Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#316 Geplaatst 08 december 2010 - 15:31

Geplaatste afbeelding

Zo'n lieve foto!! :heart: :heart:
Wat een zalig plekje, voor mams en de baby'tjes!! :love3: :love3:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#317 Geplaatst 08 december 2010 - 15:34

haemoglobine zei:

Wel goed dat ze nu een geschikter plekje gevonden heeft, ze ligt daar goed beschermd in haar "holte", en je hebt meteen een super mooi uitziend tafereel in je living! :heart:

Ik denk dat het haar er om te doen was dat zij meer uitzicht wou hebben over onze living. In de werpkist lag ze te afgesloten en kon ze niet volgen wat er daarbuiten allemaal gebeurde en daar was madam niet akkoord mee :) Het enige nadeel van dat plekje is dat ze er makkelijk weg kunnen geraken als ze een beetje leren lopen. Dat kon vanuit de werpkist niet. Daar moet ik nog iets op zien te vinden :)

Bewerkt door MissKitty, 08 december 2010 - 15:37.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#318 Geplaatst 08 december 2010 - 15:35

De ene keer stijgen de gewichtjes heel traag en de andere keer vele sneller, iedere bevalling is anders, dat zal je na enkele nestjes wel zien en ja inderdaad speciaal een werpkist laten maken en dan kiezen ze voor een andere plaats O:) , katten he! :lachen:
Ik ben blij dat de gewichtjes naar boven gaan :thumb: , leuke foto's. :heart: :love3:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#319 Geplaatst 08 december 2010 - 15:36

MissKitty zei:

Ik denk dat het haar er om te doen was dat zij meer uitzicht wou hebben over onze living. In de werpkist lag ze te afgesloten en kon ze niet volgen wat er daarbuiten allemaal gebeurde en daar was madam niet akkoord mee :)

Ja, kan ook wel, er zijn er die zich veiliger voelen in een kleine afgesloten ruimte, en anderen die absoluut alles willen zien! ;)

De geschikte plaats voor jullie beiden, zij ziet alles en jullie hebben het mooie uitzicht!
Goeie compromis! :thumb: :lachen:

Bewerkt door haemoglobine, 08 december 2010 - 15:37.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#320 Geplaatst 08 december 2010 - 15:37

Mona is echt mooi geworden zeg :love3: :thumb: wat een trotse mama :love4: en wat een kleine lieverdjes :heart:
Die schouw is een heel schattig plekje :hart:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#321 Geplaatst 08 december 2010 - 15:40

Spanishke zei:

Mona is echt mooi geworden zeg :love3: :thumb:
Ja ik had eigenlijk al veel te lang geen nieuwe foto's meer gepost van haar hier op het forum. Ze is echt enorm donkerder geworden tov toen ze nog een kittentje was :love3:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#322 Geplaatst 08 december 2010 - 15:43

Wat ik mij trouwens nog afvroeg, is het aan te raden om te pil te gaan geven nu ze bevallen is om te voorkomen dat ze weer krols wordt?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#323 Geplaatst 08 december 2010 - 15:47

MissKitty zei:

Wat ik mij trouwens nog afvroeg, is het aan te raden om te pil te gaan geven nu ze bevallen is om te voorkomen dat ze weer krols wordt?
Hangt er vanaf welke pil je geeft, ik geef de chronopil en zolang dat de kittens nog zogen mag het niet, dus als je een andere geeft, best eens de bijsluiter lezen en als het niet mag eens naar de dierenarts bellen of dat er zo'n pil bestaat. ;)

StarCSR
StarCSR
  • 25 berichten

#324 Geplaatst 08 december 2010 - 15:48

Monie :heart:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#325 Geplaatst 08 december 2010 - 15:50

MissKitty zei:

Ik wou dat ook doen maar bij de pil die ik hier liggen heb staat niet geven bij lactose... Dus ik wacht tot de kleintjes weg zijn. En Nala staat intussen de 2de keer krols en dit keer heeeeeeeel krols :trance: .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#326 Geplaatst 08 december 2010 - 15:53

Fairness zei:

Ik wou dat ook doen maar bij de pil die ik hier liggen heb staat niet geven bij lactose... Dus ik wacht tot de kleintjes weg zijn. En Nala staat intussen de 2de keer krols en dit keer heeeeeeeel krols :trance: .
Tja in principe kan het geen kwaad dat ze een paar keer krols staan, maar een krolse oosterse of siamees in huis is soms niet leefbaar :ha , ik weet nu niet hoe dat ragdolls zijn, ik denk eigelijk niet zo als een siamees of wel?

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#327 Geplaatst 08 december 2010 - 15:54

Fairness zei:

Ja had ik gelezen, daarom dat ik er aan dacht :mrgreen:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#328 Geplaatst 08 december 2010 - 15:56

Solotje zei:

Tja in principe kan het geen kwaad dat ze een paar keer krols staan, maar een krolse oosterse of siamees in huis is soms niet leefbaar :ha , ik weet nu niet hoe dat ragdolls zijn, ik denk eigelijk niet zo als een siamees of wel?

Bwa Mona kan er echt wel wat van hoor :)
Maar ik zat ook te denken dat als ze nu krols zou worden ze misschien te weinig aandacht voor de kittentjes zou hebben, daarmee. En ook, eens ze weer krols is is dat waarschijnlijk weer om de week. Terwijl toen ik een keertje de pil had gegeven ze maandenlang niet meer krols werd.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#329 Geplaatst 08 december 2010 - 15:57

StarCSR zei:

Monie :heart:

Liefje :love2: ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#330 Geplaatst 08 december 2010 - 15:58

Solotje zei:

Ind Anja ik kom van ellende boven zitten want ze geeft niet op :ha . Ik ben zooooo blij als ze even slaapt. Maar dit is in principe haar laatste krolsheid ;) . Wacht maar op Salake... Hopelijk kan je gauw naar de kater :) .

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens