Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#541 Geplaatst 28 januari 2011 - 11:01

Ik ben ook zo blij dat alle toekomstige baasjes nu op Kattensite zitten, hopelijk kan ik hier mijn kittentjes dan blijven volgen :jump:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#542 Geplaatst 28 januari 2011 - 11:06

Cronic en Snoopy van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe schatjes :love3: :love3: :love3: Ragdolls zijn super leuk, ik kan er van meepraten :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#543 Geplaatst 28 januari 2011 - 11:27

MissKitty zei:

Ik ben ook zo blij dat alle toekomstige baasjes nu op Kattensite zitten, hopelijk kan ik hier mijn kittentjes dan blijven volgen :jump:

we waren zeker al van plan om je regelmatig foto's te sturen om te tonen hoe'n mooie dame ze zal worden :)

we hebben inmiddels ook reeds een roepnaam voor haar :)
Cleo (van Cleopatra, welke ook bekend stond wegens haar schoonheid)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#544 Geplaatst 28 januari 2011 - 11:39

Natuurlijk gaan wij heel veel foto's maken en doorsturen. Ik heb van niks hier in huis zoveel foto's als van onze dieren  :d

Je gaat zien, Coffee n Cream gaat een heel bekende cattery worden!

Knap trouwens Edith hoe jij omgaat met je katten, het is duidelijk dat je er helemaal voor gaat!

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#545 Geplaatst 28 januari 2011 - 13:31

Oh mogen we een roepnaam geven aan de kittens? Was nog van plan dat te vragen, want misschien had je liever dat we het hielden bij de naam die jij gegeven had...

Haha ja idem... Mijn computer zijn geheugen zit bijna vol, maar het zijn allemaal foto's van dieren :oops:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#546 Geplaatst 28 januari 2011 - 14:47

Hier thuis is er ook nog een hele discussie aan de gang over hoe we hem gaan noemen. Dan merk je dus dat er tussen moeder en kinderen een generatiekloof zit... :LOL:

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#547 Geplaatst 28 januari 2011 - 15:17

Tja mijn eerste keuze was Luca, maar aangezien Edith zelf een Luca heeft, is dat niet echt origineel meer :) . Dus dan denk ik aan Lars, zoals Lars de kleine ijsbeer van toen ik nog klein was op ketnet. Een ragdoll kater heeft ook zoiets knuffelbeer achtig :heart:
Als we een naam mogen kiezen natuurlijk...

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#548 Geplaatst 29 januari 2011 - 03:15

Tuurlijk joh Martijn, de roepnaam is uiteraard iets dat jullie zelf mogen kiezen he, het wordt jullie kat toch ;)
En als je liever Luca wilt, gewoon doen hoor :)

Bewerkt door MissKitty, 29 januari 2011 - 03:16.

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#549 Geplaatst 29 januari 2011 - 08:10

hoe gaat het inmiddels met de schatjes? niezen ze nog?
ik hoop echt dat het gestopt is en dat het aan het stof in men trui lag :onzeker:

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#550 Geplaatst 29 januari 2011 - 09:00

MissKitty zei:

Tuurlijk joh Martijn, de roepnaam is uiteraard iets dat jullie zelf mogen kiezen he, het wordt jullie kat toch ;)
En als je liever Luca wilt, gewoon doen hoor :)

Ah ok leuk :) was aan het twijfelen omdat de fokster van trio haar raggie liever had dat ze haar naam behield (allez dat denk ik mij toch te herinneren) en mss werd dat overal zowat verwacht hè ;) . Hmm ja welke vd 2... Zullen eens kijken wat het beste bij meneertje past als ie thuis komt.

Ja hopelijk niezen ze van het stof... Maar ik was maandag bij je en kan beamen dat er toen nog helemaal niets was. :)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#551 Geplaatst 29 januari 2011 - 09:44

In ieder geval, als het aan het stof in Cronic's trui lag, dan vraagt dat wel om maatregelen: dus Cronic, als jij nog op bezoek gaat daar, enkel nog een 100% katoenen en stofvrij t-shirt aan  :LOL:

@ Martijn: wij zijn dus niet meer de enigen met een roepnaam-dilemma... :p

@ Misskitty: hou ons maar gewoon op de hoogte van hoe het met onze bolletjes gaat. Hopelijk kan je weer rustig een weekendje genieten van een huis vol kitten-geweld  ;)

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#552 Geplaatst 29 januari 2011 - 12:59

Het is altijd mooi als je ze kan blijven volgen !
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#553 Geplaatst 29 januari 2011 - 13:11

Ik weet het nog niet goed wat het niezen betreft, ik heb er nog eentje op een niesje kunnen betrappen toen en voor de rest niks meer. Ik lig hier nu zalig in bed lui te wezen met alle kitties en niks te horen. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik ga na het weekend toch zoiezo naar de DA (of eerder natuurlijk moest het nodig blijken ;) ) en eens vragen dat ze de kittens eens nakijkt dan. Maar aan de oogjes en het gedrag is in elk geval nog niks te merken. Of misschien laat ik de DA best naar hier komen voor ze daar iets oppikken. Wat doen andere fokkers hier op het forum, naar daar zodat ze ook eens leren een bezoekje aan de DA te  brengen of aan huis laten komen?

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#554 Geplaatst 29 januari 2011 - 13:58

Uit bed gaan is iets minder zalig vandaag. De kittens hebben er niet beter op gevonden dan de zak met kattenzand kapot te bijten en zo een nieuwe kattenbak te creëeren, die ze dan vervolgens ook nog eens uitgebreid in gebruik hebben genomen :wall:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#555 Geplaatst 29 januari 2011 - 14:04

MissKitty zei:

Uit bed gaan is iets minder zalig vandaag. De kittens hebben er niet beter op gevonden dan de zak met kattenzand kapot te bijten en zo een nieuwe kattenbak te creëeren, die ze dan vervolgens ook nog eens uitgebreid in gebruik hebben genomen :wall:

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens