

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#282 Geplaatst 07 december 2010 - 10:05

Veel sterkte Edith. Je hebt gedaan wat je kon! Je kan jezelf niks verwijten :hug: :hug:

Hoe gaat het intussen met Mona en de kittens?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#283 Geplaatst 07 december 2010 - 10:10

MissKitty zei:

Ik was aant kijken om het kleintje te laten cremeren en las daar dit:

Indien u beslist om uw huisdier achter te laten bij uw dierenarts zonder specifieke wens, weet dan dat het naar een villingscentrum (destructiebedrijf voor recyclage van dode dieren) gaat. Uw huisdier wordt dan niet gecremeerd, maar wordt gebroken, vermalen en verwerkt tot brandstof voor de cementindustrie!

Is dat echt zo ofwat? :o

Ik vrees van wel ja... Dat zou ik dus zelf nooit over mijn hart kunnen krijgen, maar denk dat sommige mensen er niet bij stilstaan wat er dan met hun dier gebeurt.
Geplaatste afbeelding

henny
henny
  • 1.601 berichten

#284 Geplaatst 07 december 2010 - 10:14

MissKitty zei:

Je hoeft je echt niet schuldig te voelen.
Ik ben wel ervaren en heb ook kittens met open verhemelte gehad.
Altijd in laten slapen en ik heb me er nog geen moment schuldig over gevoeld.
Ik respecteer diegene die proberen zo'n kitten in leven te houden maar ik heb geleerd wat harder te moeten zijn en dat kittens die niets mankeren eerste prioriteit zijn.

Henny

Guest_molleken_*
Guest_molleken_*

#285 Geplaatst 07 december 2010 - 10:26

Lees dit nu pas.
Veel sterkte.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens