Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#421 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:07

Hier eventjes paniek de voorbije week. Sommige kittentjes niesten zo af en toe eens, dan weer wel dan weer niet. En verder helemaal niks van symptomen. Wij al helemaal in paniek maar dan hebben we het erover gehad met de fokker van Luca en die gaf ons het advies om eens een ander dekentje te gebruiken. We hebben de kittens dan naar de andere ren verplaatst, waar het toch zoiezo tijd voor was, en sindsdien helemaal niks meer van genies. Ben echt zo opgelucht, dacht echt al dat ik straks weer een kittentje ging moeten afgeven.

Intussen zijn de kittentjes 4 weken oud. De meisjes eten graag van het kittenvoer, maar de katertjes snappen er nog altijd niks van, ze hebben echt geen idee wat ze daar toch maar mee moeten aanvangen :mrgreen: Ik heb ook een kattenbakje in de ren gezet, maar daar snapt nog geen enkel kittentje het nut van tot nu toe. Maar kunnen die kittentjes dat eigenlijk wel leren als Mona geen gebruik maakt van dat kattenbakje?

Verder is het hoog tijd om nog eens opnieuw foto's te maken, ga er mij morgen of overmorgen nog eens mee bezighouden!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#422 Geplaatst 02 januari 2011 - 20:22

Goh, wat vliegt de tijd zeg :trance: zijn die knappe hummeltjes al 4 weken :heart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#423 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:09

:love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#424 Geplaatst 02 januari 2011 - 21:56

oooh ik ben zot van clark kent :d

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#425 Geplaatst 02 januari 2011 - 22:23

MissKitty zei:

Intussen zijn de kittentjes 4 weken oud. De meisjes eten graag van het kittenvoer, maar de katertjes snappen er nog altijd niks van, ze hebben echt geen idee wat ze daar toch maar mee moeten aanvangen :mrgreen: Ik heb ook een kattenbakje in de ren gezet, maar daar snapt nog geen enkel kittentje het nut van tot nu toe.  

mannen... Wat moet je er toch mee aanvangen :)
maar idd, CK :heart:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#426 Geplaatst 02 januari 2011 - 22:27

Wat een schatjes zeg. Wat goed dat de meisjes al brokjes eten, dat met 4 weken...die van mij toendertijd begonnen pas bij 6/7 weken brokjes te eten (maar ze kregen ook vanaf 3 weken gemalen rauwvlees en ja dat was denk lekkerder), op 1tje na die had na 4 weken ook de smaak te pakken....

En de kittens kunnen het wel leren om op de kattenbak te gaan, ook al maakt Mona geen gebruik van die bak. Gewoon regelmatig erop zetten. Mijn kat maakte ook geen gebruik van de kattenbak die bij de kittens stond, en toch waren ze behoorlijk snel zindelijk...met 5 weken waren ze allemaal wel zo goed als zindelijk, op een paar ongelukjes na dan haha

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#427 Geplaatst 02 januari 2011 - 22:44

Brokjes hebben we eigenlijk ook niet zelf gegeven, wij gaven enkel wat RC kitten natvoer, maar een van de meisjes gaat dat soms zelf eten als ze heel eventjes vrij mogen rondlopen om de living te verkennen. En in die living staan die kittenbrokjes voor Mona. Ik plan nu ook eens haaksbarf of iets gelijkaardig te gaan kopen volgende week om dat eens te proberen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#428 Geplaatst 04 januari 2011 - 16:43

Er was iemand die interesse had in 2 van onze kittentjes, dus ik bel ze net terug om te vragen of ze intussen nog interesse hadden. Zegt die mevrouw tegen mij: "Ja ik heb dat met mijne man besproken en wij gaan dat toch niet doen want wij wonen langs een steenweg dus dan komt dat toch wat te duur uit" :trance:

Ja gratis katjes mogen uiteraard wel platgereden worden he dat is geen probleem..

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#429 Geplaatst 04 januari 2011 - 16:46

:trance: :trance:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#430 Geplaatst 04 januari 2011 - 16:47

MissKitty zei:

Er was iemand die interesse had in 2 van onze kittentjes, dus ik bel ze net terug om te vragen of ze intussen nog interesse hadden. Zegt die mevrouw tegen mij: "Ja ik heb dat met mijne man besproken en wij gaan dat toch niet doen want wij wonen langs een steenweg dus dan komt dat toch wat te duur uit" :trance:

Ja gratis katjes mogen uiteraard wel platgereden worden he dat is geen probleem..

:o :o :o
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#431 Geplaatst 04 januari 2011 - 16:51

:evil: :evil: :evil:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#432 Geplaatst 04 januari 2011 - 17:04

:trance: :trance: wth rare mensen toch. Je haalt toch geen kat in huis om ze dan buiten te steken, of het nu een raskat of een htk is maakt niets uit. :evil:
Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#433 Geplaatst 04 januari 2011 - 17:41

MissKitty zei:

maar enfin zeg......

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#434 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:02

:trance: :trance: :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#435 Geplaatst 05 januari 2011 - 11:10

MissKitty zei:

Niet te doen zeg :( . Maar wees blij dat ze geen kittens nemen en dat je het weet waarom :hug: :hug: :hug: . De goede baasjes komen er wel aan hoor.

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens