Spring naar inhoud

- - - - -

ziek kitten?

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 23 oktober 2010 - 18:50

Ik weet niet of Kali ziek is, maar ze is vandaag redelijk futloos. Ze is een kitten van ongeveer 9 weken en de voorbije dagen speelde ze heel veel. Maar vandaag heeft ze *slechts een halfuurtje gespeeld en de rest van de dag geslapen.
Ze heeft al een beetje brokjes gegeten en wat kittenmelk en natvoer, maar ik krijg toch de indruk dat er iets mis is.*
Is ze ziek of kan het zijn dat ze een beetje last heeft van het slecht weer?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 23 oktober 2010 - 19:41

Ik zou eventjes afwachten, zolang ze nog goed eet en drinkt. Hier wordt de ene dag ook wat meer geslapen dan de andere, en ze is nog kleintjes hé, in hun slaap groeien ze, dus ze heeft nog veel slaap nodig. :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_patricia_*
Guest_patricia_*

#3 Geplaatst 23 oktober 2010 - 19:43

zolang ze eet en drinkt en kan je best even aan kijken.

Bewerkt door patricia, 23 oktober 2010 - 19:43.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 23 oktober 2010 - 19:49

temperatuur haar eens?

hoger dan 39.5 gelijk naar dierenarts toe!

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 23 oktober 2010 - 20:39

*het klinkt mss raar, maar zou het aan de whiskas kattenmelk kunnen liggen? Tot nu toe gaven we haar kattenmelk uit zoomart en daar had ze geen last van en dronk ze ook alles op als we haar een beetje melk gaven. Sinds deze morgen hadden we een flesje whiskasemelk opengedaan en haar daarvan een beetje gegeven, dezelfde hoeveelheid maar dit dronk ze niet volledig op.

We hebben haar nu weer melk van zoomart gegeven en het is alsof ze er weer een beetje doorkomt. Komt dit nu echt door die whiskas melk?

PS: ze krijgt geen whiskas eten ofzo want ik heb hier geleerd dat dat niet goed is* :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 23 oktober 2010 - 20:47

Geen idee of het aan de melk kan liggen. I.p.v. kattenmelk kan je ook gewoon geitenmelk geven, daar zijn ze ook erg verzot op.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag