Spring naar inhoud

- - - - -

Rasvereniging Felis Belgica

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#31 Geplaatst 13 april 2010 - 20:13

Rita :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss :catkiss

Bewerkt door Nahs, 13 april 2010 - 20:42.

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#32 Geplaatst 13 april 2010 - 20:27

Ik heb hier een hoop berichten verwijderd.

Flipsy en Stoffelke: Enkel hier registreren om wat oude koeien uit de sloot te halen en iemand zwart te maken is nergens voor nodig. Zijn jullie wel twee verschillende personen trouwens? Aangezien jullie dezelfde PC gebruiken om hier in te loggen onder beide accounts...

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#33 Geplaatst 13 april 2010 - 20:28

wat bedoel je ermee Nash Ria?

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#34 Geplaatst 13 april 2010 - 20:37

thanks Nash tot op de volgende show
nog 1 puntje en Simba is Int CH wel ik ga eind april naar Luxemburg,
laten we hopen dan kan Ria trots zijn,
de fokster,

en ach maakt het zoveel onderscheid die verenegingen doen we het allemaal niet om toch voor ieder zijn best te doen,
moet het altijd concurrentie zijn?

ik heb vrienden in de onafhangelijke toffe mensen,
maakt toch geen verschil ja de regels zijn soms anders.

gun iedereen het daglicht in zijn ogen
en begin vooral met jezelf. :d

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#35 Geplaatst 13 april 2010 - 20:43

Snow zei:

wat bedoel je ermee Nash Ria?

moest rita staan :d mutsie he ben ik :cat

RIa mag zeker trots zijn op Simba,
ik ga niet naar luxemburg, is me even wat te ver.
succes aldaar

Bewerkt door Nahs, 13 april 2010 - 20:48.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#36 Geplaatst 13 april 2010 - 20:47

dacht het al.... :d

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#37 Geplaatst 13 april 2010 - 20:51

Dat is wat ik ook wil weten,wat heb ik hier mee te maken,houd eens op mee deze roddel.
Een kater uit mijn fok is god zij dank eindelijk op een goede plek beland,ik dacht dat hij uiteindelijk een 2e tehuis had gevonden,maar achteraf moest ik ervaren,dat hij zijn 4e tehuis heeft gekregen,arm manneke!!!
Dat Rita hem in huis heeft genomen,daar zal ik haar altijd dankbaar voor blijven,hij is daar op zijn plaats,ik ben er geweest en hij is weer een vrolijk en blije kater,die samen met het 1 jaar oude dochtertje Silke samen gelukkig en speels en lief naar het kindje is.
Maar wat heeft het secretariaat te maken met fokken,natuurlijk heb je veel te leren,maar het kan gerust samen gaan en al die mensen,die denken dat ze het beter weten.................................. :catscratchhead

Guest_frv_*
Guest_frv_*

#38 Geplaatst 13 april 2010 - 23:41

Pixel zei:

Ik heb hier een hoop berichten verwijderd.

Flipsy en Stoffelke: Enkel hier registreren om wat oude koeien uit de sloot te halen en iemand zwart te maken is nergens voor nodig. Zijn jullie wel twee verschillende personen trouwens? Aangezien jullie dezelfde PC gebruiken om hier in te loggen onder beide accounts...

Thanks voor je tussenkomst ... Had ook al mijn vermoedens dat het hier om 1 en dezelfde persoon ging en enkel erop uit om iemand zwart te maken ...

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#39 Geplaatst 14 april 2010 - 12:04

ach, ik heb nooit geen hondjes verkocht zonder af te leveren,
ik deed niet veel nestjes soms 1 per jaar soms niet soms 2 per jaar,ik had ook maar twee honden soms drie, en als ik er eentje deed had ik 18 bestellingen en iedereen kwam terug die een hond hier had gekocht,
dus dat wil al veel zeggen, dit voor al de laster .

ik hou van het verbeteren en uitpluizen van bloedlijnen en de kwaliteiten,
ook dat de poesjes een goede thuis krijgen dat op de eerste plaats.
ik moet nog heel veel leren en ook in sneltempo, ik heb die tijd ook nodig....
Maar het eerste nestje was heel goed sociaal direct thuis gezond eigenaars blij en een poesje heeft op haar 3 maand een Uitmuntend gehaald ik was fier een dochter van Simba en ons Snow, ik wilde weten alleen wat men ervan vond wat ik had gefokt was het goed of niet? gewoon een opinie door een keurder.
Dit gaf me als beginnend fokker een goed gevoel.

onze vereneging,
wel we doen enorm ons best om toch wat te groeien en meer leden te krijgen en zo ook meer shows kunnen te organiseren, met de hulp nu nog van Mundikat, ik ga zelf veel naar Nederland om een show te doen en de puntjes te halen,
Felis Belgicat hoopt stilaan te groeien want ze zijn moeten herbeginnen van nul,
dus dat is niet simpel, maar we doen enorm ons best.
Maar Rome is ook niet op 1 dag gebouwd.
En Mundicat is een enorme steun voor ons. :)

Bewerkt door Snow, 14 april 2010 - 12:05.