Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#466 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:23

Spanishke zei:

OMG :trance:
Heb hier juist de vraag gekregen van iemand die op zoek is naar een Ragdoll. Stamboom maakt hun geen zier uit, maar het ras wel. Heb hun geantwoord dat ik hun niet kan helpen aan een Ragdoll zonder stamboom, want dat deze simpelweg niet bestaat en nog een beetje "uitleg" erbij gegeven ook :a en ook dat een uitziende raskat geen raskat is als er geen stamboom bij is.

Ik dacht deze mensen door te verwijzen naar kitjes van Mona, maar ik weet niet of het het geschikte personeel zou zijn :louche: :oops: , vandaar dat ik ze dus ook (nog) niet heb doorverwezen. Deze schatjes verdienen een superthuis!

Die mensen schijnen niet te beseffen dat de aanschaf van een raskat niet het duurste deel is. Het onderhouden van de poezels kost toch net meer geld? Maar tegen dat ze dat door hebben, is het vaak te laat. Zonde... Hopelijk nemen andere cattery's hetzelfde standpunt in als jullie.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#467 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:23

MartijnH zei:

Ja ik zal dan maar toegeven zeker (als het mag van Edith natuurlijk): Ja Clarkje komt bij mij wonen :loveshower:
Vorige week maandag zijn we gaan kijken en ik was op slag verkocht voor dat kleine ventje. De andere 3 waren ook erg mooi, maar ja met Clark had ik iets... Moeilijk uit te leggen :)
Dus hier wordt volop afgeteld (en niet alleen door mij haha... Ik had mijn moeder meegenomen, met alle gevolgen van dien :ha )

Ik had al wel zoiets door ;) Anders kan je moeder en ook eentje nemen? :catangel

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#468 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:24

MartijnH zei:

Ja ik zal dan maar toegeven zeker (als het mag van Edith natuurlijk): Ja Clarkje komt bij mij wonen :loveshower:
Vorige week maandag zijn we gaan kijken en ik was op slag verkocht voor dat kleine ventje. De andere 3 waren ook erg mooi, maar ja met Clark had ik iets... Moeilijk uit te leggen :)
Dus hier wordt volop afgeteld (en niet alleen door mij haha... Ik had mijn moeder meegenomen, met alle gevolgen van dien :ha )

:dancer: :thumb:

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#469 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:29

Ja ik heb het er al over gehad eigenlijk... Maar het is nu wel zo dat mijn vader ook graag katten ziet (dieren over het algemeen eigenlijk), maar hij heeft schrik voor zijn meubels (dat ze de zetels open krabben enz). Maar zoiets kan je toch ontwijken door krabgerief, afleiding, het ze af te leren, ... Maar dat moet hij natuurlijk eerst zien voor hij het gelooft. Nu denkt hij "bwa 1 kat zal minder schade aanrichten dan 2". Dus eens hij door heeft dat hij daar geen schrik voor moet hebben, zal Clark snel een poezenvriend krijgen. Daar zorg ik zeker weten voor. :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#470 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:31

MartijnH zei:

Ja ik heb het er al over gehad eigenlijk... Maar het is nu wel zo dat mijn vader ook graag katten ziet (dieren over het algemeen eigenlijk), maar hij heeft schrik voor zijn meubels (dat ze de zetels open krabben enz). Maar zoiets kan je toch ontwijken door krabgerief, afleiding, het ze af te leren, ... Maar dat moet hij natuurlijk eerst zien voor hij het gelooft. Nu denkt hij "bwa 1 kat zal minder schade aanrichten dan 2". Dus eens hij door heeft dat hij daar geen schrik voor moet hebben, zal Clark snel een poezenvriend krijgen. Daar zorg ik zeker weten voor. :)

Met veel afleiding, speelgoed en krabpaal kan je inderdaad de meubels een beetje ontzien ;) En 2 richten juist minder schade aan, dan één. Die breken elkaar af ipv het interieur :ha

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#471 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:38

Smitten Kitten zei:

Met veel afleiding, speelgoed en krabpaal kan je inderdaad de meubels een beetje ontzien ;) En 2 richten juist minder schade aan, dan één. Die breken elkaar af ipv het interieur :ha

hahaha :ha dan is het ook nog eens pedagogisch verantwoord, want dan kan ik mijn kennis oefenen door ze terug op te lappen. Das nog eens een argument :)
Maar ik ken mijn vader hierin... Nu is ie terughoudend voor een 2e, maar eens hij gewoon is aan zo'n lieve beer, is ie verkocht. Bij mijn zus ging het net zo (bon dat waren konijnen ipv poezen, maar dat verliep net hetzelfde. Nu loopt ie er zot voor en heeft ze er 6.)
En als mijn cijfers dit jaar ook nog meevallen, zal ie snel akkoord zijn. Dus we doen ons best en dan komt dat hopelijk snel in orde :)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#472 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:40

Oh vergeet ik nog helemaal te zeggen: Proficiat met je toekomstige huisgenootje! :thumb:

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#473 Geplaatst 11 januari 2011 - 18:44

Bedankt!! :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#474 Geplaatst 12 januari 2011 - 00:31

Ja het was dus inderdaad Martijn, wist niet of ik het hier al mocht verklappen maar zo te zien wel dus :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#475 Geplaatst 12 januari 2011 - 11:10

MissKitty zei:

Ja het was dus inderdaad Martijn, wist niet of ik het hier al mocht verklappen maar zo te zien wel dus :ha

Hihi, het was toch al duidelijk ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#476 Geplaatst 12 januari 2011 - 21:59

Spanishke zei:

OMG :trance:
Heb hier juist de vraag gekregen van iemand die op zoek is naar een Ragdoll. Stamboom maakt hun geen zier uit, maar het ras wel. Heb hun geantwoord dat ik hun niet kan helpen aan een Ragdoll zonder stamboom, want dat deze simpelweg niet bestaat en nog een beetje "uitleg" erbij gegeven ook :a en ook dat een uitziende raskat geen raskat is als er geen stamboom bij is.

Ik dacht deze mensen door te verwijzen naar kitjes van Mona, maar ik weet niet of het het geschikte personeel zou zijn :louche: :oops: , vandaar dat ik ze dus ook (nog) niet heb doorverwezen. Deze schatjes verdienen een superthuis!

Kan je misschien eens via PB laten wat het emailadres was van die mensen dan? Dan weet ik al dat ik moet opletten als die mij zouden contacteren :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#477 Geplaatst 12 januari 2011 - 23:01

MissKitty zei:

Kan je misschien eens via PB laten wat het emailadres was van die mensen dan? Dan weet ik al dat ik moet opletten als die mij zouden contacteren :)

Zal ik doen :) Ik hoop vooral dat het uit onwetendheid is dat ze zo'n vragen stelden
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#478 Geplaatst 13 januari 2011 - 11:33

Proficiat Martijn!!!!   :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#479 Geplaatst 14 januari 2011 - 13:40

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#480 Geplaatst 15 januari 2011 - 10:33

MartijnH zei:

Proficiat met Clark, en zeg aan je vader dat de eerste keer dat "ons Mimi" hier aan iets krabt of knabbelt dat niet mag nog niet gebeurd is. Een goede krabpaal en speeltjes :x En met 2 is gezelliger dan alleen (alhoewel "ons Mimi" daar soms anders over denkt, maar das een gevalleke apart :ha )

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens