Spring naar inhoud

- - - - -

Angel wil mee

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 13 februari 2009 - 11:22

Amai goed ingepakt.
Ik zou zo absoluut niet kunnen slapen.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 13 februari 2009 - 11:26

Ines zei:

Amai goed ingepakt.
Ik zou zo absoluut niet kunnen slapen.

Dat dacht ik in eerste instantie ook hoor, maar al bij al viel het best mee

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#18 Geplaatst 13 februari 2009 - 11:51

Amai..dat was een dradenboel! Als ik zo "aangekleed" zou zijn en dan ons Noodle bij me, dan zouden alle draadjes al kapot geknabbeld zijn! Of toch poging toe... :LOL:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 13 februari 2009 - 12:23

amai, je was idd goed ingepakt.
Op het eerste gezicht deed het me denken aan een bom :trance:
Maar gelukkig is het dat niet hè :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#20 Geplaatst 13 februari 2009 - 13:13

poezemannen zei:

Amai..dat was een dradenboel! Als ik zo "aangekleed" zou zijn en dan ons Noodle bij me, dan zouden alle draadjes al kapot geknabbeld zijn! Of toch poging toe... :LOL:

Die van mij zijn verzot van draden zo hebben ze de draad van de oplader van mijn GSM kapot gebeten gelukkig heb ik nog een reserve.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#21 Geplaatst 13 februari 2009 - 13:15

garnet zei:

Die van mij zijn verzot van draden zo hebben ze de draad van de oplader van mijn GSM kapot gebeten gelukkig heb ik nog een reserve.

Ja, hier is het Noodle ook al eens gelukt. Mijn vriend heeft een keyboard en had een nieuwe hoofdtelefoon gekocht om in stilte te kunnen oefenen..hij had hem net en was volop bezig toen ineens de muziek weg was! Draad door! :LOL: ..Alé, mijn vriend kon er niet echt mee lachen...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 13 februari 2009 - 13:33

Marina zei:

amai, je was idd goed ingepakt.
Op het eerste gezicht deed het me denken aan een bom :trance:

:trance: , ja, als ik zo over straat zou lopen zou men direct de politie bellen denk ik, ik ben dan maar braafjes op mijn kamer gebleven

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#23 Geplaatst 13 februari 2009 - 14:53

Amai wat een draadjes, hopelijk vielen de resultaten mee!

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#24 Geplaatst 13 februari 2009 - 15:02

poezemannen zei:

Ja, hier is het Noodle ook al eens gelukt. Mijn vriend heeft een keyboard en had een nieuwe hoofdtelefoon gekocht om in stilte te kunnen oefenen..hij had hem net en was volop bezig toen ineens de muziek weg was! Draad door! :LOL: ..Alé, mijn vriend kon er niet echt mee lachen...

Ik dacht hier overlaatst dat onze nitendo ds stuk was, ik ging mijn ventje terug sturen naar de winkel. Toen we de oplader ook in het doosje wouden steken zagen we dat die voor de helft doorgebeten was! Beestjes hé :LOL:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#25 Geplaatst 13 februari 2009 - 23:30

garnet zei:

hier ook zo eentje, Destiny heeft dat ook al gedaan.
Ik had helaas geen reserve oplader, moest er eentje gaan kopen.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#26 Geplaatst 13 februari 2009 - 23:44

Amai, wat een draadjes allemaal. :o Ik zou zo toch niet snel in slaap kunnen vallen. En dat zou niet op zijn plaats blijven zitten denk ik. Ik lig niet bepaald stil in mijn slaap. Ik draai en keer naar alle kanten :ha

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 14 februari 2009 - 11:39

Pixel zei:

Amai, wat een draadjes allemaal. :o Ik zou zo toch niet snel in slaap kunnen vallen. En dat zou niet op zijn plaats blijven zitten denk ik. Ik lig niet bepaald stil in mijn slaap. Ik draai en keer naar alle kanten :ha

Ze plakken alles heel goed vast met van die hypafix tape, kleeft heel goed, ik vind nu nog plak op sommige plaatsen :o . Bovendien maakte het bed veel lawaai als ik bewoog, was dus telkens wakker om me te draaien.

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#28 Geplaatst 14 februari 2009 - 11:49

Amai plezant al die draadjes :) Misschien toch maar goed dat je Angel niet meegenomen had :LOL:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#29 Geplaatst 14 februari 2009 - 11:53

Marina zei:

hier ook zo eentje, Destiny heeft dat ook al gedaan.
Ik had helaas geen reserve oplader, moest er eentje gaan kopen.

Luca heeft er ook al eentje kapotgebeten. Echt in 3 stukken gewoon. Was ook de laatste keer dat een oplader in zijn buurt mocht blijven liggen zonder toezicht :)

janallem2
janallem2
  • 5.024 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 14 februari 2009 - 16:22

veel succes
Geplaatste afbeelding