Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#751 Geplaatst 05 maart 2011 - 00:56

wat zij ze groot geworden en mooi ,arme Lewis ,maar dat komt wel goed met hem , :loveshower: :loveshower: :loveshower: :duim:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#752 Geplaatst 05 maart 2011 - 03:38

Cronic zei:

't zijn toch zo'n dottekes hee :love3:

hopelijk gaat alles nog vlot verlopen voor Lewis :)

't begint echt wel te korten hee nu :)

zijn ze nu ook meteen gechipt?

Ja hoor, das tijdens de verdoving gedaan bij de kittens die gecastreerd zijn, bij de andere 2 niet onder verdoving maar die zijn ook heel flink geweest!

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#753 Geplaatst 05 maart 2011 - 19:47

Arme Lewis? Hij zal wel blij zijn dat hij daar (tijdelijk) aan ontsnapt is ja :x .
Wat zijn ze mooi geworden!! :heart:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#754 Geplaatst 05 maart 2011 - 21:34

We zijn vandaag nog eens wat spulletjes gaan kopen voor de kittenpakketjes.
Dinsdag vertrekt ons eerste ukje al :( Lexi gaat namelijk wat vroeger verhuizen
nu hij niet gecastreerd is geworden. Ze zijn vandaag trouwens exact 13 weken,
tijd is echt gevlogen. Minder leuk voor mij, maar wel leuk voor de nieuwe baasjes
natuurlijk :)

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#755 Geplaatst 06 maart 2011 - 17:41

de tijd is echt wel al gevlogen..
we zullen je kleintjes goed verwennen hoor :)

en jij zal dan ook misschien wel al wat iotkijken voor een volgend nestje? :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#756 Geplaatst 06 maart 2011 - 21:52

Cronic zei:

de tijd is echt wel al gevlogen..
we zullen je kleintjes goed verwennen hoor :)

en jij zal dan ook misschien wel al wat iotkijken voor een volgend nestje? :)

Dat zal nog wel een jaartje duren hoor :)
Ben nu het contract verder op aan het stellen en de kittenpakketjes in elkaar aan het steken.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#757 Geplaatst 07 maart 2011 - 10:16

Niet te geloven dat ik kan zeggen "nog één keertje slapen"...en dan woont Lewis bij ons! :dancer: :dancer: :dancer:

We hebben alles keurig in orde voor meneer zijn komst...foto's van de nieuwe infrastructuur zal ik later deze week posten. In zijn eigen topic, met de logische naam "Lewis"   :LOL:
Geplaatste afbeelding

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#758 Geplaatst 07 maart 2011 - 19:24

hehe.. dat kan ik me wel inbeelden :)
ik voel jullie anticipatie al mee :)

wij moeten nog een paar nachtjes meer slapen, maar zondag komt Cleo'tje bij ons.. en we kijker er ook echt al zo enorm naar uit! :love3: :love3:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#759 Geplaatst 07 maart 2011 - 20:32

Fotokes blijven posten hé, zodat we kunnen zien hoe broers en zussen opgroeien...

Amai, ik doe dus geen oog dicht vannacht hé, zo'n groot moment in het vooruitzicht... :jump:
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#760 Geplaatst 07 maart 2011 - 21:37

snoopy zei:

Niet te geloven dat ik kan zeggen "nog één keertje slapen"...en dan woont Lewis bij ons! :dancer: :dancer: :dancer:

We hebben alles keurig in orde voor meneer zijn komst...foto's van de nieuwe infrastructuur zal ik later deze week posten. In zijn eigen topic, met de logische naam "Lewis"   :LOL:

Wil je een linkje naar dat topic plaatsen in dit topic, dan vind het altijd makkelijk terug, alsook andere lezers :)

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#761 Geplaatst 07 maart 2011 - 23:56

snoopy zei:

We hebben alles keurig in orde voor meneer zijn komst...foto's van de nieuwe infrastructuur zal ik later deze week posten. In zijn eigen topic, met de logische naam "Lewis" :LOL:

wat spannend !ben zo benieuwd , :catkiss
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#762 Geplaatst 08 maart 2011 - 20:45

Een eerste verslagje: Lewis voelt zich wonderbaarlijk snel thuis en op zijn gemak. Hij springt hier op de poef, speelt met hengels, balletjes, muisjes. Loopt zonder aarzelen richting keuken en richting kattenbak. Geeft koppekes en ligt nu op mijn schoot te slapen.

Hij piept ook voorzichtig vanachter een hoekje naar ons Babette, die er iets meer moeite mee heeft. Maar naast eens blazen en eens grommen, doet ze niks. Ze observeert en heeft zich laten troosten met een nieuwe KONG Moppy, waar ze zich 20 minuten heeft tegen liggen rollen...

We zijn heel gelukkig met onze kleine jongen, en hebben er alle vertrouwen in dat ons Babette zich er snel bij zal neerleggen.
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#763 Geplaatst 08 maart 2011 - 21:49

snoopy zei:

Een eerste verslagje: Lewis voelt zich wonderbaarlijk snel thuis en op zijn gemak. Hij springt hier op de poef, speelt met hengels, balletjes, muisjes. Loopt zonder aarzelen richting keuken en richting kattenbak. Geeft koppekes en ligt nu op mijn schoot te slapen.

Hij piept ook voorzichtig vanachter een hoekje naar ons Babette, die er iets meer moeite mee heeft. Maar naast eens blazen en eens grommen, doet ze niks. Ze observeert en heeft zich laten troosten met een nieuwe KONG Moppy, waar ze zich 20 minuten heeft tegen liggen rollen...

We zijn heel gelukkig met onze kleine jongen, en hebben er alle vertrouwen in dat ons Babette zich er snel bij zal neerleggen.

Das supergoed nieuws dat hij het zo goed doet, zeg maar dat wij trots op hem zijn :love4: Heeft hij al iets willen drinken of eten?

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#764 Geplaatst 08 maart 2011 - 21:56

Hij heeft een paar slokjes water gedronken en een beetje van Babette haar snoepje gepikt dat klaar lag aan het etensbakje...  :lachen:   Intussen is hij weer helemaal actief bezig met het hengeltje...  :love:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#765 Geplaatst 08 maart 2011 - 22:30

Lief hé  :love: :love: :love:     Lewis in dromenland en Babette in de weer met haar nieuwe Kong...

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_6490.JPG
  • IMG_6491.JPG
  • IMG_6488.JPG

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens