Spring naar inhoud

- - - - -
Kittens

Eindelijk kittens voor Mona!

• Log in om te reageren
811 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#781 Geplaatst 12 maart 2011 - 00:14

Lois/Cleo is intussen ook naar haar nieuwe baasjes.
Ze was echt super flink in de auto naar daar, beetje rondsnuffelen en dan de rest van de weg braaf geslapen op mijn schoot.
Bij de nieuwe baasjes vond ze het wel nog wat eng want die bleken een grote kater te hebben :scared: Hopelijk komt het daar net zo snel goed als bij broertje Lewis!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#782 Geplaatst 12 maart 2011 - 00:19

:thumb: Ik duim dat ze het gauw gewoon raakt!!
't gaat snel allemaal hé :LOL: . Niet zo lang geleden was je hier nog en toen moest ze nog bevallen :goofy: , en nu gaan ze al één voor één naar hun nieuwe thuis. Doet toch wat met je hé zo het loslaten van je kittens :oops: . :hug:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#783 Geplaatst 12 maart 2011 - 00:46

wat erg als je zo afscheid moet nemen van de lieverdjes ,hoe verging het Mona ? Ze is een super moeder geweest ,een knuffel voor jou Edith , :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#784 Geplaatst 12 maart 2011 - 08:05

hey allemaal..

even al een kleine update..

ons klein kapoentje is redelijk flink geweest..

er is wel al redelijk veel gegrom en geblaas geweest tussen de 2, maar onze Simba stap meestal weg.. ergens heeft hij schrik van haar.. maar hij is er wel enorm curieus naar..

we hebben haar dan even wat laten verkennen, en ze heeft ook even gespeeld..

ze laat haar enorm doen.. behalve als Simba in de buurt komt, dan spant ze weer helemaal op en begint ze te grommen en blazen..
zelfs wanneer hij dan weer weg is, dan gromt en blaast ze soms zelfs nog naar ons... :onzeker:

het zal wel even nodig hebben voor alleer ze elkaars geurtjes aanvaarden, maar tot dan hangen wij dus ook vol met de geur van beiden.. en doen ze alle 2 een beetje raar.. :s

ik ben er wel zeker van dat ze het alle 2 wel zullen opgeven en gauw goeie maatjes zullen worden.. :)

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#785 Geplaatst 12 maart 2011 - 09:31

Je gaat het inderdaad wat tijd moeten geven. Ons Babette doet het alle dagen beter, soms nog een blaas of een grol, maar ze slaat niet meer continu op de vlucht. Ik geef haar ook enorm veel aandacht, kwestie van haar te laten voelen dat zij ook heel belangrijk is voor ons. Lewis stelt zich wel onderdanig op, wat misschien een "harde" confrontatie vermijdt. Maar 't zal sowieso van karakter tot karakter afhangen denk ik... :geluk: in ieder geval.

Straks wel foto's hé, dat ben je verplicht...die regel heb IK toegevoegd aan jouw kittencontract   :ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#786 Geplaatst 12 maart 2011 - 17:06

topic van Cleo: clicky

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#787 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:29

Vandaag vertrekt ons laatste kittentje Clark/Lars ook naar zijn nieuwe thuis, gaat hier zo rustig zijn nu :( Vind het ook wel zielig voor Lana dat ze haar laatste speelkameraadje kwijt gaat zijn, hopelijk willen de ouderen wat met haar spelen.

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#788 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:32

Ik loop al heen en weer als een gek, Larsje komt vandaag!! :loveshower:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#789 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:37

MartijnH zei:

Als je die een uur in huis hebt, wil je nooooooit meer zonder! Geniet straks van die eerste momenten samen...  :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#790 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:40

MissKitty zei:

Vandaag vertrekt ons laatste kittentje Clark/Lars ook naar zijn nieuwe thuis, gaat hier zo rustig zijn nu :( Vind het ook wel zielig voor Lana dat ze haar laatste speelkameraadje kwijt gaat zijn, hopelijk willen de ouderen wat met haar spelen.

't Zal inderdaad efkes wennen zijn voor Lana, maar ze is niet alleen alleen natuurlijk. Ze heeft Mona nog, en Luca, en jullie  ;)
Geplaatste afbeelding

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#791 Geplaatst 13 maart 2011 - 11:50

het zal eerder mama Mona zijn.. want nonkel Luca kan zo'n actief katje niet meer volgen denk ik :)

heel veel plezier met Larsje! zeker ook foto's posten hee :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#792 Geplaatst 13 maart 2011 - 12:01

MartijnH zei:

:dancer: :dancer: :dancer: Heel veel plezier met Larsje
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#793 Geplaatst 13 maart 2011 - 17:34

Zo, ook ons laatste kittentje is bij deze verhuisd. Ik hoop dat ze alle 3 supergelukkig mogen worden bij hun nieuwe baasjes. En jullie weten he, als jullie ooit eens op vakantie gaan ofzo zijn ze hier altijd welkom :love4:

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#794 Geplaatst 13 maart 2011 - 18:04

moet wel raar zijn voor jullie nu.. zo rustig weer..

hoe neemt Mona het op dat haar kindjes allemaal weg zijn?

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#795 Geplaatst 13 maart 2011 - 19:50

Cronic zei:

moet wel raar zijn voor jullie nu.. zo rustig weer..

hoe neemt Mona het op dat haar kindjes allemaal weg zijn?

Ze was het wat beu met de kittens toen ze nog met 4 waren, nu enkel Lana er nog is, is ze terug gaan moederen over haar :love4:

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens