Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 26 oktober 2010 - 00:31

:catkiss :thumb: :thumb: :cheer: een hele dikke proficiat voor mona en jou

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 26 oktober 2010 - 00:36

MissKitty zei:

Mijn geduld is al op en het is nog 6 weken :jump:

Wachten duurt lang hé ;) . En eens ze er zijn duurt het weer even voor ze in actie te bewonderen. Maar het is het wachten allemaal waard :LOL: ;) !!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 26 oktober 2010 - 11:39

:thumb: :thumb: :thumb: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 31 oktober 2010 - 16:43

Super Edith!! Dat gaan prachtige kittens worden. En onze Boris wordt dan fiere nonkel ;) .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 31 oktober 2010 - 16:54

MissKitty zei:

Nog niet nee, dus als iemand zich geroepen voelt om te komen helpen of via telefoon of wat dan ook.. :)

Je mag de mijne wel hebben, heb nog niet al te veel ervaring maar een tweede kop erbij is altijd handig! ;)
Tenzij je een andere telefoonnummer kunt krijgen die al heel veel ervaring heeft.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 31 oktober 2010 - 18:22

Proficiat met de zwangere dame!

Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#52 Geplaatst 31 oktober 2010 - 19:01

Joepie!!! Kleine dolletjes :)

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#53 Geplaatst 31 oktober 2010 - 19:36

proficiat
zullen prachtige kittens zijn

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#54 Geplaatst 03 november 2010 - 16:37

Solotje zei:

Je mag de mijne wel hebben, heb nog niet al te veel ervaring maar een tweede kop erbij is altijd handig! ;)
Tenzij je een andere telefoonnummer kunt krijgen die al heel veel ervaring heeft.

Thx!

Ik ga ook zoiezo mijn handboek katten fokken nog eens doornemen, daar zal hopelijk toch ook nog veel nuttigs instaan. En ook eens beginnen zien wat ik nog allemaal in huis moet halen voor een bevalling.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#55 Geplaatst 03 november 2010 - 16:39

Ohja ik heb wel nog een probleem. Ik ben helemaal vergeten om Mona te ontwormen voor ze naar de kater ging. Is er ontworming die mag tijdens de zwangerschap of wat doe ik nu best?

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#56 Geplaatst 12 november 2010 - 15:09

Sinds Mona zwanger is probeert onze castraat Luca haar soms precies te dekken, is er nog iemand die zoiets al meegemaakt heeft of weer waarom hij dat doet? :catscratchhead

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#57 Geplaatst 12 november 2010 - 15:39

MissKitty zei:

Ohja ik heb wel nog een probleem. Ik ben helemaal vergeten om Mona te ontwormen voor ze naar de kater ging. Is er ontworming die mag tijdens de zwangerschap of wat doe ik nu best?

Niet ontwormen. Wanneer de kittens 4 weken oud zijn dan samen met de kitjes ontwormen.

MissKitty zei:

Sinds Mona zwanger is probeert onze castraat Luca haar soms precies te dekken, is er nog iemand die zoiets al meegemaakt heeft of weer waarom hij dat doet? :catscratchhead

Niet toestaan!!
Desnoods Mona en Luca gescheiden houden, het kan een miskraam veroorzaken.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#58 Geplaatst 12 november 2010 - 16:40

jubikelcats zei:

Niet ontwormen. Wanneer de kittens 4 weken oud zijn dan samen met de kitjes ontwormen.

Ik was het al aan mijn dierenarts gaan vragen en die zei inderdaad hetzelfde.

jubikelcats zei:

Niet toestaan!!
Desnoods Mona en Luca gescheiden houden, het kan een miskraam veroorzaken.

Oei, goed dat ik het hier even gevraagd heb dan :o
Enig idee waarom hij dat eigenlijk doet? Hij doet dat normaal zelfs niet wanneer ze krols is..
Als ik het zag kwam ik er zoiezo altijd tussen maar ik zal ze dan wanneer we niet thuis zijn maar best apart zetten vanaf nu. Al vrees ik wel dat ze daar niet al te blij mee gaan zijn want ze zijn het niet gewoon om alleen te zitten. Jammer dat ik niet meer katten heb :(

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#59 Geplaatst 12 november 2010 - 20:55

MissKitty zei:

Ik was het al aan mijn dierenarts gaan vragen en die zei inderdaad hetzelfde.

Oei, goed dat ik het hier even gevraagd heb dan :o
Enig idee waarom hij dat eigenlijk doet? Hij doet dat normaal zelfs niet wanneer ze krols is..
Als ik het zag kwam ik er zoiezo altijd tussen maar ik zal ze dan wanneer we niet thuis zijn maar best apart zetten vanaf nu. Al vrees ik wel dat ze daar niet al te blij mee gaan zijn want ze zijn het niet gewoon om alleen te zitten. Jammer dat ik niet meer katten heb :(
Zwangere poezen hebben een bepaald en zeer aantrekkelijk luchtje bij zich wat katers aantrekt ;)
Je hebt kans dat wanneer ze straks krols is hij haar wel wil dekken.
Op zich als ik een krolse meid heb die toch niet gedekt mag worden, dan laat ik mijn castraten hun gang gaan. Ze zijn toch iets sneller ervan af. En de krolsheid blijft langer weg. Bij komend voordeel :)
Als de poes in kwestie wel gedekt moet worden, dan mag de castraat opzouten :p

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#60 Geplaatst 24 november 2010 - 16:23

Ik ben gisteren met Mona naar de DA geweest, ze had last van diarree en haar poep was ook nat en het was niet duidelijk van waar het kwam. Maar gelukkig bleek alles toch in orde, er is een echo gemaakt en de hartjes klopten nog goed :thumb: Ik had toch echt wel ff schrik :trance: Helaas kon ze wel niet zien hoeveel kittens het waren, dat blijft dus afwachten. Het begint intussen serieus dichterbij te komen in elk geval :jump:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens