Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#76 Geplaatst 30 november 2010 - 09:12

wordt erg spannend, ik duim voor een vlotte bevalling :thumb:
Als het op 4 december is, valt dat samen met de verjaardag van mijn jongste zoontje, hihi.
Geplaatste afbeelding

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#77 Geplaatst 30 november 2010 - 09:22

:thumb: :thumb:

hier duimen we ook.
Spannend!

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 30 november 2010 - 10:33

ik word al nerveus als ik het lees dus "in t echt" moet het wel spannend worden nu :)
we duimen hier voor een voorspoedige bevalling ! :thumb:
dat gaan zo'n schattige bolletjes worden :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#79 Geplaatst 30 november 2010 - 13:46

Dag 61 maar nog steeds geen tekenen dat het er aan zit te komen.
Zou ze niet al op zoek moeten zijn naar een geschikt nestje ofzo?
De werpkist die ik heb laten bouwen krijgt in elk geval nog niet haar interesse :(
Hopelijk keurt ze hem in elk geval wel goed als plekje voor na de bevalling dan.

Bewerkt door MissKitty, 30 november 2010 - 13:47.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 30 november 2010 - 13:50

Is de werpkist goed genoeg afgeschermd? Beetje donker zodanig dat het een veilig plekje is? Hier had Yumi ook helemaal geen interesse in de bench die we speciaal voor haar hadden omgebouwd tot een veilige bevallingsplaats. Zij is ook pas beginnen graven in haar kattenbak toen het zover was en als laatste is ze dan toch in de chipsdoos gaan liggen, maar dat was ook echt pas op het einde.

Yumi had ook nog geen nestgedrag op dag 61
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#81 Geplaatst 30 november 2010 - 14:03

MissKitty zei:

Dag 61 maar nog steeds geen tekenen dat het er aan zit te komen.
Zou ze niet al op zoek moeten zijn naar een geschikt nestje ofzo?
De werpkist die ik heb laten bouwen krijgt in elk geval nog niet haar interesse :(
Hopelijk keurt ze hem in elk geval wel goed als plekje voor na de bevalling dan.

Suc6 met de bevalling. Spannend hoor. 1 van mijn katten kreeg pas de avond voor de bevalling nesteldrang, en ook die wilden niet in de werpkist bevallen...toen ze begon heb ik haar erin gelegt en dat vond ze wel prima! Mn andere kat wilden ook niet in de werpkist liggen...die ging ervoor liggen haha...Gelukkig had ik daar wel lakens neergelegt, maja de slijmprop verloor ze dus op mn bed, jakkiejjj! Uiteindelijk is ook zij erin gaan liggen.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#82 Geplaatst 01 december 2010 - 00:14

Ze gaat er intussen toch heel af en toe eens een kijkje in nemen, is al beter dan niks :)

anneliesje
anneliesje
  • 335 berichten

#83 Geplaatst 01 december 2010 - 09:54

Mijn katten willen nooit in het door mij uitgekozen plekje :(

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#84 Geplaatst 01 december 2010 - 09:57

Ik had als onderlaag enkel zo van die doeken in de werpkist voor mensen die in bed plassen (ik kom er ff niet op hoe dat ook alweer heet ;) ) en dat was precies niet interessant genoeg. Nu ik er ook nog een oude handdoek in gelegd heb lijkt ze al wat meer interesse te hebben. Daar gaat ze af en toe zo wat mee prullen en heel lichtjes in graven. Stelt nog niet veel voor maar toch beter dan niks denk ik dan :)
Maarja eigenwijze Mona zal uiteindelijk wel onder de salontafel op mijn wit tapijt gaan bevallen ofzo, ik zie het al aankomen :ha

Thunderke
Thunderke
  • 726 berichten
  • 6 katten

#85 Geplaatst 01 december 2010 - 10:18

Ik had voor mijn kat 3 verschillende plekjes voorzien. Ik dacht als ze de keuze heeft zal ze wel één van de 3 plekjes goed genoeg vinden, maar neen. Luna dacht er anders over en is dan bij onze franse hangoor in het hok gekropen en heeft daar haar jongen gekregen. Is wel even schrikken als je de konijnen dan eten geeft, maar anderzijds ook een super leuke verrassing.

Helaas was Kwibus het konijn niet zo tevreden, want hij mocht van Luna niet meer op de bovenverdieping van het hok komen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#86 Geplaatst 01 december 2010 - 10:27

Het kort af. :thumb:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#87 Geplaatst 01 december 2010 - 10:32

Succes!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#88 Geplaatst 01 december 2010 - 10:34

MissKitty zei:

Maarja eigenwijze Mona zal uiteindelijk wel onder de salontafel op mijn wit tapijt gaan bevallen ofzo, ik zie het al aankomen :ha

Ach weet je, zolang ze niet op een gevaarlijke plek gaat liggen, zou ik haar laten doen. Poezen zijn gewoon super eigenwijs en dwingen dat helpt toch niet. Meer zelfs, daar kan de bevalling wel eens behoorlijk stroef van gaan lopen. Gewoon duidelijk maken aan je meisje dat je er bent en haar haar zin laten doen. En eens die eerste baby er is en je legt die in de werpkist dan volgt ze echt wel ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#89 Geplaatst 01 december 2010 - 12:21

Smitten Kitten zei:

Ach weet je, zolang ze niet op een gevaarlijke plek gaat liggen, zou ik haar laten doen. Poezen zijn gewoon super eigenwijs en dwingen dat helpt toch niet. Meer zelfs, daar kan de bevalling wel eens behoorlijk stroef van gaan lopen. Gewoon duidelijk maken aan je meisje dat je er bent en haar haar zin laten doen. En eens die eerste baby er is en je legt die in de werpkist dan volgt ze echt wel ;)

Dat is inderdaad zo een beetje het plan :) Ik ben allang blij als alles gewoon goed gaat, dat zou al heel veel zijn.
Ik weet ook niet goed of de werpkist wel groot genoeg gaat zijn, als het inderdaad een groot nest zou gaan zijn.
Hij is kleiner uitgevallen dan verwacht dusja. Ach we zien wel..

Dag 62 intussen.. Iemand nog tips voor bij de bevalling?
Ik hoop heel hard dat ze kiest voor een moment dat er hier veel volk online is in elk geval :)

Bewerkt door MissKitty, 01 december 2010 - 12:24.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#90 Geplaatst 01 december 2010 - 12:31

Dat komt nu echt wel aardig in de buurt he! Alvast heel veel succes. Ik duim dat alles vlot mag gaan en dat de baby's allemaal gezond en wel geboren worden.
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens